מצטרף ל"חובבי" פוטופילם..

מצטרף ל"חובבי" פוטופילם..

תקציר הסיפור: הזמנתי לפני כשבוע עדשת סיגמא 18-50 2.8, ושילמתי חלק מראש, "על החשבון" אחרי שסוכם המחיר (מצאתי בZAP). כשהתקשרתי אליהם עכשיו (שהם יחזרו אלי?
) התברר שהמחיר עלה ב 500 ש"ח, כי "זה היה מבצע". בוטל. זה מסוג התרגילים שהייתי קורא עליהם על חנויות מסוג FOCUS CAMERA.
sigh.
 
זה היה עם ויזה,

כך שאצטרך לבדוק . התעקשתי כמה פעמים ,כשהייתי בחנות, שיבדקו ויאמתו את המחיר, אבל הם העדיפו להסתמך על הזיכרון. מרגיז אותי שלא חזרו לאמר לי שאין בכוונתם לכבד את העסקה.. אמינות אפסית. מרגיז אותי שעושים תרגילים נחותים על מחירים. לא ברור לי מה קרה שהמחיר קפץ ב 22%, כמו שלא ברור לי למה עדשה של סיגמא צריכה לעלות בארץ 75% מעל מה שאפשר למצוא אצל סוחרים הגונים בארה"ב. אם התכוונתי לרכוש בחודשים הקרובים גם 10-22, ועוד כמה פיצפקס, זה יותר כדאי לי לקנות כרטיס טיסה לNY ולבקר ב B&H. לקח: להאמין למה שאני קורא בפורום הזה על סוחרים..
 
../images/Emo2.gif

נראה לי שלפחות מוסרית, אם סגרתם עסקה ושילמת מקדמה אין אפשרות להעלות פתאום את המחיר. אני נתקלתי אצלם במחירים קצת מופקעים, וגם נתקלתי במה שאפשר לקרוא בשם "העלמת עין" מצרכי הקונה (מכרו לי בטריות יקרות למצלמה והתברר בדיעבד שהבטריות לא מתאימות למצלמה הזו שקניתי, ובאותה סיטואציה גם מכרו לי מצלמה משומשת וחבוטה כ"חדשה"), אבל לא מאמינה שזה משהו גורף. אולי תדבר עם מישהו אחר בחנות - יש שם כאלה שהם יותר אדיבים והולכים לקראת הקונים.
 

forestdevil

New member
ואו, חוצפה.

אם סוכם מחיר ועל פי ההסכם כבר השארת מקדמה, זו פשוט בזיון להעלות אותו. שיעלו לכל האחרים, ואו, אני לא מאמין שהם עשו כזה דבר...
 
למעלה