מצעד פורום MTV שבוע 4
אני שוב יסביר למי שחדש ,שאתם רוצים לדרג ,אז אתם מדרגים 10 שירים מ1 עד 10 וש-1 זה הכי טוב ו-10 זה הכי לא טוב מקווה שתמשיכו לדרג כי הלך די טוב בינתיים Aaliyah - miss you.1 Anastacia - you'll never be alon.2 Ashanti & Ja Rule -Mesmeriz.3 Atomic Kitten - The Last Goodbye.4 Avril Lavigne-I'm With You.5 B2K ft P DIDY -Bump Bump Bump.6 Blue-sorry seems to be the hardest word.7 Bon Jovi- missunderstood.8 craig David - Hidden Agend.9 Christina Aguilera -Beautiful.10 Dannii Minogue - I Begin To Wonder.11 Eminem - Sing For The Moment.12 Girls Aloud - Sound Of The Underground.13 Holly valance- naughty girl.14 Good Charlotte - Lifestyles Of The Rich And Famous.15 Jay-z ft Beyonce-03bonny & clayd.16 Jennifer Love Hewitt - can i go now.17 Jennifer Lopez-Jenny From The Block.18 jenniferֹlopez-All I Have ft LL Cool J.19 Justin timberlake-cry me a river.20 Kelly Osbourne - Shut Up.21 22 Kelly Rowland- stole Melanie C - Here It Comes Again.23 Nelly - Work it ft Justin Timberlake.24 Nick carter- I got you.25 Pink -Family Portrait.26 Shania Twain - Up.27 Sugababes - Stronger.28 TATU-Not Gonna Get Us.29 Westlife - Miss You Nights.30 השירים שיצאו מהמצעד: alicia keys- Girlfriend Eminem-Lose Yourself Enrique iglesias- Maybe Robbie Williams-Feel השירים החדשים שנכנסו: Ashanti & Ja Rule -Mesmeriz Eminem - Sing For The Moment Girls Aloud - Sound Of The Underground Nelly - Work it ft Justin Timberlake
אני שוב יסביר למי שחדש ,שאתם רוצים לדרג ,אז אתם מדרגים 10 שירים מ1 עד 10 וש-1 זה הכי טוב ו-10 זה הכי לא טוב מקווה שתמשיכו לדרג כי הלך די טוב בינתיים Aaliyah - miss you.1 Anastacia - you'll never be alon.2 Ashanti & Ja Rule -Mesmeriz.3 Atomic Kitten - The Last Goodbye.4 Avril Lavigne-I'm With You.5 B2K ft P DIDY -Bump Bump Bump.6 Blue-sorry seems to be the hardest word.7 Bon Jovi- missunderstood.8 craig David - Hidden Agend.9 Christina Aguilera -Beautiful.10 Dannii Minogue - I Begin To Wonder.11 Eminem - Sing For The Moment.12 Girls Aloud - Sound Of The Underground.13 Holly valance- naughty girl.14 Good Charlotte - Lifestyles Of The Rich And Famous.15 Jay-z ft Beyonce-03bonny & clayd.16 Jennifer Love Hewitt - can i go now.17 Jennifer Lopez-Jenny From The Block.18 jenniferֹlopez-All I Have ft LL Cool J.19 Justin timberlake-cry me a river.20 Kelly Osbourne - Shut Up.21 22 Kelly Rowland- stole Melanie C - Here It Comes Again.23 Nelly - Work it ft Justin Timberlake.24 Nick carter- I got you.25 Pink -Family Portrait.26 Shania Twain - Up.27 Sugababes - Stronger.28 TATU-Not Gonna Get Us.29 Westlife - Miss You Nights.30 השירים שיצאו מהמצעד: alicia keys- Girlfriend Eminem-Lose Yourself Enrique iglesias- Maybe Robbie Williams-Feel השירים החדשים שנכנסו: Ashanti & Ja Rule -Mesmeriz Eminem - Sing For The Moment Girls Aloud - Sound Of The Underground Nelly - Work it ft Justin Timberlake