מצעד כל הזמנים -מאה הגדולים

ירון772

New member
סיכום מקומות 90-81../images/Emo222.gif

90 being boaring pet shop boys 89 boat on the river styx 88 big log robert plant 87 eshes to ashes david bowi 86 golden brown the strenglers 85 fast car tracy cafman 84 the boxer simon & garfunkel 83 mrs.robinson simon&garfunkel 82 vincent don mclean 81 the sunshine after the rain elki brooks
 

Akay4

New member
מגיב........

86 golden brown the strenglers ראוי בהחלט! 85 fast car tracy cafman שיר טוב! 83 mrs.robinson simon&garfunkel חמוד מאוד וראוי!
 

ForeverMC

New member
מקבץ משובח

90 being boaring pet shop boys -אחד היפים שלהם והקליפ מופלא גם כן
89 boat on the river styx - שיר מקסים 88 big log robert plant - מעולה
87 eshes to ashes david bowi - שיר טוב. 86 golden brown the strenglers - יפהפה, לא נמאס גם אחרי המון השמעות
85 fast car tracy cafman - שיר מצויין
84 the boxer simon & garfunkel - יצירת מופת
83 mrs.robinson simon&garfunkel - נחמד.. 82 vincent don mclean - ענק ומרגש!
81 the sunshine after the rain elki brooks - נפלאה, מאוד אוהב
 

ירון772

New member
מקום 80../images/Emo220.gif

מקום 80 imagine-jhon lennon-1971 אם היה צריך לבחור "המנון" למוזיקה העולמית ,משהו לנגן בטקסים רשמיים משהו כמו התקווה סביר להניח שהשיר הזה היה מועמד רציני אם לא וודאי לתפקיד.שיר שייתכן שהוא קצת אוברייטד אבל הוא חבר קבוע ברשימות כל הזמנים -דורג במקום השלישי ברשימת 500 השירים הגדולים של ה"רולינג סטונס" ,ובמצעדי סיכום המילניום (או המאה) דורג השיר במקום ה-3 בתחנת 88fm ובמקום ה-10 ברדיו ת"א . ומעבר לכל,כשמורידים את כל הרעש סביב השיר הזה זהו באמת שיר יפהפה שתופס את מקומו בצדק בין 100 הגדולים שלי.
 
הוא מאוס אבל הוא מקסים.

אחד השירים היפייפים ביותר שנכתבו. הוא אומנם מאוד אוטופי אבל הוא מייצג את מה שרוה האנשים היו רוצים וזה אהבה ושלום.
 

ירון772

New member
מקום 79../images/Emo220.gif

מקום 79- in your room-depech mode-1993 מפתיע מעט אבל זהו בעיני השיר הטוב ביותר של דפשמוד ,שיר שמביא את הלהקה הזו שהתחילה כלהקת פופ אייטיזית לשיאים חדשים של יופי ועוצמה.העיבוד המשובח,המנגינה המתפתחת עד לשיא המתבקש ובעיקר הביצוע האדיר של הסולן דייב גאהן הופכים את השיר הזה לאחד מיצירות המופת הקטנות והנסתרות של שנות ה-90.
 

venustudent

New member
../images/Emo45.gif

למרות שאישית אני מעדיפה שירים אחרים שלהם, כמו enjoy the silence (שכבר היה במצעד), free love, it's no good.
 

ירון772

New member
מקום 78../images/Emo220.gif

מקום 78- it's oh so quite-bjork-1995 הופעה ראשונה במצעד לתופעת הטבע הזו,אחת הזמרות המקוריות והמיוחדות שקמו . בשיר הזה היא מבצעת קאבר לשיר ישן נושן ומנערת מעליו את כל האבק שהצטבר עליו והופכת לבעלת השיר היחידה .אגב,במצעד המילניום שצעד ברדיו ת"א השיר הזה היה הנציג היחיד של ביורק וגם במקום ה-167 בלבד ,כאן במצעד כל הזמנים שלי היא זוכה ועוד תזכה לכבוד גדול בהרבה. אי אפשר לסיים כמובן בלי להזכיר את הקליפ הנפלא של השיר הזה שבויים בידי ספייק ג'ונס ,ובכלל ביורק משקיעה בקליפים שלה לא פחות מבשירים אם לא יותר ואפם הייתי עורך מצעד קליפים הגברת האיסלנדית היתה מככבת עוד יותר במצעד שכזה. ועוד דבר-האם מישהו יודע מהו המקור לשיר הזה? כי אני די בטוח שזה לא שיר מקורי של ביורק...
 
למעלה