מקיף מילאנו-פרק 9- תרגשו אותי

Roei152

Well-known member
מנהל
:-0|שמלה|
איך זיו תתמודד עם החרם שכולם עושים עליה בעקבות ההלשנה?
מי עוזר לעומר להתמודד עם השקר?
ואיך המלכה האם שלי תגיב לחבר ״ההורס״ של המלכה הבת?
 

YossihNew

Well-known member
ראיתם הכול? גם פלמ"ח? הלווווו, אתה יודע שאי אפשר אצלה! סליחה, התבלבלתי עם השמינייה. סרט פולני? זה נראה שזאת אלינור מדברת. נאיה מטורפת על כל הראש. תוצר של תרומת זרע משובחת במיוחד. אבל מטורפת. אבל הם מכירים את אימא שלה מלפני, לא?

הנה עומר, אז תזרקו עגבניות עכשיו. למה הוא מסתכל על… קאלט? יש מצב שהמטרה היא שעומר ילמד כמה קשה לגייז.

אוי. חבל. רועי מושעה כי הוא פגע בשירן! הבנת, פלג?! אני ידעתי שזה מה שיקרה.

אז איפה גור גר עכשיו? זה כאילו הפרק אתמול לא היה קשור בכלל לעלילה. נו, הנה, זאת המטרה של עומר. אבל עזבו את עומר רגע. הילדים הדוחים חוץ משירן. בעצם גם אני כועס שהאשימו את שירן. "תת רמה שלא ברא השטן"? אפשר לעשות עם זה דברים… היפ הופ? ה… איי אם, היא איז, יו אר? להשתמש ברות, בטח.

לנורי יש בעיית גבולות. גם "שמעתי אותך מרמרת" יכול להיות נהדר. הוא למד ברמלה? כן, נייטרו. אחד הזבלים שייקח לך את הבתולין אם תרצי.

לא כדאי, זיו, לא כדאי! הוא אחד הזבלים!

למה שיקשיבו לה?

זיו, בשביל זה את אחת הזבלים? אה, הוא שומר כשרות… מוזר.

זיו, את הופכת לאחד הזבלים בשבילו! ואני מזכיר לכם שאני פגשתי את הבן אדם.

לא, היא לא אוהבת קיימות, זה שהיא לא יכולה להתקרב לטכנולוגיה כי אבא שלך… סליחה, עזבו. מבורך גאון.

תפוח אדמה זה החיים, כן. זה מוזר.

היי, אבא של עומר, זה… אה, בעצם לא… עזבו את זה. יפתח? אין דמות כזאת. ואם תהיה היא תהיה בכלל עם גור בסוף.

אל תתזזו את מבורך! אבל עכשיו אתם מבינים למה עומר עושה את העלילה ומה הקטע כאן. הוא צריך ללמוד איך מתייחסים לגייז. אוי, מאבקי פאנדום. קסם עצמון. נעים מאוד. תלמידת קולנוע. אבל איך הוא יהיה עם קסם אם לפני שהוא יהיה עם נורי הוא צריך להיות גיי? הפרצופים של מבורך ברקע… לא, לא מכיר בכלל. תלמיד שרף את המבנה? איזה טמבל… מי יכול לעשות כזה דבר… עומר רק משקר ומשקר. אה… אז בגלל זה אמרו מפגש קסום… תתנצלו מיד על משחק המילים הזה!

נו, באמת, נורי, אימא שלך לא מתנשאת… בעצם היא כן. לא יודע למה, מאז שהיא הייתה ליה היא משחקת רק דמויות מתנשאות. בחן רב. אבל מתנשאות (ועוד תהיה בדיחה על משחק החיים ביום שני). נורי לא אוהבת את זה. אתה יודע שהיא ראש מחלקה נוירולוגית. יופי, גיא… נהדר… וגם ירדת על התרומת זרע.

הנה! קיבלת רעיון! נכון? כלל ארצית? הנה בא גור להרוס. למה גור שמח מדי? השלים עם אבא? לא הבנתי את מי עומר מנסה להשיג.

ואת גם היית אחראית על החשמל? לא משנה, בדיחה שלי. כן, גיא, המוח שלך עובד לאט ולכן אתה פחות מתאים למבורך הגאון. מה רע בנורי? חוץ מזה שהיא מטורפת לגמרי? לא, היא לא מושלמת, האישה מטורפת על כל הראש! היא ונטע ובר! הן נהדרות אבל מטורפות לגמרי!

לא נראה את אימא של זיו לפי מה שהבנתי. אני יותר כועס על מה שעשו לשירן בגלל העניין. זיו, את הופכת לאחד הזבלים. אוקיי, הקטע עם דרמת התיכון זה מתבקש לעשות MEME.

חייזרית שנוחתת בשכונה? אני חש שצוחקים על מישהו קצת… אבל אני לא יודע בדיוק על מי… אוי, גם אני הייתי מפחד. לא רק שירן העוצמתית, המלאת תשוקה לעשייה והחריפה, אלא גם אביטל לידה! עם כל הכריזמה שלה! אני מניח שאביטל טעתה ושירן צדקה והיא לא כיבדה את המעמד וזלזלה.

אני עדיין לא הבנתי מה השריטה של נורי. חוץ מזה שהיא מטורפת לגמרי. לפחות הדלת נסגרה.

כן, העלילה מוכרת לי מאוד. אני מרגיש שיורדים לי כאן על מישהו… ועומר! אומרים נביולה! לא נבולה! יופי, עומר, אתה תסתבך. תסתבך מאוד. לא שאין ביניהם קסם. רגע… על קסם שפכת סודה? אוי ואבוי. זה לא טוב.

כולם השקיעו אבל זיו הפכה לאחת הזבלים. היי, האקס של מי-רן. והאח של הגרומל. עומר, אולי תתן את זה לבן אל תבורי? בעצם תנו הכול לבן אל. הוא ילך עם זה. במקרה של גל לא צריך בכלל להגיד כלום. אוקיי, גם נייטרו יכול להיות MEME. מההההההההההההה? מה פתאום, גל… איזה… איזה צירוף מקרים זה. זיו, זה מתחיל לך עכשיו. שני דברים: אחת, מדונה לא מלכה אם מהרגע שהיא זייפה באירוויזיון (למרות שמיקי אפלבוים מאוד תאהב את השילוב בין אקי למדונה). ושתיים! בכל פעם שרום שיחק זמר, הוא יצא אחד הזבלים. גם איתן וגם דין! ואני בעיקר מדבר על דין! ברור שהמנטה השחורה. הפשע לא משתלם, זיו. אלא אם אתה עומר. למה אני מרגיש שקסם מנסה לסמן לי משהו…?

כן, גם אני, רפאל. אבל ככה זה מלכות של רועי.

לא שאני יודע איך לאכול אותה, כן? למרות שבואו. הוא עושה עליה מוב. שמענו על הקליפים שלך! שמענו! האמת שהוא באמת בן 31… וקים בת תשע עשרה. זה יהיה רומן ממש מוזר.​
 

שיר m

Well-known member
זה היה פרק ממש טוב
הרבה יותר טוב מהפרקים הקודמים
גם צחוק, גם רגש, היה הכל.

חוץ מהקטע שהוא בחר את כל הבגדים שהוא שונא כדי לעשות טובה לרפאל, שזה לא אמין בשיט
חוץ מזה היה פרק מושלם

הסרטון של התפוח אדמה היה קורע :-D
גיא באמת יודע להיות חמוד
קסם מהממת
עומר סוף סוף מרגיש משהו ולא שותק כמו פסל
סופי נהדרת

נהנתי מהפרק הזה.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פרק רע מאוד לזיו , אבל אימא שלה אמרה שהיא תהיה בגיא פינס!!! היא תצא מהמשבר חזקה יותר, וזה שהיא הכשילה משימה , זה רק אומר שהיא מחזירה למי. שמציק לה .. מלכה שפועלת מהאינטרסים. שלה
גיא עדיין חמוד למרות. שהוא שובניסיט ....
קסם. חמודה ממש...
 

YossihNew

Well-known member
קסם קסומה.

זיו רק מעתיקה משירן שהחזירה למי שהציק לה.

קים נראה לי כבר הייתה בגיא פינס...
 

YossihNew

Well-known member
אגב, מי בעד מפגש בין קסם עצמון למותק מרדכי?

"אני קסם".

"אני מותק".
 
למעלה