מקבץ שרשורי הכרות.

o m e r g

New member
שאלונת...

הי חבר'ה מה נשמע? קוראים לי עומר,אני דתי,אני קצת מוגבל פיזית..ואין לי כ"כ איך להכיר בנות יש למישהו\י הצעות\רעיונות? אני מחפש מישהי דתיה בגיל 20-22 שתקבל אותי כמו שאני.. בתודה מראש עומר
 

חרוב

New member
אהבה

מילה אחת שאומרת כל כך הרבה.אז זה מה שבעצם אני מחפש כמו כולם.אהבה אמיתית שתסחף את הלב ואותי ותביא אותנו למקום רחוק מקום שנקרא אושר..
 

dennisshar

New member
מחפש ולא מוצא..

שלום לכולם......... אני בחור בן 22 מאזור המרכז נראה טוב סטודנט למשפטים, ואני חייב להגיד שבר נמאס לי משטויות לפני 7 חודשים סיימתי קשר ארוך בגלל שהתעוררתי והבנתי שהבחורה הזאת ממש לא בשבילי, הקשר הזה לימד אותי הרבה דברים חיוביים וגם שליליים, סוף סוף אני מרגיש אני יכול להתחיל מחדש והפעם כבר עם הרבה תובנות ויידע אני מקווה לא לטעות, אני מחפש בחורה רומטית, חכמה,בעלת חוש הומור, מישהי שסגורה על עצמה ופחות או יותר יודעת מה היא רוצה מהחיים שלה ולא נמצאת באמצע מסע חיפוש עצמי מטורף( כי זה ממש לא בשבילי....), לא מחפש סתם חברה (אני לא סובל מלהיות קצת לבד) ולא מחפש סטוצים אני מחפש אהבה, מישהי שתדע להחזיר אהבה לא רק לקבל. אשמח לשלוח תמונה למעוניינת אם תהיה כאן מישהי כזאת.
 
היי

היי מה המצב.? אשמח להכיר אותך ומי יודע..... אני בת 21 גרה ליד י-ם ICQ -164626131 אז בייבנתיים
 
בוקר טוב בנות חרדיות

היי בוקר טוב אני בחור חרדי בן 21 מחפש בחורה טובה וחמודה לקשר דיבורים וכייף (עדיף חרדית) אז אם את כזאת אז תיצרי איתי קשר דרך המסרים ביייייייייי
 

electricity86

New member
הי

שלום, קוראים לי שחר, אני בן 19. הייתי רוצה להכיר מישהי ולדבר איתה, אם יש כאן מישהי שרוצה לדבר, אז שתשלח לי מסר, ואני אחזור אליה. להתראות.
 

virtual men

New member
תחפש באתרי הכרויות דתיים

ותחפש מישהי עם בעיה דומה... יש אתר הכרויות דתי, אני יכתוב לך אותו...
 

o m e r g

New member
הקפצה...

עוד מישהו יכול לענות לי,ברצינות קצת יותר ועם רעיונות? תודה לכולם וסופ"ש נעים
 
למעלה