מקרה שהיה כך היה...

מ ס ט י ק

New member
מקרה שהיה כך היה...

אימא שלי רכשה לפני כחודש דל X50V, המכשיר מצויין והיא ממש מרוצה ממנו עד שלאחונה הוא לא מוכן להיפתח, הצלחתי להגדיר לו שייפתח מכפתור אחר אבל הוא גם לא מוכן להיסגר כך שזה מהווה בעיה לא קטנה. אתמול החלטנו להביא את המכשיר לתיקון והיום הודיעו לנו שהמכשיר מוכן ושאנחנו נבוא לקחת אותו. איאמ שלי שמחה, המכשיר מוכן כ"כ מהר אבל שאנחנו באים אני פותחת את מכסה המכשיר ואני רואה שהוא מחודש. התעצבני - אמרתי שאין סיכוי שאנחנו נביא מכשיר חדש אחרי חודש בשימוש ונקבל מכשיר מחודש במיוחד שזה לא תקלת תוכנה. אחרי צעקות במעבדה חזרנו לחנות ועם עוד קצת צעקות הסכימו איתנו והבטיחו לחזור אלינו עם תשובה שכנראה תהיה קבלת מכשיר חדש מהחברה. הבעיה עכשיו היא כזו - המכשיר עבר HR ככה שאין עליו כלום! שפתחתי אותו הוא ביקש להתקין את העיברית, אישרתי לו אבל הפסקתי באמצע תהליך הרישום מכיוון שלא הייתה לי את העריסה.. האם אני עדיין יכולה להתקין את העיברית? איך אני עושה את זה? ולגבי האחריות - האם זה נכון שדל לא נותנים מכשיר חדש בתמורה למכשיר מקולקל שעדיין באחריות?
 

tzafrirs

New member
בקשר לעברית

כן, אתה יכול. אם תפנה לאיירון אני מאמין ב- 99% שהם יעבירו לך את רישיון של העיברית למכשיר החדש. רק תדאג להציג הוכחות של תיקון והכל. ותעדכן אותנו בקשר לסיום המאורע הזה...
 

AYELET1

New member
די מוזר שאינך יודע שמורן זו

בחורה לאחר פרשת התמונות
לגבי סנכרון ללא עריסה, אאל"ט דרך IR ניתן גם ללא סנכרון קודם (ולא היה סנכרון עם המכשיר הספציפי הזה).
 

tzafrirs

New member
אם לא שמת לב לאחורנה אני קצת ../images/Emo151.gif

אני צריך לחזור לכושר
 

AYELET1

New member
אני חושבת שאם מראש היית מתקינה את ה

העברית על ה-SD אז היית יכולה להעביר למכשיר חדש ודרכו (אולי ) ואז לבצע רישום זמני לשבוע דרך אתר אירון עצמו בגלישה מהמכשיר צריך לבדוק בתכלס אם זה עובד
 

מ ס ט י ק

New member
בינתיים אני מחכה לבדוק אם אני אקבל

מכשיר חדש ולא מחודש... לגבי העיברית - אני פשוט אפנה לאיירון לרישיון חדש...
 
לגבי מכשיר מחודש.

מנסיוני עם חברת "הראל" משווקת פאלם, כנגד מכשיר תקול באחריות נותנים מכשיר מחודש. במקרה שלך היות ומדובר במכשיר בן חודש ייתכן ויש מקום לחרוג מנוהג זה. עוד מעצבן שאין דו"ח תקלה מסודר לגבי המכשיר המתקבל (אני לא יכול לדעת מה היתה הבעיה בו. על כל פנים אני מקווה שתקבלי מכשיר חדש (את יכולה לנסות לפנות לDELL העולמית בעניין, פניתי לפאלם נענתה בכך שמדובר בנוהל מקובל). בהצלחה!
 

מ ס ט י ק

New member
המון תודה!

במידה וזה לא יעבוד אל מול החברה שבה קנינו את המכשיר, אני אפנה אל דל העולמי.
 

מ ס ט י ק

New member
יש סוף שמח לסיפור

אחרי שיחה עם שירות הלקוחות של דל ישראל קיבלנו הודעה כי אנחנו נקבל מכשיר חדש מהאריזה בימים הקרובים וכמו כן החברה תעזור לנו בכל הקשור להתקנת התוכנות שהיו על המכשיר. חשוב ללמוד מהסיפור הזה - להיות עקשניים במיקרים כאלו ולא לקבל מכשיר מחודש על תקלות חומרה במכשיר חדש!!!
 
למעלה