מקדם גרר באופנועים

SCOOTERMAN

New member
למה לא 4 גלגלים והגה

כל עיצוב שמנסה לחקות עיצוב של טיפה מחייב הרחבה משמעותית של מימד הרוחב של האופנוע, איכה נשתחל בין מכוניות?
 

BladeRunner

New member
לעניות דעתי...

יצרני האופנועים משקיעים את מירב מאמציהם בהענקת הספקים מדהימים למנועים וחסכון של גרם פה גרם שם במשקל - כהחלטות אסטרטגיות , בעוד ניסיונות לשיפור מקדמי גרר ( ואני כמעט בטוח - שניתן בתצורות שנאמרו לעשות זאת ללא פגיעה במימד הרוחב ) נזנחים לטובת מראה יותר עדכני - קוים חדים ואגרסיביים שלרוב יפגעו במקדמים.
 
נכון מייקי אבל אז...

שוב חזרת לעניין הרוכב החשוף יותר... הבעיה המרכזית של אופנועים שכאלו. אני חושב שחיפוי כמו ש-Vmax מדבר עליו יקשה על תנועת הרוכב על האופנוע, ישפיע על שדה הראיה ויוריד משמעותית מהספורטיביות שלא לדבר על עלות התיקון של דבר כזה. מה גם שבשביל להחזיק קונסטרוקציית פלסטיקה שכזו תדרשנה תתי-שלדות, כלומר משקל נוסף. דמיין את העלייה על אופנוע עם חיפוי שכזה... ועוד אחד עם תנוחה ספורטיבית... זה בגדר בלתי אפשרי. אני גם לא בטוח שזה שווה את ההשקעה... הרי אין ממש בעיה שצריך לפתור אותה. גם כך האופנועים נושקים ל-300 (וחלקם אף יותר) קמ"ש ועדיין לא מאבדים מהקונספט העיקרי שלהם והקו המנחה שעומד מאחורי מושג האופנוע...
השדון .... ™TheNightDevil
 

tool2002

New member
מה דעתכם על הרכב של אבאל´ה?

אבא קנה אוטו חדש. חמוד וצנוע לא?
TOOL
 

tool2002

New member
דרך אגב...

הרכב הזה,הוא הארלי דוידסון... למי שמתעניין ברכבים מהסוג הזה,מוזמן להכנס לאתר של הארלי דוידסון,ושם יש סעיף של "תערוכת רכבים". ממש יפה. והנה עוד אחת..
TOOL
 

Geller

New member
לפני שנתיים בערך

ראיתי בערוץ 8 דאז סוג של אופנוע או משהו דומה, שבו שני מושבים דמויי מכונית ממוקמים אחד אחרי השני בין הגלגלים, נמוך. נבנה בשוויץ, מנוע BMW. היו שם גלגלי עזר מתקפלים ונפתחים אוטומתית, בגלל שאי אפשר להוציא רגל. הם טענו שמנוע בימר בעל 85 כ"ס בערך מביא את הדבר הזה ל-250 קמ"ש, אם אני זוכר נכון. בגלל מקדם גרר נמוך. המחיר היה גבוה ביותר, לא יודע מה עלה בגורל ההמצאה.
 

ofnik

New member
היו בתחילת ההיסטוריה של הדו"ג הרבה

נסיונות מהסוג הזה- אני לא יודע למה הם נזנחו- אולי בגלל שבמקרה התרסקות הרוכב היה נלכד בתוך הכלי -ואולי כי החיפוי הפריע לתמרון ולשליטה
 

ofnik

New member
ועוד אחד של וספה משנת 1950 שגם

זכה באיזה שיא מהירות (לא מפורט)
 

ofnik

New member
ושמחשבה שניה- הבעיה עם הכלים האלו

ללא ספק-היא היכולת להגיב לתנאי הדרך מחוץ למסלול תאר לך שהיו שמים לך על הראש חופה עם חלונות קטנים שיוצרת לך אינספור שטחים מתים- וגם בידוד לרעש- לא היית מגיע רחוק ככה בתנועה של ת"א
 

doron321

New member
רגע...רגע...../images/Emo12.gif../images/Emo132.gif

רגע..נישמע לי מוכר...רוכב נילכד בתוך הכלי...יש לו גג ושימשה קידמית.. מוכר..מוכר...אה...אני יודע...זה fucking אוטו... למה לעשות את זה לאופנוע??למה להרוס את היחודיות של הכלי הזה...בלי גג..בלי חלון מקדימה.... בואו נחבר עוד 2 גלגלים וניקרא לזה אופנוע משוכלל.... דורון שמאמין שאופנוע לא סתם ניראה כמו שהוא ניראה
 
למעלה