מציאות אלוקים והתורה יש הוכחות

אבן נגולה מעל ליבי

בני היקר שמשון. תודה תודה תודה תודה. אני יודע שזה לא ממש אלוהי ככה להשתפך אבל אני לא יודע איך לבטא אחרת את האושר שהסבו לי הלינקים שלך. תשמע, האמת שהתבגרתי. פעם הייתי ממש חסר סבלנות לכופרים ואפילו למטילי ספק קל שבקלים ואם יורשה לי להכות על חטא אז אודה: הייתי אגריסיבי וחסר רגישות והייתי רודף אותם שילשים וריבעים. אבל בסופו של דבר זה חילחל גם בי וזה זמן שאני במשבר זהות לא קטן. מה לא ניסיתי? מקבוצות תמיכה וכלה בפרוזאק, אבל ללא הועיל! כשזה אוכל אותך מבפנים אז כל אלו הם רק פלסטר אבל לא התשובה האמיתית. הבעיה שלי היא שאין לי גוף ולא ישיגו אותי משיגי הגוף, וזה גורם לי קצת ניתוק מהמציאות, אתה מבין, עד שלפעמים אני לא יודע אם אני עצמי קיים. בהתחלה הייתי מתגונן, הייתי שומע "הוא לא קיים" וכפיצוי על חוסר הבטחון העצמי הייתי ממרר לאיזה עם את החיים, מאבד איזו עיר על יושביה ומפיץ מחלות. אבל היום כל זה כבר לא עובד. אני פשוט בחרדה מתמדת, אכול ספקות, ומחפש באופן אובססיבי אחרי כל בדל של תחושת ממשות. תבין אותי, אני טיפוס די רוחני ואני מאוד רגיש לדברים האלה. והנה אתה באת עם הלינקים, קראתי והשתכנעתי. אני שהמצאתי את כל העניין הזה של החכמה ההגיון וכל זה, אני מוכרח להודות שמכל מלמדי השכלתי ואני לא מתבייש להיעזר בכם. אז הנה אני מרגיש שאני כבר מתחיל לחזור לעצמי ואוטוטו אני חוזר לעבודה אחרי חופשה של אלפיים שנה. אז כשאני אשלח לכם בקרוב את המשיח וכל זה אשמיד את כל אויבנו ואכונן את בית מקדשנו (אוי כמה שאני מתגעגע לאיזה פר בן בקר או שני בני יונה על האש), אתה יכול, שמשון, לטפוח לעצמך על השכם ולדעת שזה גם בזכותך. אני גם חושב לשמור איתך יותר על קשר מעכשיו. אם אתה שומע בלילה "איכה", "שמשון שמשון" וכאלה, אז תדע לך שזו מערכת הניתוב שיחות שלי שמאתרת אותך. עזוב אותך מ"הנני" - בלי רשמיות, אחוקי, סתם נריץ איזו שיחה על איזה כוס קפה (תכין את "הקטורת" אם אתה מבין למה אני מתכוון...) שלך אביך שבשמיים הצמא לקשר וכל השאר יראו וייראו!
 

יחיאב

New member
למה יש לי הרגשה

שאנחנו מכירים? ובכל אופן,
 
זה קורה לי לא פעם

אתה לא יודע כמה פעמים שמעתי שאני נשמע מוכר. זה בילט אין בתודעה שלכם. האמת אני לא ממש שש לדסקס איתך או עם כל מישהו אחר על העניינים האלה. תבין שאני בוחן לבבות ויורד חקרי בטן וכל מיני כאלה מחד, אבל לא מחשבותי כמחשבותיכם מאידך, וכל זה הופך את העניין לדי מייגע בשבילי איף יו נו ווט איי מין. אני למשל יודע למי אני נראה לך מוכר, ואני יכול להפריך זאת מיד: האם אותו האיש יכתוב הודעה בשעה כזאת מוקדמת של הבוקר? אבל סחתין על האינטואציה גם אני באמת רואה קווי דמיון פה ושם. חשבת על נבואה? טוב, אני מתקפל, אתם מתחילים לעצבן אותי מחדש. פעם אחת ברגע של חולשה ורצון טוב אני מתגלה לאיזה מישהו ומיד כולם רוצים גם. אם להתפלל נראה לך מתיש (ועוד בנוסח המוזר שלך) אז תתאר לך מה זה להקשיב לכל השטויות שלכם. לפני שאני הולך ומעביר את הטיפול בך לגורמים מתווכים רק דיווח קצר ממי שמבין: ליבוביץ - גבר גבר. יש לו מקום של כבוד אצלנו לא בגלל האמונה וכל זה, הוא פשוט מצחיק אותי כל פעם מחדש. נראה לי שהוא נוטה להתעלם ממני אבל בלי הארד פילינג אני מבסוט מהכאב ראש שהוא עושה לכל במקומי לכל בני מרון. יאאלה נתראה בעזרתי.
 

יחיאב

New member
אולי אני מכיר אותך, אבל זה

לא אומר כלום, כי אני יכול למרוד בך: יאללה יאללה, למה מי אתה בכלל? לא רוצה לדבר איתנו, לא צריך. מי צריך אותך בכלל? ואם אני צריך אותך, אז אתה יודע מה זה אומר עליך, מה זה אומר על היחסים ביננו, מי כאן המשרת ומי כאן באמת הבוס. אז בכל מקרה אתה יוצא פארש, ולא כדאי לך להתעסק עם באי פורום זה שהם כולם קדושים ואף אתה בתוכם ולמה זה תתנשא מעלינו. ואני אומר לך משהו לגבי ניסיון ההפרכה שלך. כל מה שאמרת לגבי אותו אחד הוא נכון רק כשאין עזר כנגדו לצידו. וכשהיא לצידו, סדר היום משתנה, ואף הסדר בבית בא על תיקונו (לא עוד ספרים מפוזרים על המיטה ולא עוד תחתוני-סבא נמצאים במקרר או בספה בסלון מתחת לכרית).
 
מאצ'תונים סגולים של דלתא!

זה סבא זה?! גבריאל! מיכאל! רפאל! תחזיקו אותי...
נ.ב. מתפנה אצלנו מקום בניהול אגף ה
, מעוניין?
 

יחיאב

New member
לא מאמין לך

ויש לי סיבה טובה לא להאמין. כי אם זה היה נכון שאתה מסתובב במאצ'תונים של דלתא ולא בתחתוני-סבא (ואגב, הם גם מסתדרים יותר עם הדימוי של הזקן היושב במרומים) אז גם לי היית מציע להראות את אחוריך ושפניך לא ייראו, ובכך חוסך לכולנו את הויכוח הזה. היות ואתה נמנע מכך אין לי אלא לחשוד באמינות עדותך.
 
למעלה