מצלמה אחת או שתיים?

גיל עד1

New member
קרן - למה לא נעים לומר ?

אני לוקח 2 סטילס וזה מאד הגיוני . כבר שמעתי על לא מעט חתונות עם ווידאו אחד ושני סטילס. אחד השיקולים הוא שלא נורא אם יתפספס משהו בווידאו , כי בין כה כנראה שלא נראה את הסרט יותר מדי . לעומת התמונות סטילס שמסתכלים עליהם הרבה יותר .
 
גילעד צודק!!!

מנסיון שלנו קחו שני צלמי סטילס חבל שלא תהיה מזכרת טובה מיום החתונה
 

selac

New member
בהחלט מספיקה אחת.

לנו היו 300 אורחים ואין משהו חשוב שפוספס. רוב החברות שלי התחתנו בחתונות יותר גדולות ולכולן הספיקה מצלמה אחת.
 

מאסנתי

New member
מספיק וידאו אחד

שאלנו לא מעט צלמים כי החתונה שלנו תגיע ל-550 איש כמעט וכולם אמרו לנו שפחות מ-400 או 450 איש לא צריך להשקיע ביותר ממצלמה אחת. קודם כל, ממילא אף אחד לא יושב ורואה את הסרט מליון פעמים. מצלמה אחת מספיקה לצלם את כל האורחים שמגיעים לקבלת הפנים, לתפוס את החופה כמו שצריך ואת רחבת הריקודים. אלא אם אתם מתכוונים לעבור שולחן שולחן בזמן הריקודים ולהצטלם בוידאו עם האורחים שמברכים אתכם - חבל על הכסף, זה סתם עוד תוספת יקרה למחיר. תחשבי מה כבר יתרמו לך שני צלמים כשאת רוקדת וחצי מהאורחים ממילא מכרכרים סביבך ורוקדים גם הם ? מה הצלם הנוסף יכול להוסיף לסרט של החתונה שצלם אחד לא יכול לקלוט ?
 
תשובה כצט יותר מקצועית

ההבדל בין מצלמה אחת ל 2 מצלמות הוא באפשרויות לזוויות הצילום. למי שלא מבין בעריכת ווידאו הנה כמה נקודות חשובות. בעת עריכת ווידאו של אירוע מתמשך (כגון חתונה ) - המצלמה מצלמת לאורך האירוע ואינה מפסיקה בכדי ליצור רצף בתעוד האירוע. - בעת העריכה יש צורך לפעמים לחתוך חלקים שאינם ראויים להצגה (כגון נקודות בהם "נדחף" הצלם ע"י אחד האורחים בשוגג ואז התזוזה בצילום אינה סימפטית לצופה בסרט) . - כאשר האירוע מצולם במצלמה אחת העורך נאלץ לדלג על מקטע מסויים ואז נשבר הרצף במוסיקה או במהלך האירוע. - כאשר האירוע מצולם ב 2 מצלמות , העורך פשוט עובר למצלמה השניה ובכך אינו פוגע ברצף המוסיקה או במהלך האירוע. - תמיד חשוב לזכור כי האירוע מצולם ע"י מצלמות והן תמיד יכולות להעצר בשל טקלה טכנית וכו´ יהה הצלם הטוב ככל שיהיה. -> מצב זה משאיר אתכם לפעמים ללא חלקים נכבדים מהאירוע. - בעיניין זוויות הצילום : לעולם צלם אחד אינו יכול להבחין בעת ובעונה אחת בכל ההתרחשויות באירוע ולפעמים חלקים נרחבים מהאירוע פשוט מתפספסים. אך יש משמעות כספית לתוספת של מצלמה והדבר חייב להשקל בכובד ראש לגבי ההשלכות על תקציב האירוע בכלל. אלדד
 
למעלה