מקרה חמור באוניברסיטת בר אילן

כשרון קריאת המחשבות שלך יכול

להועיל מאוד למדינה, ואני מציע שתפנה לשב"כ בנושא - תוכל לתרום המון לבטחון המדינה. אלא אם כן , כמובן, אין לך כשרון כזה, ואז כיצד אתה יכול להסיק שאני שמאלני? אז לידיעתך אני הצבעתי דווקא ליברמן, כי אני אוהב אנשים שאומרים את האמת בפרצוף, בעיקר לטפשים פחדנים כמוך שבאים הנה ואפילו בלי ניק קבוע. עניינית, האגודה אמנם מייצגת את הסטודנטים , אך מכיוון שהיא מייצגת את הסטודנטים בשטח שנמצא בריבונות מדינת ישראל מוטל עליהם לכבד ולשמור על חוקי המדינה ולא לחתום על הסכמים שאינם חוקיים. בנוסף, מכיוון שהם נתנו מונופול לחברה עסקית בלי סיבה נראית לעין (איזושהיא הטבה לסטודנטים) נראה שמישהו באגודה הרויח מכך, וזוהי עבירה פלילית. אני מקווה שאתה לא מישהו מהאגודה, שבא כדי לנסות להגן עליה, אך אני חושש שהניק הלא קבוע שלך ונימת דבריך מרמזים על כך שאתה דווקא כן. בברכה, מוחמד אבן טלאל.
 
מקרה חמור באוניברסיטת בר אילן

אני עוקב אחרי הפורום שלכם מזה זמן רב, ואף השתתפתי בו באופן פעיל פעם בNICK אחר, בכל מקרה, מצורף פה סיפור אמיתי שקרה לי ופרסמתי בפורום "החוג המשולב" בתפוז, (מתחת ללימודים) על מקרה אמיתי , שראיתי בעיני באוניברסיטת בר-אילן אנא עשו כל שביכולתכם. הסיפור: היום בבוקר, קפצתי לסוכנות החדשה לתיווך דירות בבנין אגודת הסטודנטים,הנקראת CENTURY 21 , ולאחר כרבע שעה ו- 10 ש"ח זכיתי לקבל רשימת דירות יפה ומכובדת. נחמד, תוך כדי שאני יוצא אני שומע את הפקיד שם אומר לפקידה שטיפלה בי "אני יוצא לסיבוב שערים קצר ותכף חוזר..." , לא יחסתי חשיבות רבה למשפט הזה. ואז כשאני יוצא משער רכב, אני רואה שהוא תולש מודעות של "דירה להשכיר", את כולן!!! אני ניגש אליו , מציג את עצמי כ"זה שישב אצלך במשרד לפני 10 דקות ..." ומדבר איתו יפה ומנסה להסביר לו שמה שהוא עושה אסור לפי ההגיון האנושי, ושהוא בעצם פוגע בסטודנטים שאותם הוא משרת, כי הוא מקטין להם את חופש הבחירה בשביל האינטרס שלו לרווח כספי. אבל הוא עונה לי ש"חתמנו על הסכם בלעדיות עם אגודת הסטודנטים שאומר שרק לנו מותר לתלות מודעות בקמפוס על דירות..." (כלומר, למי שלא הבין --> אם אין מודעות בקמפוס, אז כולם יבואו לסוכנות שלו) ראיתי שאין מה לדבר איתו, וחזרתי לאגודה. במקרה, פגשתי שם את היו"ר החדש, אני שואל אותו על זה, והוא אומר שההסכם נחתם לפני חצי שנה על ידי האגודה הקודמת, והם כרגע בודקים את העניין. כמו שברור לכל - זו חוצפה שאין כדוגמתה מצד סוכנות CENTURY 21 , זה פגיעה במגזר הפרטי, זה פגיעה בנו - הסטודנטים, זה מסחור של כל העסק רק בשביל רווח כספי של בעלי הסוכנות רודפי הבצע, וזה תהליך מרכוז שאסור שיקרה, כי בראש ובראשונה אנחנו נפגעים מזה (נצטרך לשלם לסוכנות עמלה על כל שכירת דירה) אני קורא לכל מי שיכול לעשות משהו למען העניין - לעשות !!! עד שהאגודה תצליח לטפל בזה. לצלצל אליהם למשרד המרכזי של הרשת - ולהתלונן 1700-7000-21 לשלוח פקס למשרד המרכזי של הרשת ולהתלונן 035175521 לשלוח מייל לבעלי הזכיון בארץ - מר איציק גביש - [email protected] לדבר איתם ישירות במשרדם ולפרסם את העניין!! מוחמד השרשור המלא נמצא בפורום רק שלא הצלחתי לצרף לינק.
 

Felicityy

New member
לאל להאמין!!../images/Emo68.gif

אני בשוק מהסיפור,ונזעמת מעומק החוצפה של בעל סוכנות התיווך מחד ומהאגודה מאידך. לדעתי הסטודנטים בב"א חייבים לעשות מעשה,בוא נאמר לתלוש את המודעות של האגודה ושל סוכנות התיווך ולהחזיר להם בחזרה את המודעות. המחשבה על סגירת דיל ע"י אגודת סטודנטים שגורמת במישרין לצמצום בחופש הבחירה של מקומות מגורים והחופש הבסיסי של מסחר פתוח בין בני הקהילה היא חמורה ביותר ולדעתי יכולה להיות נידונה בבית משפט. אם הייתי סטודנטית בב"א הייתי עומדת עם שלט מול משרדי האגודה עד שמישו ייצא וייתן הצהרה. במצב הקיים לא אתפלא אם בשבוע הבא תאסר הזכות של סטודנט לתת לסטודנטית עט מסוג מסויים משום שיש חברה שמשווקת עטים ברשיון של האגודה. נ.ב. תודה לך מוחמד אבן טלאל על ההודעה,נשמח לשמוע את המשך השתלשלות הדברים.
 

tookmy

New member
לפי דעתי

זה לא חוקי. אמנם יש הרבה מונופולים שמתפקדים ככאלה כי אף אחד לא מונע מהם, אבל אם הסטודנטים ירימו קול זעקה ולא ישתקו, לפי דעתי הם יאלצו לבטל את ההסכם הזה.
 
אני לא מבין משהו

אגודת הסטודנטים, שהסטודנטים מראש הסכימו שמייצגת אותם, חתמה על הסכם. גם אם פתאום ההסכם לא נראה לחלק מהסטודנטים - אי אפשר להתנער ממנו! הם צריכים לקחת אחריות למעשיהם - נציגיהם הם שחתמו על ההסכם. לבוא בטענות לסוכנות זה ממש ילדותי.
 

tookmy

New member
לאגודה אסור לחתום

על הסכם שמנוגד לכאורה לחוק. גם כשהממשלה חותמת על הסכם עם , נגיד, בעלי חברות הכבלים, יכולים לבוא איגודי היוצרים או לקוחות הכבלים ולטעון שהיתה עברה על החוק או חוסר עמידה בתנאים מסויימים, ולכן ההסכם לא בתוקף. אמנם אנחנו לא רגילים שאזרחים מוחים כשנעשה להם עוול, אבל במקרה הספציפי אכן נעשה עוול לסטודנטים ולא בטוח שלאגודת הסטודנטים יש סמכות לאשר סעיף כזה בחוזה עם החברה.
 
חצי השתכנעתי

נכון שלאזרחים יש זכות למחות... אבל ברגע שנחתם חוזה, יש לכבד אותו. בפרט עם האגודה הקודמת חתמה... צריך לחשוב, כמה שזה לא נעים, גם על הסוכנות הזו: אין סיבה שההסכם עימם יופר. אלא אם כן מדובר בהפרת חוק של ממש (ואשמח להסבר), או עבירה על תקנון האוניברסיטה או כל דבר אחר שיכול להוות עילה לביטול ההסכם. אם הסטודנטים לא מרוצים מפעילות אגודת הסטודנטים - שיחליפו אותה. אם כי כאן זה סתם היפותטי כיוון שהאגודה ההיא כבר הוחלפה.. ניחא.
 
אבל...

האגודה לא אמרה שהיא מתנערת ממנו, היא טענה שההסכם, כפי שברור לעין רק מרע לסטודנטים היות וזו פגיעה בחופש המידע, ולכן יש למצוא דרך להחלץ ממנו. מלבד זאת שנראה לי שאף גוף משפטי לא היה מאשר הסכם כזה.
 

6bcad

New member
המוזר: מה התמורה לאגודה

תמורת הבלעדיות - הרי על פניו "צנטורי 21" לא נותנים שום שרות מעבר לפעילותם הרגילה שעליה הם מרויחים. כדי לא לחשוד במנהל לא תקין על אגודת הסטודנטים לתת הסבר.
 
למעלה