מצפון לא נקי...

  • פותח הנושא 2807
  • פורסם בתאריך

2807

New member
מצפון לא נקי...

אני מכורה לסגריות, אני יודעת גועל נפש וכו' אבל אני מעשנת 3 ביום ואני כל היום עם הבייבי שלי אז כן אני מעשנת בזמן שאני מטיילת איתה בעגלה זה כל כך נורא???
 

ניקי ב

New member
3 חפיסות ליום ואת מעשנת רק שאת

מטיילת איתה? נשמע לי המון ומזיק מאוד. לא מעשנים ליד תינוקות , אני מתארת לעצמי ששמעת את זה הרבה פעמים, ואת עדיין לא יכולת להפסיק. מה שיש לי להגיד שתעשי משהו עם ההרגל הזה. רע מאוד.
 

sipor

New member
3 סיגריות ? או חפיסות ?

כשאת בטיול איתה באויר הפתוח ולא מעשנת לכיוונה לא נשמע נורא. ואם זה 3 סיגריות ביום, אז תרגיעי, אין סיבה להיכנס לסרטים, אפילו לך זה לא כל כך מסוכן. לפחות זה מה שהבנתי... ואם את מעשנת רק 3 סיגריות.. אז בכלל אין שום התמכרות , סתם הרגל מגונה.
 

הירוקה

New member
מכורה מעשנת 3 סיגריות../images/Emo2.gifמכורה למה?

ממש נורא ואיום את מעשנת בחוץ כשהיא בעגלה? אוי ואבוי, את ממש מזעזעת ועוד 3 סיגריות 3 סיגריות שלמות?? את ממש הרחבת רק היום את החור באוזון בכמה סמ' איך את חיה עם זה, אה??? די אחותי תרגיעי הכל בסדר כולה 3 סיגריות בחוץ מה הסיפור? עליי תעלי גם ל 4 (ואם תרצי להגמל, שאלי ואספר לך..!)
 

2807

New member
זה פשוט שאני חוטפת כאלו מבטים כאילו

אני איזה פושעת נוראית
 
כמה מכירה את המבטים האלו.

אני מעשנת מעט ומעבירה ימים בלי סיגריות. סיגריה לפני השינה. בעיקר מעשנת בחברה. עם חברות או ביציאות ובעצם בכל מפגש חברתי עם מעשנות (ואם אני לחוצה אז גם עם חברות לא מעשנות). המבטים האלו - למדתי לסבול אותם - ובעיקר תנסי לעשן שיש עוד אמא לידך.
 

הירוקה

New member
אז מה?

חבל שתקחי ללב מה שעובר לאחרים בראש יעבור להם
תעבירי גם את..
 

א מ א י ה

New member
בטח, הרי הצעת את זה מקודם

ואני רוצה לדעת, למרות שבזמן ההריון ולאחר הלידה לא עישנתי אבל לצערי חזרתי לזה בגדול...
 

הירוקה

New member
בשמחה

אני ניסיתי להפסיק אבל לא הצלחתי להחזיק מעבר לכמה שעות, פשוט היה לי קשה עם זה שבא לי ואני לא מצליחה להתגבר אבל פשוט לא הצלחתי. ואז הגעתי לנקודה שהייתי חייבת להפסיק (התחלתי טיפול אורטודנטי עם גומיות שקופות אז לא רציתי שיהיו גי'פה..) אז בסופו של דבר שמעתי על הכדורים להפסקת עישון. כדורי הזיבאן או הזייבן -כל אחד והשמות שנותן להם. מקבלים מרשם מרופא המשפחה ורוכשים את הכדורים. תשמעי, הם מדהימים!! הסיבה שהם אפקטיבים ככ' היא שאת לא "נגמלת" או "מפסיקה" לעשן אלא פשוט הצורך, הרצון הזה לסיגריה ה"קרייבינג" לסיגריה פשוט נעלם. פתאום את מגלה שהשעה 12 בצהריים או 1 ועדיין לא עשנת ואפילו לא היה בא לך!!!!! הפסקתי לעשן לפני כמעט שנתיים!!! לפני כן לא הייתי מסוגלת לדחות עישון של הסיגריה הבאה, והייתי מעשנת לא מעט. אם את מחליטה לעשות את זה, (ואני ממליצה בחום רב) אני ממליצה גם לקרוא על הגמילה בעזרת הכדורים, כי מה שקורה זה שיש לנו "טקסים" או הרגלים מסוימים וצריך ללמוד איך להתמודד עם זה, רק שכשלוקחים את הכדור הכל נעשה שולי, אבל תמיד כדאי לדעת עם מה מתמודדים.. אז אם יש שאלות נוספות אשמח לענות בהצלחה רבה לך
 

א מ א י ה

New member
עצה נהדרת!../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

לצערי בעלי ניסה אותה ואחרי שבוע חזר לעשן אבל אני חושבת שזה אשמתו, כי הכל תלוי בכוח הרצון... אני עדיין מניקה לסירוגין ולכן אני לא יכולה להשתמש בכדורים הללו לצערי, אני אנסה אותם ברגע שאפסיק להניק סופית
 

הירוקה

New member
אחרי שבוע? מה הוא איש צבא?

כי בעלי איש צבא וחזר כי כולם בישיבה היו מעשנים אבל אם את קוראת ומכינה את עצמך, את יודעת איך להתמודד עם מצבים שעלולים ל"שבור" אותך, אחרי שאתה גמול ואין את הקרייבינג אז למעשה אין צורך לקחת סיגרייה, גם אם פתאום עוברת בראש מחשבה על "בא לי" ולא ממש מתרגשים מזה, היא חולפת כבור 2-3 שניות- ואני אומרת מניסיון!!! רק שבעלי חשב שאם פתאום חשב על זה זה אומר שזהו עכשיו חייבים לחזור לעשן, לכן חשוב כן לעשות שעורי בית ולקרוא קצת, כי אז את הרבה יותר חזקה, ידע זה כח, אמרו לפנינו... נסי -אין מה להפסיד, אולי להרוויח כמה שקלים מאי-קניית הסיגריות חחחח
 

א מ א י ה

New member
לא איש צבא, אבל גם אצלו מעשנים

כולם אני אנסה מהר מאוד להתחיל... בנתיים אני בגמילה אישית, בעבודה אני לא מביאה איתי סיגריות וכך אין מה לעשן, לצערי בערב יש לבעלי אז אני לא יכולה להתאפק...
 
שכנה של אמא שלי לקחה את הכדורים

וכנראה שהיא היתה אלרגית לכדורים. הכדורים אכלו לה ממש את כל העצמות וכמעט הגיעה למצב של ניוון שרירים.
 

peroorim

New member
אחלה כדורים, היתי מכורה אמיתית

קופסה וחצי ביום, בחיים לא הצלחתי להקטין כמויות או להפסיק. אבל את באמת צריכה לרצות להפסיק. ידעתי שאני רוצה להכנס להריון ושאני חייבת להפסיק לעשן. התחלתי לקחת את הכדרים ביום ההולדת שלי ועדיין עישנתי כרגיל,שבועיים אחר כך קבעתי לי יום ופשוט הפסקתי לעשן. היה בכלל לא נורא, ואני כשהיתי צריכה סגריה היתי נוסעת באמצע הלילה. לפעמים היתי מחטטת במאפרה לחפש בדלים שעשנתי כדי לעשן שוב - מכורה. אבל איך שהפסקתי - כלום. הכנתי מלא נישנושים דלי קלוריות וכבר שלוש שנים אני לא מעשנת. אחרי שלושה שבועות היה לי שילשול רציני וחשבתי שזה מהכדורים, אז הפסקתי אותם. אני עדיין לפעמים חושבת על עישון אבל ממשיכה הלאה, זה בכלל לא נורא. מה שכן שמעתי על אנשם שהתקשו לישון וכאלו שחוו סיוטי לילה.
 
למעלה