מקיף מילאנו- פרק 12- קראש

YossihNew

Well-known member
|מאוהב|

אז מה הולך בין זיו לנייטרו?

האם עומר ייחשף סופסוף?

ולמה האחריות של שירן תפגע בו?

 

YossihNew

Well-known member
זיו. אני מזהיר אותך. את לא הספקת לעשות כלום עד ששירן בן משה התניעה אותך. אימא שלך רשג"דית!

איפה ראינו לקיחת אחריות טובה כזאת… אין, גולדה פראיירית על ידך. שירן, מחדלך אחריותך, אני מצדיע לך. למרות שאני מציע לנהל הפגנות ולטעון שיו"רית מדיחים בקלפי ושזה ששירן אחראית לא אומר שהיא אשמה וכו' וכו'. אבל מנואל לא תקבל את זה, בית הספר יתפרק בלי זה.

תזרקי.

שירן, רחמי עלינו. טעות אחת! לא, הערכים שלה… טוב, זה מה שיש לנו ועם זה ננצח. לפחות האקסלים תמיד יהיו לנו. אני חייב לכנס את האחווה כולה שתדבר על העניין הזה.

אה, עכשיו הבנתי למה בן אל… רק צחקתי כשהזכרתי אותו.

התלבושת שלה קס… לא משנה. במי הוא יבחר? במי הוא יבחר? אבל לפני אתה תגלה לה את השקרים, נכון?

בית מלא בגיא. מלא גייז וגיא. בעצם נורי מתלבטת בין גיא וגיי? כן, עם אימא של נורי. נורי אכן תרומת זרע משובחת.

אחד הזבלים. אימא שלך לא יודעת מה זה מקצוענות! אני מנסה להבין אם מסתתרת לי פה בדיחת שחקנים. חוץ מזה ששניהם שיחקו אצל מיכל… לא. אביטל, מה את חושבת?

לא כאלו חמודים.

בוקר טוב, תרומת זרע משובחת. לפחות אין תפוחי אדמה. אתה תהיה שמח מהמחזיק, אידיוט. אני מעדיף את מבורך.

כן, גם הוא. אביטל, הם ביחד? רואים, אמרו שאביטל צודקת. הוכחה. הוכחה שהגנים המשובחים גם במשפחת בוחבוט. פודקאסטים לא קוראים, גל. מבורך, ההורים שלה זאת הבעיה להזכירך. פח כתום, זיו! אפילו את זה היא לא זוכרת. איזה מזל שצוק לא היה בעונה האחרונה של כפולה. לא היה מבין כלום בפחים.

טליה, נצטרך לקטוע את הדבר המרתק הזה לטובת דבר חשוב. זה אומר שבית הספר מתמוטט. רגע… שירן לא מינתה איזה מישהו חליפי שיחליף אותה בתאריך נקוב או במקרה שהיא מתפטרת? כאילו, היית מצפה שאביטל תהיה יו"רית חליפית. היא מאוד גנץ באופיה. אתם בטח אומרים שאני יורד על גנץ, נהפוך הוא, בבן אדם חבויה כריזמה שעוד ידובר בה רבות. גם אם לא רואים את זה… עומר הוא החוליה החלשה. מבורך יותר עדיפה. טוב, בסדר,אם שירן אומרת שהיא חינכה אותו כמו שצריך… ומחאת ההסעות, ומחדל השמן… והבכי של סופי קורע. למה אין יו"ר חליפי כנהוג? גם לשירן יש מלא מטלות! ואתה לא רואה אותה פורשת! עד שהיה מחדל והיא לקחה אחריות. היי! שירן, מה את שולחת לו אקסלים?! האיש איבד את הזכות לאקסלים! עונש חמור!

כן, היא כוכבת באופנה. זה לא ייגמר טוב. זכרו את דפי. זכרו את דפי. ואת רונה.

אני אישית מתחיל בלהחליף תחתונים אחרי שאני רואה את האקסל הזה. אבל רק אני. עומר, אתה לא מבין את ההבדלים? בטח יש הבדל בין נחמד לנחמד מאוד. מה הבעיה בשלוש פע… אני לא מדבר. אוקיי, רק תזכרו לקחת אחריות אם יהיה משהו. מה, הוא מוותר על קסם? לא יפה.

זה יופי לשמוע עצות על סטייל מבן אדם עם מטפחת על הצוואר ופיג'מה. ומשקפיים די מזעזעים. היית ילד שמן בטייטס? לא חינוכי בכלל יכול לעבוד ב-MEME. כן, היא בוגרת. אבל זה נותן לי וייבס של בן וטיי. לא הובנת.

אתה בטוח שקטן עליך השלום במזרח התיכון, עומר? כי אני לא בטוח. אולי על שירן. או אביטל. יש סיפור מאחורי שינוי השם? עומר גלגל חמישי.

בסדר, גם רונה ודפי שמעו מה זה מערכת יחסים מקצועית איתו. אבל מלי הזאת… יפהפייה.

עכשיו הוא ריגשי? למה גיא ריגשי? אוי, עכשיו הגיע הזמן לעשות קסם ולהיעלם. להיעלם אמרתי. ודברים עומדים להשתבש… זה השבוע האחרון תכף…

אין לקסם גלימת היעלמות? אני אפסיק עם זה. לא, חבר'ה, לא. למרות ששמעתי שאח של נייטרו קצת… אפילו נתן יודע שהוא קצת… באיזה בית… אה… נכון… הוא שיקר לה על בית הספר… לא עוקב כבר אחרי השקרים שלו. הוא אמר שהוא בגימנסיה. כן, עומר, אני מקווה שאתה לא מתעסק כבר עם ארונות.

למלי יש אחלה פרצפת. גם מלי יכולה להפוך ל-MEME. גם עם עובדים זה קורה. חשבתי שרפאל יודע מזה… איך קים אמרה את הטקסט עם השמלת הוט קוטור ו… לא משנה. השלמתן מהר. רק חכו שזיו תראה את הרומן המסוכן של מלי.

גיא, די עם הרגשי. אני חושב שנורי הפכה להכי MEME עם הניתוק שלה. עם אימא שלך! לא… לא משנה. אם רק היה איזה קסם שמאפשר לנו לגלות את זה... אבל אין קסם. הלוואי והיה קסם. בכל אופן.

קסם, את אמורה לזכור. בסדר, גם הייתה מישהי שהיא יפה והייתה יו"ר מועצת תלמידים ובקושי היה לה זמן. לעשות משהו ב… יו, איזה קסם, השלושה הפכו לארבעה. זה ישתבש. ברמות.

אני עדיין לא סלחתי לו על רנן זהבי. אחד הזבלים. אני אמרתי שהוא אחד הזבלים. כל הזמן. תמיד חשבתי. אתם רואים? בשביל זה יש טבלאות. מפחיד קצת… לא שקים לא יודעת לעשות את זה יפה, כן? לצלם היא לא יודעת. לשחק כן.​
 
איזה פרק!! אני ממש אוהבת את הכימיה שיש לעומר גם עם קסם וגם עם נורי, משולש אהבה ראוי לשמו.
לא מאמינה ששירן הגירלבוס פרשה ממועצת התלמידים, יום אפל.
אני מתעבת את נייטרו ברמה אחרת.
 

שיר m

Well-known member
עומר אדיוט.
אבל כרגע נורי מעדיפה אותו על פני גיא.
נראה איך הוא יתחמק מהדאבל דייט...

כל הקטע של זיו ונייטרו... עד הנשיקה זה היה כל כך שטח אפור.
קים משחקת טוב את ההיסוס.

גיא, השיר הזה לא רע בכלל
 
עומר אדיוט.
אבל כרגע נורי מעדיפה אותו על פני גיא.
נראה איך הוא יתחמק מהדאבל דייט...

כל הקטע של זיו ונייטרו... עד הנשיקה זה היה כל כך שטח אפור.
קים משחקת טוב את ההיסוס.

גיא, השיר הזה לא רע בכלל
אומנם אידיוט, אבל אי אפשר להעלם מהכימיה שיש לו גם עם נורי וגם עם קסם. השחקנים עושים עבודה נהדרת בהתחשב בסיפור ה... בעייתי...
 
למעלה