מצטרפת חדשה
לילה טוב. הנני מצטרפת חדשה. שמי יפעת, אמא לעמית ועילית וגננת במקצועי. זה זמן מה שאני "מסיירת" בפורום ונהנת לראות את יצירותיכם. ברצוני להכין לבנותי, לגן, לכבוד יום העצמאות עוגה ומעליה ציפוי RFM בלבן ועליו לצייר את דגל ישראל. היות וזו הפעם הראשונה שברצוני לצייר על ה-RFM, אשמח להעזר בכם. ממה שקראתי עד כה בפורום, החומרים שאני צריכה לציפוי העוגה הינם(ותקנו אותי אם אני טועה):RFM (איזו כמות לעוגה בקוטר 26?), נייר פרגמנט, עפרון לא רעיל (איזה סוג והיכן קונים?), צבע מאכל כחול ומכחול. תודה.
לילה טוב. הנני מצטרפת חדשה. שמי יפעת, אמא לעמית ועילית וגננת במקצועי. זה זמן מה שאני "מסיירת" בפורום ונהנת לראות את יצירותיכם. ברצוני להכין לבנותי, לגן, לכבוד יום העצמאות עוגה ומעליה ציפוי RFM בלבן ועליו לצייר את דגל ישראל. היות וזו הפעם הראשונה שברצוני לצייר על ה-RFM, אשמח להעזר בכם. ממה שקראתי עד כה בפורום, החומרים שאני צריכה לציפוי העוגה הינם(ותקנו אותי אם אני טועה):RFM (איזו כמות לעוגה בקוטר 26?), נייר פרגמנט, עפרון לא רעיל (איזה סוג והיכן קונים?), צבע מאכל כחול ומכחול. תודה.