מצעד כל הזמנים -מאה הגדולים

ירון772

New member
מקום 92../images/Emo220.gif

מקום 92- enjoy the silance-depech mode-1990 רבים מכם ציפו לשיר הזה,אז הנה הוא מגיע . הלהיט הגדול ביותר של דפשמוד לפחות בארץ . דורג במקום ה-5 במצעד השנתי של רשת ג' בשנת 1990 ובמקום ה-38 במצעד העשור של גלי צה"ל . שיר נפלא שבעצם התחיל את הקאם באק של הלהקה והבדיל אותה משאר להקות האייטיז הנשכחות ועד היום לפחות בעיני נחשבת דפשמוד לאחת הלהקות החשובות והטובות בעולם. וזו עוד אפילו לא השיר האחרון שלהם כאן במצעד..חכו ותראו (או תשמעו)
 

ללוווש

New member
../images/Emo99.gif וואו!!!!!!!!!!!!

איך הזכרת נשכחות כרגע!
אחד השירים היפים ביותר לדעתי אבל הגירסא החדשה יותר יפה בהרבה מזאת של 90' יפיפה!
 

ForeverMC

New member
שיר מעולה../images/Emo23.gif ותיקון קטנצ'יק

המיקום של השיר במצעד השנתי של רשת ג' ב-1990: 13.
 

ירון772

New member
מקום 91../images/Emo220.gif

מקום 91- alive-pearl jam-1991 עוד קלאסיקה מתחילת הניינטיז ,אחת מתקופות הזוהר של מוזיקת הרוק . בהתחלה נראה היה כי פרל ג'אם היא לא יותר מחקיינית נירוונה אבל עם חלוף הזמן הפכה הלהקה ואיתה האלבום הנפלא "ten" לקלאסיקה אמיתית והשיר "alive" היה בעצם השיר הראשון שיצא כסינגל מהאלבום הזה. השיר הגיע למקום ה-32 במצעד העשור של גל"צ ולמקום ה-15!!! במצעד המילניום של רדיו ת"א וגם כאן זוכה למקום מכובד ביותר.
 

venustudent

New member
משירי הרוק החשובים של התקופה

פרל ג'אם זה פחות הטעם האישי שלי, אבל זה שיר שבהחלט זכור מאותן שנים.
 

Jagged chaos

New member
../images/Emo47.gif

השיר הוא חצי אוטוביוגרפי לפיקטיבי. הבית הראשון, על האימא שמספרת לבן שלה בגיל 13 שלמעשה הוא לעולם לא ראה את האבא הביולוגי שלו והאבא השנוא והמתעלל (כמו שהובן בהמשך מהשיר better man) שלו למעשה חורג. השיר alive נכתב ברצף יחד עם השירים once ו-footstap שהם סיפורים פיקטיבים על רוצח סידרתי פסיכופטי. אדי וידר אמר ב-storytellers שהוא הופתע לגלות שאנשים לקחו את השורה I'm still alive כשורה אופטימית, ושהוא כתב אותה מתסכול חיים והשקפה התאבדותית. לדעתי, אחרי כמה שמיעות, יתגלה שרק ב-ten בלבד יש שירים שעולים בהרבה מ-alive. ויש לו ת'סולו גיטרה אחד המטורפים.
 

חולוני

New member
"ג'רמי" יותר טוב.

ובכל מקרה כיום הם גרועים ביותר, הם צריכים להתפרק.
 
שיר אדיר.

אני משתדלת לשמוע אותו כמה שפחות בערוצי המוזיקה וברדיו בשביל שאוכל להנות ממנו באמת כי הוא די טחון ופופלרי יחסית. יש לו מילים מדהימות והסולו שלו בסוף מקסים.
 

ירון772

New member
סיכום מקומות 100-91

טוב,עד כאן עשרת השירים הראשונים (או האחרונים) ,נותרו עוד 90 שירים טובים יותר מ "alive" של פרל ג'אם מקווה שנהנתם מהמצעד ומהקישורים המצורפים בשבילי כל רגע היתה חוויה אז בינתיים למי שאוהב את זה קצר הנה סיכום מקומות 100-91: 100 forever authmn justin haiward 99 I try macy gray 98 hang on the dream tim hardin 97 so young suaid 96 yesterday the beatles 95 as tears go bye marian faithfule 94 a day in a life the beatles 93 I feel the earth move under my feet carol king 92 enjoy the silance depech mode 91 alive pearl jam
 

Akay4

New member
מגיב...............

99 I try macy gray שיר גדול שלה... 96 yesterday the beatles בהחלט ראוי ... 92 enjoy the silance depech mode יופי של מיקום! 91 alive pearl jam חזק!!!
 

ירון772

New member
מקום 90../images/Emo220.gif

מקום 90- being boring-pet shop boys-1990 השיר הטוב ביותר של הצמד ניל טננט וכריס לואו שהוכיחו שמוזיקת פופ איכותית היא דבר אפשרי גם מבחינת המלודיות הנפלאות וגם מבחינת הטקסטים המתוחכמים .והשירה הקרירה הקצת אלקטרונית מוסיפה מימד יחודי וצליל מיוחד לשירים שלהם. הקליפ של השיר הזה מעבר להיותו פרובוקטיבי ונועז הוא אחד הקליפים האסטטיים והיפים שאני מכיר
 
למעלה