מקבץ הערות

mc80

Member
מקבץ הערות

1) נכנסתי לוואלה סלבס (כן אני שטחי- אתם תמשיכו להכחיש שאתם לא), וחשבתי שתקף את המחשב שלי וירוס. אסם עם המנה החמה החדשה שלהם הפכו את דף האינטרנט לדף מנה חמה מזעזע. זה מפריע יותר מאשר טעים. 2) נינט- חבל שהגלאח שלה לווה במסע יח"צ מטורף. היתה לפרסומת פוטנציאל מדליקות ענקי אילולא ידעתנו למה לצפות. אבל אוהבים אותך נינט. 3) הפרסומת של בנק הפועלים- מה????!!!!! 4) המעברונים של ארץ נהדרת לא נהדרים כלל. אין שום חידוש, הרעיון אותו רעיון כמו של הפתיח הישן. לא עושה חשק.
 
../images/Emo26.gif

1. לא ראיתי. מקווה לא לראות. 2. אני משער שזאת הייתה הכוונה המקורית של הקופי והלקוח ואחרים הרסו לו עם מסע יח"צ. הערה נכונה, גם אני חושב ככה. 3. זה זאת עם העגלה שגונבים מהסופר ? 4. המעברונים לא משהו. אבל שיר הפרומו די מוצלח. (אם ישימו אותו הרבה זה יאבד את הפואנטה, אבל יש שם בדיחות טובות על עצמם פחות או יותר וסביר להניח שמישהו גם יביא קישור למישהו שכבר עשה את זה)
 

mc80

Member
3

לא. זה עם ההסברים על תכנון נכון עם 2 יועצים מתוכנתים באולפן כלכלי לכאורה.
 

נעמהdj21

New member
אפשר להידחף?../images/Emo8.gif

הפרסומת עם דב נבון למסך טלווזיה (לא זוכרת איזה...) פשוט מזעזעת אותי...קודם כל מיצינו את הקונספט הזה, זה פשוט מיחזור מטורף. דבר שני זה ממש דוחה- אני לא יודעת הפרסומת עשוייה בצורה דוחה, וממש מטריד אותי לראות את דב נבון נאנח ככה...
אני לא יודעת מה חשבו לעצמם בראש כשעשו את הפרסומת הזו, באמת לא יודעת.
 

mc80

Member
רק אם יש לך שאלה ../images/Emo140.gif

אכן פרסומת דיי אינפנטילית. בעידן של איכות תמונה, עיצוב חיצוני כבר לא מספיק. כולן דקות ויפות. עכשיו שיוכיחו איכות!
 
למעלה