מקווה שתוכלו לעזור לי במציאת צימר

מקווה שתוכלו לעזור לי במציאת צימר

החלטנו לערוך את פסח השנה בצימר. ניהיה כ15 איש, ולא משנה לנו דרום או צפון, אבל צריך שיהיה במקום חדר מספיק גדול שנוכל לערוך בו את הסדר. למישהו יש המלצה למקום נחמד?
 
רעיון במציאת צימר

שלום דניאל באופן טבעי, במשך השנים הלך והצטמצם מספר החוגגים סביב שולחן הסדר שלנו, ולכן נשמח לארח אתכם ( 15 איש ) אצלנו לליל הסדר, כשאת הסדר תחגגו איתנו כמנהג המסורת, ותוכלו ללון בצימרים שעל הר גילון שבגליל המערבי. אם הצעתנו נראית לכם מקורית, אתם מוזמנים להתקשר. עליזה ורמי באום, גילון
 
נסו בקבוצים הבאים גלאון, גת, הראל

למה? כי הם במרכז, קרוב (פחות משעה נסיעה) לגוש דן. = בנוסף יש לכם אפשרות להשתתף בליל סדר קיבוצי או לקבל מועדון ולעשות שם סדר עצמאי. = אתם יכולים לצאת מהבית מאוחר ולהגיע בלי להתקע בפקקים של ערב החג = החדרים בהחלט יפים ונוחים. = יש להם מספיק חדרים בשבילכם.
 

אורניהו

New member
חוויות מגלאון..

לפני שנים רבות..כשגלאון התחילו עם הלינה הכפרית ועוד לא היה צריך להזמין טלפונית..יצאנו לטייל למערות בית ג'וברין יומיים.לקראת ערב חיפשנו מקום ללון ובמפה ראיתי את הקיבוץ הזה.במשרד אירגנו את הכל והחדר היה ממש חדש ומסודר יפה.הסביבה היא בפאתי המשק שם והחדרים המושכרים נושקים שם לשדות החיטה האין סופיים.בלילה זרוע כוכבים ושקט עד כדי דממה אולי קצת הפחידה..הימים היו ימי פסח וכשחיפשנו לאכול משהו רציני בסביבה נתקלנו בבעיה.בקרית גת הכל היה סגור ורק איזו חנות קטנה סיפקה לנו מקצת מדברי המזון,בבוקר כבר היתה ארוחה זעירה של מצות וגבינות. *בכלל אני חושב שהמטיילים בימות הפסח שמחפשים לסמוך על ארוחות הערב בלינות האלה ברחבי הארץ יבררו קודם בעניין ארוחת הערב,אלא אם הם מביאים איתם את ארוחות הערב. *ובאותו נושא;בצאלים וגבולות היה נהדר..היינו בהם!
 
למעלה