מקבץ תמונות מהתקופה האחרונה

מצב
הנושא נעול.
ממה שזכור לי הרכבת הוקמה לפני עשרות שנים

דווקא יכולים ללמד את מתחם התחנה דבר או שניים
שלושה סרטונים העוסקים ברכבת האריתראית.
הראשון - מהדקה ה2:40 המצב ב2009, קו קיטור שנראה ישן ומוזנח בסרטון תיירותי בגרמנית.

השני - מ1996 שמראה את שיקום הקו בידי הממשלה האריתראית אחרי 20 שנות סגירה, ומיחזור מרכיביו בין השאר ע"י הצבא האתיופי ליצור עמדות צבאיות. אריתראיה סירבה להכנס למלכודת סיוע החוץ והחובות שאליהן נכנסו מדינות רבות באפריקה, והצליחה - כפי שניתן לראות בסרטון הראשון - לשקם את הקו תוך שימוש בחומרי הגלם הישנים וברכבות הישנות.

והשלישי - סרטון ביקורתי על מצב הרכבת היום כקוריוז לתיירים, ביקורתי על המשטר באריתריאה, אך משבח את הרכבת שעולה מנמל מסאוואה לגובה של 2,394 מטר מעל לפני הים בנקודה הגבוהה ביותר בקו בדרך לאסמארה ומשווה את המסלול לרכבת לדארג'ילינג שבהודו.

ערך הרכבת האריתראית: http://en.wikipedia.org/wiki/Eritrean_Railway 

אם קיבוצי צפון עמק הירדן יאגדו חבורה של אריתראים אלו יכולים לשחזר עבורם את הקטע של רכבת העמק מצפון לבית-שאן ועד לצמח. קטן עליהם.
ממה שזכור לי הרכבת הוקמה לפני עשרות שנים
ואינה פעילה כעת.
 
ועכשיו נצפין תל-אביבה

מקבץ תמונות מהתקופה האחרונה
לאור האימייל שהתקבל לפני כשבוע מהאוניברסיטה, שאותו ניתן היה לסכם במילים "עזבו, אל תבואו", יצאתי לחופשה כפויה בערד.
אחרי שבוע כבר לא נשאר לי הרבה על מה לעבוד מהבית (איזה מזל שביום א' כנראה חוזרים לשגרה), אז הבה ננצל את ההזדמנות לשרשור קצר.

נתחיל בשילוט הסטטי החדש בתחנה ביציאה מערד. יצוג טוב של התח"צ הבין-עירוני, למעט קווי החרדים. התחנה עצמה, אגב, מיותרת למדי, וממוקמת כ-250 מ' מהתחנה המרכזית. התחנה היא זכר לתקופה שלא הייתה תחנה מרכזית והאוטובוסים הבין-עירוניים היו מבצעים סיבוב בעיר, וזו הייתה התחנה האחרונה. מאז עברו 20+ שנים, והתחנה עודנה כאן. אפילו מבחינת רוב האנשים שגרים קרוב אליה, ההגעה לתחנה המרכזית לא דורשת מאמץ רב במיוחד (באופן יחסי),, במיוחד כאשר לעתים יש אוטובוסים שפוסחים על תחנה זו כי התמלאו במרכזית.
ועכשיו נצפין תל-אביבה
סיור מחלקתי בנושא סוגיות תכנוניות בתל-אביב.
הסיור כלל שעה וחצי במרתפי התחנה המרכזית, כולל אולמות הקולנוע, האזורים התפעוליים וכו'.
כדי לסכם את הסיור, עלינו למקום עם אוויר - קומה 7 דן. היה גם דיון על זה שקומה 7, האחרונה שתוכננה, היא גם היחידה שבאמת נוחה לנוסעים, פרט לזה שהיא מחולקת לשתי קומות.
מבט על הבלגן של קומה 6.

 

olli3

New member
מנהל
וצילמת? מעניין אותי מאד מתחם בתי הקולנוע.

ועכשיו נצפין תל-אביבה
סיור מחלקתי בנושא סוגיות תכנוניות בתל-אביב.
הסיור כלל שעה וחצי במרתפי התחנה המרכזית, כולל אולמות הקולנוע, האזורים התפעוליים וכו'.
כדי לסכם את הסיור, עלינו למקום עם אוויר - קומה 7 דן. היה גם דיון על זה שקומה 7, האחרונה שתוכננה, היא גם היחידה שבאמת נוחה לנוסעים, פרט לזה שהיא מחולקת לשתי קומות.
מבט על הבלגן של קומה 6.
וצילמת? מעניין אותי מאד מתחם בתי הקולנוע.
זה לא היה סתם מתחם של בתי קולנוע אלא גם משחקיות ארקייד גדולות עם עוד מלא שטויות -הכל תחת מתחם ששת המופלאים.
 
אחרונה

מקבץ תמונות מהתקופה האחרונה
לאור האימייל שהתקבל לפני כשבוע מהאוניברסיטה, שאותו ניתן היה לסכם במילים "עזבו, אל תבואו", יצאתי לחופשה כפויה בערד.
אחרי שבוע כבר לא נשאר לי הרבה על מה לעבוד מהבית (איזה מזל שביום א' כנראה חוזרים לשגרה), אז הבה ננצל את ההזדמנות לשרשור קצר.

נתחיל בשילוט הסטטי החדש בתחנה ביציאה מערד. יצוג טוב של התח"צ הבין-עירוני, למעט קווי החרדים. התחנה עצמה, אגב, מיותרת למדי, וממוקמת כ-250 מ' מהתחנה המרכזית. התחנה היא זכר לתקופה שלא הייתה תחנה מרכזית והאוטובוסים הבין-עירוניים היו מבצעים סיבוב בעיר, וזו הייתה התחנה האחרונה. מאז עברו 20+ שנים, והתחנה עודנה כאן. אפילו מבחינת רוב האנשים שגרים קרוב אליה, ההגעה לתחנה המרכזית לא דורשת מאמץ רב במיוחד (באופן יחסי),, במיוחד כאשר לעתים יש אוטובוסים שפוסחים על תחנה זו כי התמלאו במרכזית.
אחרונה
איריזאר i4 של אפיקים (אולי i6?), צולם בקומה 7.

לא חתיך גדול, אבל תוספת גיוון מעניינת.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה