מצפה כוכבים...
שלום לכולם... יש לי שאלה בקשר למצפה כוכבים. חשבתי לגבי סיור של כשעה-שעתיים בגבעתיים כחלק ממתנה לחברתי המקסימה שימלאו לה 23 שנים. מישהו יודע פרטים לגבי המקום? חיפשתי באתר שלהם ולא מצאתי שום דבר שאני יכול להאחז בו. חשוב לי לדעת האם זה מקום שבאווירה מתאים ליום כזה? מישהו עשה את זה? או סתם ביקר שם? נחמד אם אשמע ממישהו שהיה שם... תודה רבה רבה רבה לכל העוזרים למיניהם... גיא.
שלום לכולם... יש לי שאלה בקשר למצפה כוכבים. חשבתי לגבי סיור של כשעה-שעתיים בגבעתיים כחלק ממתנה לחברתי המקסימה שימלאו לה 23 שנים. מישהו יודע פרטים לגבי המקום? חיפשתי באתר שלהם ולא מצאתי שום דבר שאני יכול להאחז בו. חשוב לי לדעת האם זה מקום שבאווירה מתאים ליום כזה? מישהו עשה את זה? או סתם ביקר שם? נחמד אם אשמע ממישהו שהיה שם... תודה רבה רבה רבה לכל העוזרים למיניהם... גיא.