מקרה של אלימות
רציתי לשתף כאן מקרה של אלימות, היות ואני מכירה את הזוג אישית והם אנשים מקסימים, יפי נפש (במובן הטוב של הביטוי) שרק מנסים לעזור לסביבה (מאמצים בעלי חיים עיוורים, תורמים, תומכים בעבודה מקומית של אזורים נחשלים בפיליפינים וכו'...).
מדובר על ישראלית שנשואה לפיליפיני, הם גרו בצרפת הרבה שנים, עסקו בבישול צרפתי והגיעו לארץ ביוזמת הגבר, שחשב שהם צרכים להיות עם הוריה של האישה היות וההורים שלה סובלים מאלצהיימר. יש לציין שהם עזבו חיים טובים בצרפת כולל עבודה מכניסה מאוד, רק על מנת להיות עם ההורים שלה. לאחר התאקלמות וזמן מה בארץ הם פתחו מסעדה יוקרתית צרפתית. זה מה שקרה להם השבוע:
========================================
שלום לכל חבירינו בפייסבוק. אתמול בערב ראול עבר תקיפה ע"י שוטר (שהיה על אזרחי אך הזדהה בתור שוטר), להלן הסיפור הלא ייאמן שמשלב אלימות פיזית, מילולית, איום ברצח, גזענות והתעללות בבעלי חיים:
בערב שישי האחרון, בסביבות השעה 16:30 הסתובבו נערים בגיל העשרה באזור החצר הגדולה וזרקו אבנים על החתולים שנמצאים בחצר.
ראול ראה זאת דרך חלון המסעדה ויצא מהמסעדה להעיר לנערים על כך, הסביר להם שלחיות יש חיים וכואב להם, וביקש יפה שיפסיקו. הילדים קצת ציחקקו על ראול, והתרחקו מהמקום תוך קריאות בן זונה.
כמה דקות לאחר מכן הגיעו הנערים מלווים באבא של אחד מהם שהוא שוטר ושמו אבי מזרחי משכונת ההרחבה של קיבוץ מרחביה.
השוטר, אבי מזרחי, דפק על דלת המסעדה בחוזקה וצרח על ראול לפתוח אותה, ברגע שראול פתח את הדלת הוא חטף מהשוטר מכה חזקה בלסת פניו (היו עדים נוספים לאירוע, וסימני אצבעות נשארו על פניו של ראול שעות אחרי האירוע ובמיון בית חולים התגלה חשש להזזת עצמות הלסת), שציווה עליו לצאת מפתח המסעדה ואף ניסה למושכו מחוץ למסעדה. ראול התנגד והשוטר ציווה עליו "פספורט, פספורט" תוך שהוא מראה לראול את אקדחו ואומר לו שהוא משטרה.
ראול הראה לשוטר אבי מזרחי את תעודת הזהות שלו וכשהשוטר נוכח לדעת שראול חוקי בארץ הוא איים עליו שאם עוד פעם "יעשה את זה" (יעשה מה? ראול רק ביקש יפה לא לזרוק אבנים על החיות) בפעם הבאה יהרוג אותו.
השוטר תקף את ראול פיזית (עבירה על חוק העונשין סעיף 378), ואיים עליו במוות (שזו עבירה על חוק העונשין סעיף 192).
ראול הנסער התקשר לדווח לי וכשהתקשרתי לשוטר אבי מזרחי לברר את העניין הוא טען שראול איים על הנערים כך שרעדו מפחד (לדבריו הילדים ראו תאילנדי עם מלא קעקועים ונבהלו). וקרא לראול שקרן. בנוסף אמר לי (אישתו של ראול) שיש לנו מזל שלא פתח לראול תיק (על מה? – שימוש נוסף לא ראוי בכוח שקיבל לידיו אבי מזרחי).
ראול לא נגע באף נער ולא ניבל את פיו, זה גם השוטר יודע (ואישר לי בשיחת הטלפון). ואתם שמכירים את ראול יודעים שאינו מנבל את פיו אף פעם ואינו מתנהג אף פעם באלימות.
=========================================
דבר ראשון רציתי לשתף, דבר שני, מה אתם הייתם עושים אם שוטר היה בא ודבר ראשון מכניס לכם אגרוף לפנים?
רציתי לשתף כאן מקרה של אלימות, היות ואני מכירה את הזוג אישית והם אנשים מקסימים, יפי נפש (במובן הטוב של הביטוי) שרק מנסים לעזור לסביבה (מאמצים בעלי חיים עיוורים, תורמים, תומכים בעבודה מקומית של אזורים נחשלים בפיליפינים וכו'...).
מדובר על ישראלית שנשואה לפיליפיני, הם גרו בצרפת הרבה שנים, עסקו בבישול צרפתי והגיעו לארץ ביוזמת הגבר, שחשב שהם צרכים להיות עם הוריה של האישה היות וההורים שלה סובלים מאלצהיימר. יש לציין שהם עזבו חיים טובים בצרפת כולל עבודה מכניסה מאוד, רק על מנת להיות עם ההורים שלה. לאחר התאקלמות וזמן מה בארץ הם פתחו מסעדה יוקרתית צרפתית. זה מה שקרה להם השבוע:
========================================
שלום לכל חבירינו בפייסבוק. אתמול בערב ראול עבר תקיפה ע"י שוטר (שהיה על אזרחי אך הזדהה בתור שוטר), להלן הסיפור הלא ייאמן שמשלב אלימות פיזית, מילולית, איום ברצח, גזענות והתעללות בבעלי חיים:
בערב שישי האחרון, בסביבות השעה 16:30 הסתובבו נערים בגיל העשרה באזור החצר הגדולה וזרקו אבנים על החתולים שנמצאים בחצר.
ראול ראה זאת דרך חלון המסעדה ויצא מהמסעדה להעיר לנערים על כך, הסביר להם שלחיות יש חיים וכואב להם, וביקש יפה שיפסיקו. הילדים קצת ציחקקו על ראול, והתרחקו מהמקום תוך קריאות בן זונה.
כמה דקות לאחר מכן הגיעו הנערים מלווים באבא של אחד מהם שהוא שוטר ושמו אבי מזרחי משכונת ההרחבה של קיבוץ מרחביה.
השוטר, אבי מזרחי, דפק על דלת המסעדה בחוזקה וצרח על ראול לפתוח אותה, ברגע שראול פתח את הדלת הוא חטף מהשוטר מכה חזקה בלסת פניו (היו עדים נוספים לאירוע, וסימני אצבעות נשארו על פניו של ראול שעות אחרי האירוע ובמיון בית חולים התגלה חשש להזזת עצמות הלסת), שציווה עליו לצאת מפתח המסעדה ואף ניסה למושכו מחוץ למסעדה. ראול התנגד והשוטר ציווה עליו "פספורט, פספורט" תוך שהוא מראה לראול את אקדחו ואומר לו שהוא משטרה.
ראול הראה לשוטר אבי מזרחי את תעודת הזהות שלו וכשהשוטר נוכח לדעת שראול חוקי בארץ הוא איים עליו שאם עוד פעם "יעשה את זה" (יעשה מה? ראול רק ביקש יפה לא לזרוק אבנים על החיות) בפעם הבאה יהרוג אותו.
השוטר תקף את ראול פיזית (עבירה על חוק העונשין סעיף 378), ואיים עליו במוות (שזו עבירה על חוק העונשין סעיף 192).
ראול הנסער התקשר לדווח לי וכשהתקשרתי לשוטר אבי מזרחי לברר את העניין הוא טען שראול איים על הנערים כך שרעדו מפחד (לדבריו הילדים ראו תאילנדי עם מלא קעקועים ונבהלו). וקרא לראול שקרן. בנוסף אמר לי (אישתו של ראול) שיש לנו מזל שלא פתח לראול תיק (על מה? – שימוש נוסף לא ראוי בכוח שקיבל לידיו אבי מזרחי).
ראול לא נגע באף נער ולא ניבל את פיו, זה גם השוטר יודע (ואישר לי בשיחת הטלפון). ואתם שמכירים את ראול יודעים שאינו מנבל את פיו אף פעם ואינו מתנהג אף פעם באלימות.
=========================================
דבר ראשון רציתי לשתף, דבר שני, מה אתם הייתם עושים אם שוטר היה בא ודבר ראשון מכניס לכם אגרוף לפנים?