אמממ אני נתקלתי בלא מעט חיקיים
של ג'ון פאריס ב450 ש"חאז אנלא התפלא אם גם להם יש ועוד מצאו להם איפה להתמקם בתיאלנדגם אם תקנה מהחברה עצמה הם ידחפו לך חיקוי חחחחחחחחלך תדע.......צטרף אלי נארגן מקל של ג'ון פריס אולי ב1900 ש"ח......ואל תשאל אותי איךיש למשפחה שלי חנות נעליים באילת אנחנו מבוססים(אני גם קונה חודש הבא שולחן, דבר איתי אם אתה רציני, ותנסה לברר אם מישהו במקום שאתה משחק גם מעוניין לקנות בטווח שבין 1900- 2300 ש"ח)יש פה בחור שרכש את שלו בשלושת אלפייםזה חורג מהתקציב שלי..... בכל אופן.עכשיו אני לא מצפה שישמע אמין מה שאני מציע מכאןאתה יכול לפנות אלי למסרים, תוכל לקבל פרטים יותר אישים שלי כולל מקום עבודהמספרי טלפון וכו' גם פרטים ממועדון הסנוקר שאני משחק בו ברזין.בסה"כ ג'ון פריס זה איכות מובטחתאם אתה לא רוצה להצטרף לענייןממליץ לך ללכת על מקל של ריילי, ונתקלתי השבוע בעוד חברה ששחקתי איך מאייתים אותהאבל זה מוסקר אם אנלא טועה, אני גם חבר בפורום סנוקר באנגליה, ושם אנחנו עושיםבירורים דקדקניים בגלל שהרוני אוסליבן הזה מחליף כל שני וחמישי מקלותהשמועות מדברות שהוא עבר למקל שהוא חתיכה אחת, בד"כ שלושה חלקים יותר מקובל בחו"ליש עוד חברות ברמה שציינת כמו בורדוקה, ששווה לבדוק ופארדון, וכמובן כמו שאמרתי רייליאמ..... מציע לך גם לבדוק במועדון הסנוקר המקומי, משקלים של מקלותזה עוד משהו שמאפשרים לך לחור בחברות מובחרות, אני יודע שג'ון פאריס יכול לעלות לך את המקל בכמה מאות גרמים.דבר אחרון גודל הטיפ הממוצע זה בד"כ 9.5 אני אישית מעדיף 9 לשליטה טובה יותר בלבן.המחיר של פאריס לא בהכרח מוצדק, המוניטין שלו לרוב מוצדק יותר קח גם את זה בחשבון.ויש לו מוניטין.