מצעדי גאווה

מצעדי גאווה

אתמול דיברתי בצ´אט עם כמה חברים שלי. הם דיברו על כל מני דברים והתגלגלו להומוסקסואלים ומצעדי גאווה. הרבה טוענים שהומוסקסואלים "יכולים לעשות מה שבא להם, רק לא לידי", חלק אומרים שלדחוף את הגאווה לפרצוף (או איזור אחר בגוף) לאנשים כמו שעושים במצעדי הענק זה לא בסדר. מה אתם חושבים?
 

אופק L

New member
אני חושב שזו תגובה טובה מאוד

הם לא אומרים לך שזו סטיה, הם לא קוראים נגד הומוסקסואליות, הם רק מבקשים שזה לא יהיה לידם. זכותם של אנשים לא לרצות לראות זוג גברים מתנשקים לידם או מחזיקים ידיים, יכול להיות שהם לא מכירים הומוסקסואל ולא יודעים שגם החבר הכי טוב שלהם יכול להיות אחד כזה. אני לא בטוח שדוחפים משהו לפרצופים, וגם אם כן לא נורא כי מדובר בפעם אחת בשנה, פעם אחת בה אנחנו צועדים ומראים לעולם שאנחנו קיימים ואנחנו יודעים לבלות ולשמוח. מי שרוצה יכול לסגור את הטלוויזיה, ולא לראות את הגאות מול העיניים (אפשר לחשוב שכל תוכנית טלוויזיה מציגה נשים מתנשקות או גברים מקיימים יחסי מין - בסך הכל יום שישי בשתיים עשרה בלילה). אתה צריך לשמוח על התגובה הזו, אי אפשר לצפות מכולם להיות גיי-פרינדלי ולתמוך בהומוסקסואליות בזרועות פתוחות.
 

DJNYC

New member
אני לא מאמין שכתבת את זה אופק.

"הם רק מבקשים שזה לא יהיה לידם"
"זכותם של אנשים לא לרצות לראות זוג גברים מתנשקים לידם או מחזיקים ידים"
"לא נורא, כי מדובר בפעם אחת בשנה, פעם אחת בה אנחנו צועדים ומראים לעולם שאנחנו קיימים ואנחנו יודעים לבלות ולשמוח"
"אתה צריך לשמוח על התגובה הזו"
אופק - אני לא מאמין שכתבת את כל המשפטים האלה ועוד נתת לכולם את הכותרת "אני חושב שזו תגובה טובה מאוד". אתה הומו, וזה מה שאתה. אתה לא דוחף את זה לאף אחד בפרצוף. אתה לא צריך להתנצל על מה שאתה. תגיד לי, אם בחור מנשק בחורה לידך אז הוא "דוחף" את הסטרייטיות שלו לפנים שלך? איזה שטויות! מי שיש לו בעיה עם זוג גברים שמתנשק, מוזמן לקום וללכת, או מוזמן לפקוח את העיניים ואת המוח שלו. אני חושב שהאנשים שיש להם בעיה עם זה, הם אלו שצריכים לפתור אותה ולא ההומואים אשר ´מפריעים להם בעין´. אופק, לפי התגובה שלך אני ממש צריך להודות להם ש"הם לא אומרים שזו סטיה ושהם לא קוראים נגד הומוסקסואליות" אני מצטער, אבל שוב פעם אני לא מסכים עם דבריך בכלל.
 

אופק L

New member
זה פורום, וזו זכותם של אנשים לא

להסכים אחד לדברי השני. יש אנשים דתיים, יש אנשים מסורתיים, יש אנשים שגדלו בסביבה שונה ופחות פתוחה מהסביבה בה אני למשל גדלתי, ואני בהחלט אבין אם הם לא יקבלו את העובדה שאני וחבר שלי נתנשק לידם. אני לא מהאנשים שיעשו עניין מכל דבר. כבר דיברנו על זה כאן, אבל זוג סטרייטים שעומד ומתמזמז או מתנשק במרכז עזריאלי תופס בדיוק את אותה תשומת לב כמו זוג גייז שהיה עושה את זה. אתה לא צריך להודות לאף אחד, אלא פשוט להבין שלא כולם מקבלים את הגייז, יש מקומות כמו צבא או ישיבות או פנימיות בהם ההומוסקסואליות לא מתקבלת בהבנה. אני צעדתי במצעד הגאווה, הראיתי נוכחות ולא הסתתרתי מאחורי שיחים. יש הבדל בין ללכת יד ביד או להתנשק במקום פומבי (הטיילת, עזריאלי, דיזינגוף סנטר) - ששם באמת אף אחד לא יגיד לך כלום. ובין להתנשק מול חבר או אדם שהדבר פוגע בו וקשה לו לקבל את זה. אם הכל היה כל כך פתוח, ומקובל, לא היה את תהליך היציאה מהארון. לא היינו צריכים להסתתר מאמא או מאבא. אולי לך נוח להתנשק לידם, אבל אני בזמן הקרוב לא מתכוון לעשות את זה, שומר את היחסים האינטימיים עם בן הזוג שלי למקומות אחרים, לא מול המשפחה.
 

טל קר

New member
מאמינה כן, מסכימה לא.

אני מכירה הרבה שאוחזים בדעה של אופק. אבל אני ממש לא מסכימה איתה. אני מסכימה עם DJYNC. הרי כשאני הולכת יד ביד עם החבר ברחוב, או מתנשקת איתו ברחוב, אף אחד לא מאשים אותי שאני מפגינה את הסטרייטיות שלי בגלוי. אז למה זכותם של אנשים לא לרצות לראות זוג גברים מתנשקים או מחזיקים ידים צריכה להשפיע על זוג הגברים? שמי שלא רוצה, שיעצום עיניים וימלמל גוועלד. למה כשאני מספרת איך הלכתי לX או לY עם בן הזוג שלי, זה לא נקרא להדחף, אבל אם מישהו יזכיר את בן הזוג שלו או מישהי את בת הזוג שלה, יהיו אנשים אחרים יחשבו ש"מה הוא דוחף את זה שהוא הומו" או "מה היא דוחפת את זה שהיא לסבית"? מר מומין, כל אלו שאומרים על ההומוסקסואלים שהם "נדחפים" תסביר להם על הסטרייטים ש"נדחפים" פי אלף. הרי הסטרייטים לא שומרים את ההעדפה שלהם רק לחדר המיטות. סטרייטים מתנשקים ברחוב, והולכים יד ביד ברחוב, ומתמזמזים ברחוב, ומתחילים עם אחרים ברחוב וגם מדברים עם אנשים אחרים על בני הזוג שלהם. אז למה רק להם מותר? אני לא חושבת שמאבק לשוויון של הגייז צריך להיות למען זה שכולם יראו סטרייטים מבחוץ ואנשים יואילו בטובם להרשות לאנשים אחרים לעשות מה שהם רוצים בחדרי חדרים.
 

MARMELAD

New member
בהחלט... טל ודיג´, אני אתכם

יש הבדל בין לדחוף לפרצוף של אנשים ובין לחיות חיים נורמליים. גם הומואים ולסביות יכולים וצריכים ללכת יד ביד לשבת ביחד במסעדה על בקבוק יין לשים יד על הכתף בסרט קולנוע להתנשק בחוף הים ( ולא רק בהילטון ) ואפילו, כן, להתמזמז בכניסה לעזריאלי. את כל הדברים האלה אפשר ואפילו צריך לעשות. אז אולי יהיו אלו שיגידו שזה "להשוויץ בסטייה המלוכלכת" שלנו... אבל לאט לאט אנשים יתרגלו, יכירו, ויבינו שזו לא סטייה. חשוב לציין שללא כל הפגנות הגאווה הקטנות (חיבוק, חולצת RAINBOW, נשיקה) וללא כל ההפגנות הגדולות (מקרה מאיר אריאל, וויגסטוק, מצעד הגאווה) לא היינו נמצאים איפה שאנחנו היום. לא תוכניות טלויזיה ורודות, לא קולנוע לסבי, אפילו אוז לא הייתה עוברת מסך ("תועבה!"). ושלא נדבר על זה שלא כל כך מזמן מועדוני הומואים וגיי ברים היו מקומות חשוכים בשוליים. וקצת לפני זה הם היו כמה גנים עם שיחים ופחד ממשטרה. אז זכותו של כל אחד לחיות בארון. שלא יספר לאף אחד ויחיה את חייו בכיף שלו. אבל כל פעם שהוא ידליק טלויזיה ויראה פרומו לסרט הומואי או יילך ברחוב ויעבור ליד.. אנא עארף.. האאוט נניח.. שיזכור שהחיבוק ברחוב, הנשיקה, וכן, גם מצעד הגאווה, עשו את כל מה שהוא רואה. ועוד משהו קטנטן. בפעם הבאה שמישהו ישאל אותכם את האלה המרגיזה "למה אתם צריכים להיות גאים? אני לא גאה שאני סטרייט"... התשובה: כי אחרי שאתה גדל מתבגר בארון, מסתיר את האופי האמיתי שלך במשך 15,16,20,30 שנה..... אתה מבין שאתה פשוט גאה במי שאתה. ובגלל מי הסתתרת בארון? בגלל החברה הסטרייטית. אז כן, אני גאה. אני מצטער שלא יצא לי להשמיץ אף אחד, אני לא במצברוח אני מבטיח בקרוב להביא את התיאוריה שלי : "כוח אוחצ´ה" או - כל מה שאפשר להרוויח מלהיות אוחצ´
 

Yaniv-DC

New member
כמו בפורום אחר...

כמו בפורום אחר גם כאן אני מסכים עם ה-DJ. עברתי פה קצת על הודעות, ולא ממש האמנתי שמנהל פורום גאווה כותב לשמוח על תגובה כזו. אל תתנשק עם החבר/חברה/כבשה שלך ליד משפחה או חברים, אבל תגובה כזו של "רק לא לידי" זה כמו אני לא רוצה דתיים לידי כי הכיפה מפריעה לי בעיין, וגם לא רוצה את הכושי הזה כי הוא מסריח אז שיזוז, ובארופה היהדות לא מפריעה להם באופן אישי, אבל הם לא רוצים אותם שם כי האף היהודי מסתיר את הנוף הנפלא. נו באמת...
 

אופק L

New member
אל תכניס לי מילים לפה, לא דיברתי

על הומואים כעל בני אדם, אלא הומואים כזוג. יש אנשים שקשה להם לראות זוג גברים מתנשקים - זו עובדה. וכמו שבבית של חבר שלך שהוא אדם מסורתי או דתי, תשים כיפה ביום שבת ולא תדליק את האור - ככה יש לאנשים זכות לבקש ממך לא להתנשק עם חבר שלך לידם. נ.ב. אני מכיר גם חברים שלי שלא מתנשקים עם חברה שלהם ליד ההורים או המשפחה, זה עניין של בחירה ולא עניין של חובה בכדי להוכיח משהו לעולם. כשההורים שלי הולכים לחברים ביום שישי הם יושבים על הספה בסלון ומתמזמזים? לא דיברתי על מקומות כמו הטיילת, קניונים, פארקים - דיברתי על בתים פרטיים ואנשים שאנחנו מכירים שפוגע בהם לראות אותנו מתנשקים עם גבר אחר. לי אישית היה קשה להתנשק בפעם ראשונה ליד החבר הכי טוב שלי (חברות של 8 שנים) - לפי הבעת הפנים שלו אני בטוח שגם לו זה לא קל. הומואים הם אנשים כמו כל אחד, ואי אפשר לזהות אותם לפי צבע עור או דת או גזע (דיברת על כושים או יהודים). אבל כשזוג הומואים מתחבק, מתנשק, מתמזמז בפומבי - יש בהחלט אנשים שיפגעו מזה. במקומות פומביים אני שם זין, זכותי לאהוב את מי שאני רוצה (גם דיברנו כאן על הזמן הוורוד בטאוור רקורדס). בבתים פרטיים של חברים, מול אנשים דתיים ומסורתיים שאני מעריך - אני לא אעשה דברים כאלה. כי גם אם הייתי סטרייט לא הייתי עושה דברים כאלה.
 

Yaniv-DC

New member
בו נסכים ש...

החבר´ה שם שלא רוצים את זה לידם אני לא כל כך בטוח שיש להם פרשנויות כאלו ואחרות. אי לכך ובהתאם לזאת - בוא נסכים שלא להסכים.
 
הומואים או קוקסינלים?

אני חושבת שאת הרבה אנשים דוחה העיניין של ההומוסקסואליות בגלל שכשהם שומעים את המילה הומו, הם מבינים-אחד שלובש חולצות בטן וורודות ופדלפן ירוק, עם נצנצים בעיניים הולך ומדבר כמו בחורה רק אוהב גברים.... בקיצור- "מתרוממם" אבל! אין שום קשר בין הומוסקסואלי לבין קוקסינל! הומו יכול להיות גבר ב100 אחוז, בלבוש, בדיבור, בחשיבה שלו, אבל בנטיות המיניות שלו הוא פשוט מעדיף את המין שלו על פניי "המין היפה" נכון שבתנ"ך כתוב " לא יהיו משכבי זכר" אבל...אין מה לעשות, צרכים...לכולנו יש תאוות... תחשבו על זה טוב לפני שאתם שופטים דבר שאינכם לא מכירים.. אם אתם רוצים את הדוגמא המושלמת...אני ממליצה על הסידרה המדהימה "הכי גאים שיש" בימיי שישי בשעה 24:00 אולי ככה תבינו יותר... אני..
 

MARMELAD

New member
רוח טבע יקרה

גם הומו שלובש חולצות בטן וורודות ופדלפון ירוק עם נצנצים בעיניים הולך ומדבר כמו בחורה... הוא עדיין הומו. קוקסינל זה מישהו שמתלבש כמו איזה לחלוטין, מזדהה כאישה ומעוניין להיות אישה. וההומו שבדוגמא הוא פשוט אוחצ´.
 
ל- MARMELAD

את צודקת לחלוטין, אבל מה שניסיתי להדגיש זה שרוב הגברים לצערי בעולמינו רואים את הומואים כגברים שנראים כמו "נקבות" וככה גם מתנהגים. אני רציתי להגיד שזה לא נכון...שהומו יכול גם להיות, גבר. גבר. לא פחות ולא יותר. תודה על תגובתך.. רוח הטבע
 
שאלה לכולכם....

רציתי לדעת עם רובכם כאן עם נטיות הומוסקסואליות... ומי לא? אודה עם תענו, וגם אם לא :) רוח הטבע
 
חח:)עכשיו הבנתי את זה

סליחה מרמלד.... עכשיו אני יודעת שאתה בן (בלי לפגוע מקודם) חחח :) רוח הטבע
 
למעלה