מצטרפת
שלום לכולכן, כמו רבות וטובות אני קוראת סמויה. אחריי 4 הזרעות ו - 5 IVF עם שלילי נוסף טרי מהיום. פעם אחת הצליח לי לשלושה שבועות (יש עובר, אין דופק) ---> הפלה אתן בטח מכירות את היאוש שמציף אותי היום. עד שאוספים מחדש. אני מטופלת אצל אחד המוכרים (באופן פרטי) וחושבת לשמוע דיעה נוספת. חשבתי על פרופ' עמי עמית/פרופ' שוקי דור/ פרופ' לב-רן. אשמח לשמוע המלצות ו/או ביקורות כמובן. מודה לכן על העזרה. גמר חתימה טובה ושיהיו לכולנו בשורות טובות השנה (אמן!!)
שלום לכולכן, כמו רבות וטובות אני קוראת סמויה. אחריי 4 הזרעות ו - 5 IVF עם שלילי נוסף טרי מהיום. פעם אחת הצליח לי לשלושה שבועות (יש עובר, אין דופק) ---> הפלה אתן בטח מכירות את היאוש שמציף אותי היום. עד שאוספים מחדש. אני מטופלת אצל אחד המוכרים (באופן פרטי) וחושבת לשמוע דיעה נוספת. חשבתי על פרופ' עמי עמית/פרופ' שוקי דור/ פרופ' לב-רן. אשמח לשמוע המלצות ו/או ביקורות כמובן. מודה לכן על העזרה. גמר חתימה טובה ושיהיו לכולנו בשורות טובות השנה (אמן!!)