מצטרפת אליכן - נראה שכאן מקומי...51

SimplyCrazy

New member
מצטרפת אליכן - נראה שכאן מקומי...51

שלום בנות יקרות,

אני שמחה להצטרף אליכן, והנה הסיפור שלי:

אני עוד מעט בת 30. נשואה לבעל מדהים, שחלות פוליציסטיות ברקע, ללא הצלחה בכניסה להיריון (אצל הבעל הכל תקין).
מטופלת ברפואה הציבורית ומאוד מאוכזבת, נכון לעכשיו. במהלך הטיפול לא התאפשר לי ליצור קשר עם הרופאה אלא רק בקושי עם האחיות (וגם זה אחרי מאמצים רבים). בשלב מסוים, כשנתבקשתי לקבוע שוב תור לרופאה שלי, הייתי צריכה להרים את הקול (משהו שאני מאוד לא אוהבת לעשות) ולהסביר שאני לא מחכה עד 2015 (!) לתורים הבאים שלה, אלא מבקשת לקבוע תור בהקדם משום שאני כבר באמצע תהליך.

הזרעה אחת כושלת מאוד, הרבה חברות מסביב בהיריון. אחת אפילו מתארת לי בפרוטרוט באיזה שבוע היא, איך היא ראתה / שמעה / הרגישה אותו, איזה בחילות יש לה ולמי היא סיפרה על ההיריון ולמי עדיין לא.
ועוד לא התחלתי לספר על המבטים של המשפחות, ועל ה"הגנבה" של העיניים לכיוון הבטן. על האמירות של הסביבה אני בכלל לא מתעכבת, כי זה לא רלוונטי ומציק - אבל אני מחפפת אותן באמירות נוקבות ("אני מבינה שענייני המיטה שלי מאוד מטרידים אותך?")

במילה אחת - אוף.
בשלוש מילים - מזל שאתן פה.

שיהיה לכולנו יום מוצלח ופרחוני!
 

ענבל ח1

New member
מזדהה

גם עם הגיל, גם עם הבעל המדהים וגם עם המבטים לעבר הבטן והתגובות. זה כאילו שמרגע שהתחתנת ועברה כבר שנה, לא הגיוני שאת עוד לא עם בטן...
מאחלת לנו בשורות טובות בקרוב!
 

ענבל ח1

New member
אה כן

וגם מזדהה עם החברות המשתפות... ואז אני תוהה אם הן חסרות טקט או שאני חברה לא טובה...
וטוב שהיית אסרטיבית אבל אם את לא מרוצה, ממליצה לך לעבור רופא. גם ברפואה הציבורית יש רופאים טובים
 

SimplyCrazy

New member
היי ענבל,

תודה על התגובה ומאחלת לכולנו בשורות טובות בקרוב.

לגבי עניין החברות - אני בטוחה שאת חברה נהדרת, אבל בינינו, לפני שאנחנו חברות טובות אנחנו קודם כל בני אדם, ובאופן טבעי קשה לנו לשמוע סיפורים של אחרות בזמן שאנחנו מנסות ומנסות...

כל היריון הוא שמחה בפני עצמה, וזה שחברה שלי בהיריון זה לא "על חשבוני" - ככה שאני מאוד מפרגנת להן ומתרגשת איתן. אני יודעת שגם יומי יגיע. מצד שני, כשאני שומעת שחברה שלי נכנסה להיריון במקרה לחלוטין (ועם קונדום!), אני לא יכולה שלא לחוות איזו צביטה קטנה מבפנים. זה טבעי, זה לגיטימי וזה לא פוגע בהיותנו חברות טובות. ככה אני חושבת.
 

ענבל ח1

New member
כן ברור

אלו רק מחשבות שמופיעות לרגע בזמן הצביטה בלב. וברור שאנחנו מפרגנות זה רק קשה מדי פעם לשמוע
 

orange star

New member
אין לי הרבה מה לומר, רק שמזדהה גם..

ומאחלת בשורות טובות בקרוב...
 
למעלה