מציאת עבודה
אני מניח שיש מספר חברים בפורום שמחפשים עבודה.
כיוון שרוב האנשים מחפשים בשיטה לא ממש יעילה, כתבתי על שיטה אחרת למציאת עבודה, שונה במקצת ויעילה הרבה יותר.
אם יש כאלו זקוקים לעזרה נוספת, מוזמנים לשלוח לי מסר ואענה.
וכרגיל, דעות ודיונים מוזמנים בשמחה.
עדי