זה תלוי באיזה עיבוד....
מדובר. במידה והעיבוד מוגזם, כלומר ישנו משחק רב מדי עם הצבעים, הרוויה ותכונות אחרות של התוכנה, אני מסכים איתך לחלוטין שהתוצאה יוצאת לא ריאליסטית ונראת רע. במידה והעיבוד מינימלי ובא לתקן פגמים בחשיפה בעיקר ובאיבוד הצבעים שנובע מצילום תת מימי, עיבוד נכון של התמונה יכול לעשות ניפלאות לתמונה. כלל אצבע- שום תוכנה לא יכולה לתקן תמונה גרועה
מדובר. במידה והעיבוד מוגזם, כלומר ישנו משחק רב מדי עם הצבעים, הרוויה ותכונות אחרות של התוכנה, אני מסכים איתך לחלוטין שהתוצאה יוצאת לא ריאליסטית ונראת רע. במידה והעיבוד מינימלי ובא לתקן פגמים בחשיפה בעיקר ובאיבוד הצבעים שנובע מצילום תת מימי, עיבוד נכון של התמונה יכול לעשות ניפלאות לתמונה. כלל אצבע- שום תוכנה לא יכולה לתקן תמונה גרועה