מצחיק איך דברים משתנים ...

EverMan

New member
מצחיק איך דברים משתנים ...

"אדם הוא אותו אדם בין אם הבולבול שלו ערל או ובין אם לא" (אדם כלשהו שפעיל בפורום הזה כיום ב8.10.01) אותו אדם אומר פתאום שאנחנו יותר שווים , שיש לנו זכות להעיף אנשים , שבגלל שאנחנו יהודים יש לנו כל זכות לעשות מה שאנחנו רוצים... אותו אדם מצדיק כיבוש של עם שלם. חבל שזה כך.
 

.המוסד

New member
אנחנו יותר שווים

ומשפחתי יותר חשובה לי ממשפחתך, חבריי חשובים לי מחברייך, מכריי חשובים לי ממכרייך, עמי חשוב לי מעמים אחרים, זה הכל, מלבד שהערבים אינם ערלים, אדם לא נמדד על פי גופו, זה היה העיקרון שהובהר לבחור הדתי זוהי הארץ שלנו, וזה שהאנשים הללו בוחרים לחיות כאן, אין זה אומר שיש לוותר עליה אבי אינו בהכרח יותר טוב מאביך, אחי אינו בהכרח טוב מאחיך, חבריי אינם בהכרח טובים מחברייך, לא בהכרח, אבל, הם חשובים לי יותר אבל בכלל, זוהי הזדמנות ללמוד על הדמגוגיה האמיתית של ענבר, רק צריך לקרוא את ההודעה הראשונה שלי בשירשור, כדי להבין, ששום דבר לא השתנה
 

EverMan

New member
הדמגוגיה של ענבר.

מהי דמגוגיה אדון ניר ? רוצה לתת לנו פירוש ממילון ? נכון , וכרגיל אתה מנציח את העובדה : לימין אכפת מעצמו. מהחברים שלו , מהמשפחה שלו , מהמכרים שלו. והוא לא שם זין על מה שקורה למישהו שהוא לא מכיר... לי להבדל ממך חשוב מכולם באותה מידה , העם שלי לפני הכל , אבל גם חיי האחר חשובים לי. לי להבדל ממך חשוב ממך , ממשפחתך , מחבריך וממכריך בגלל שאתה חלק מהעם שלי. ובגלל שאתה בן אדם. אבל מה זה להיות בן אדם בימנו ?
 

.המוסד

New member
למד לקרוא

חשוב-"יותר", אתה יודע מה המשמעות של "יותר"? בנוסף, "איך דברים משתנים", הוכחתי לך שכמו תמיד, באופן בלתי משתנה, אתה טועה ואם תלמד לקרוא, תראה שאתה אומר בדיוק כמוני, ה"שלי" לפני הכל וזה הכל
 

EverMan

New member
באמת ?

אני אמרתי זאת ? משעשע , לא שמתי לב. יותר יכול להיות יותר מאפס... אבל למה להיכנס לסמנטיקה ? הוכחתי לי שכמו תמיד ? פחחחחחחח , הצחקת לי את הסבתא. "אתה טועה" תגיד את זה לראי.
 
למעלה