מצטרפת חדשה

י פ ע ת1

New member
מצטרפת חדשה

לילה טוב. הנני מצטרפת חדשה. שמי יפעת, אמא לעמית ועילית וגננת במקצועי. זה זמן מה שאני "מסיירת" בפורום ונהנת לראות את יצירותיכם. ברצוני להכין לבנותי, לגן, לכבוד יום העצמאות עוגה ומעליה ציפוי RFM בלבן ועליו לצייר את דגל ישראל. היות וזו הפעם הראשונה שברצוני לצייר על ה-RFM, אשמח להעזר בכם. ממה שקראתי עד כה בפורום, החומרים שאני צריכה לציפוי העוגה הינם(ותקנו אותי אם אני טועה):RFM (איזו כמות לעוגה בקוטר 26?), נייר פרגמנט, עפרון לא רעיל (איזה סוג והיכן קונים?), צבע מאכל כחול ומכחול. תודה.
 

י פ ע ת1

New member
הקטנת קובץ

ברצוני לצרף תמונות של עוגות שהכנתי. כייצד אני מקטינה את הקובץ?
 
הקטנת קובץ וציור ../images/Emo104.gif

כאשר את שומרת את התמונה במחשב לאחר הסריקה את מתבקשת לבחור באופציות שונות של איכות. תבחרי באיכות בינונית, ואם זה לא מספיק אז באיכות נמוכה. מנסיון - זה לא פוגם בתמונה. לגבי הדגל, כדאי לך להכנס למאמרים יש הסבר מפורט לציור על עוגה. ק"ג בצק סוכר יספיק בהחלט לתבנית 26. לגבי העפרון - אני מציירת עם צבע עיפרון רגיל שחור/חום שכתוב עליהם לא רעיל - אלה צבעי עפרון של ילדים אז ניתן למצוא אותם כמעט בכל מקום. בהצלחה ו - חג שמח!
 
למעלה