מצעד התמונות

nogao10

New member
מצעד התמונות

אני חושרת עם עוד כמה תמונות חדשות (בשבילי, חלקם בטח היו חדשות לפני 10 שנים) והתמונה הראשונה- יש לי עוד תמונה בסטייל הזה (אולי ראיתם אותה), אבל זאת הרבה יותר טובה
 

nogao10

New member
שג'ון יזרוק את זה, ועכשיו!!!

אני אומרת לא לסיגריות (במיוחד לא סיגריות שנמצאות בפה המושלם של ג'ון)
 

nogao10

New member
לגיוון

החלטתי שכל פעם שאני עושה קבצים אני עושה לפחות עוד תמונה של חבר להקה, אז הנה טיקו (אם ככה כותבים את זה) בשביל כל המעריצים/ות
 

nogao10

New member
לא זכור לי

ששמתי את התמונה הזאת, אבל אני חוזרת על כמה תמונות שאני לא זוכרת ששמתי,
 

nogao10

New member
וואו

איך אפשר לראות את התמונה הזאת ולהישאר אדישים (נ.ב, אני וג'ון חוגגים שנה וחצי בקרוב, מזל"ט לי!!!)
 

nogao10

New member
poison

I want to love you but i better not touch Your posion runing through me vains (מתנצלת מראש על כל טעות כתיב)
 

nogao10

New member
ראיתם את זה כבר?

............ אני כבר לא יודעת...............
 

nogao10

New member
אחרון אחרון אחרון

האהוב האישי שלי ************************************************** אם יש לכם תמונה לתרום, הצעות או תגובות, תתחילו לכתוב, אני אנסה למצוא הכל!!! בהצלחה במתכונות וובגרויות לכולם (יש לי בתיאטרון עוד שבוע, אז אחלו לי הצלחה). love נוגה
 

LIRONSH100

New member
הייתה לי היום בגרות..

איזה כייף לי אין לי מגמה יותר.. אבל המעצבן אני באה הביתה אני צריכה לעשות שוערי בית (כי כל הזמן למדתי לבגרות...) אבל מה שכיף שוערי הבית היו חיבור על שירים פופולרים ומקומם בחיי הנוער בארץ... אם אתן לא חושבות שלא הכנסתי בכל מקום אפשרי על בון בון אתן כל כך טועות (אפילו ציטטתי אותו יורד על להקות הבנים...)
 

LIRONSH100

New member
הוא אמר כשהם חזרו ש...

"לא ההינו פה 3 שנים וזה מה שיכולתם להמציא להקות בנים.." זה כמובן היה כשהם חזרו מהפרדה בתחילת שנות ה90...
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifראית את זה בסרטון או משו?

יותר הגיוני שהוא יגיד את זה על ההפסקה של הלהקה מאמצע שנות ה90 עד כראש חח אז באמתתתת התחילו להיות מלא מלא להקות בנים
 

LIRONSH100

New member
מגמה

זו הייתה מגמה יחודית לבית ספר שלי אבל סגרו אותה אתמול באופן רישמי.. טוב בעצם יש עוד את המבחן על העבודת גמר במסגרת המגמה אבל בגדול היא נסגרת..וזה זואולוגיה (תורת בעלי החיים ויש שוני בין ביולוגיה וזה פשוט בביולוגיה לומדים גם על צמחים וזה כמעט ולא..)
 

We Never Close

New member
../images/Emo51.gif+../images/Emo207.gif

ב2.5 ג'ון אמור להיות באמריקן איידול, לא? זה עוד יומיים, אז זה אומר שבהוט נראה את ג'ון במוצ"ש? אהה ו
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifיאא../images/Emo12.gif טוב שהזכרת לי!

וכן! איי אז אני אראה גם בסטאר וורלד וגם בערוץ 3.. וזה לא רק הוט..גם יס..
 

We Never Close

New member
יופי!

עזבי אותי סטאר וורלד, אני רוצה להבין מה הוא אומר
יש למישהו מושג באיזה שעה בשבת בהוט? ומתי נגמר?
 
למעלה