מקש אינטר
שנה טובה לכולם ברשותי מחשב דייל .מקש האינטר קפץ ויצא .כשנסיתי "להלביש" אותו חזרה למקומו בחוזקה נמעכה התושבת מהברזל כשנסיתי לישר י אותה היא נשברה- בדייל טוענים שיש להחליף את כל המקלדת סיפור של מאה וחמישים דולר נראה לי מעט מוגזם . הציעו לי לחבר עם סיליקון .שאלתי -האם משהו נתקל בזה ואיך פתר את הבעיה ואם כדאי לנסות סילקון? (המחשב בין שנה להערכתי הוא עולה כ3000 ש"ח האם כדאי להשקיע מאה וחמישים דולר?) ושוב חג שמח ושנה טובה .
שנה טובה לכולם ברשותי מחשב דייל .מקש האינטר קפץ ויצא .כשנסיתי "להלביש" אותו חזרה למקומו בחוזקה נמעכה התושבת מהברזל כשנסיתי לישר י אותה היא נשברה- בדייל טוענים שיש להחליף את כל המקלדת סיפור של מאה וחמישים דולר נראה לי מעט מוגזם . הציעו לי לחבר עם סיליקון .שאלתי -האם משהו נתקל בזה ואיך פתר את הבעיה ואם כדאי לנסות סילקון? (המחשב בין שנה להערכתי הוא עולה כ3000 ש"ח האם כדאי להשקיע מאה וחמישים דולר?) ושוב חג שמח ושנה טובה .