מצטער..

dan the man

New member
מצטער..

שלא כתבתי כמה ימים פשוט אני מאוד עסוק בסמינר של הבית ספר שלי אז אני לא נמצא הרבה על המחשב אבל הבאתי מהסמינר הרבה סטיקרים נגד עישון סיגריות...(זה הנושא של הסמינר "סמינר למען הכשרת מנחים צעירים בנושא מניעת עישון סיגריות" חוץ מהסטיקרים הבאתי משם גם גלויות מישהו אוסף כאן גלויות? כי אם כן אז נוכל להחליף ...
 
ואם כבר מדברים על סטיקרים -

אז האם יש כאן מישהו שאוסף סטיקרים? פעם היה לי אוסף ענק (שהודבק על דלתות הארונות בחדר שלי - מבפנים). האוסף נגמר, כשנגמר לי המקום... יש לי כמה להחלפה (כי הייתי לוקחת תמיד כמה מכל סטיקר), אז אם מישהו מעוניין, רק תגידו. ואם כבר מדברים על הנושא, אז המצאתי לסטיקר מילה עברית - דביקר. אומנם לא במשקל הנכון, אבל המשמעות ברורה.
 

JAMES DEAN

New member
כן. צהובה18 אוספת סטיקרים

קוראים לה הודיה צרו איתה קשר. (כנסו לקישור שלמטה)
 

meytar

New member
../images/Emo45.gifדביקר../images/Emo45.gif גם לי יש הצעות!

אחד זה-דביקן והשני-מדבקן אבל דביקר יותר מגניב
 

Athaclena

New member
אח שלי אוסף סטיקרים

יכול להיות מאוד שהוא מעונין, אני יכולה לבדוק איתו
 
למעלה