מצוקה נפשית

IpadandGalaxy

New member
מצוקה נפשית

בעבודה הלקוחות התחילו לומר במקום הבחור עזר לי "האיש" עזר. בקופה. וזה קרה רק תוך יום אחד! בעברי הרחוק מאוד גם תוך מעט זמן הפכתי מילד לכינוי בחור.
אני יודע הרבה עובדות על איך להשיג עור צעיר ולא מעט עובדות על אנטי איג'ינג. אני מרגיש שקשה לי ליישם מה שכתוב בספרי טיפוח. הלקוחות גם מתייחסים אליי בצורה פחות טובה ואוטומטית זה גורם לי להרגיש רע מאוד ומתבטא במכירות.
אני עובר ברחוב ולא מחזירים לי מבטים. כאילו איבדתי את היופי. אני מרגיש שאין עם מי לדבר והדבר שהכי שנוא עליי זה תגובות של "אין מה לעשות, כולנו מתבגרים" כי זה ממש לא נכון - יש הרבה מה לעשות, אבל מרגיש שקשה לי ליישם.
אני רק בן 27. אני לא צריך בוטוקוס כי אין לי קמטים.. רק לחזור לאורח חיים בריא של תזונה, ספורט, אימונים, קרמים יקרים וכו'.
אני חושש שאם המצב ימשיך כך אני עלול לשלם מחיר כבד - לא מוכן לחיות כך.

ויש פתרון והוא ההקפדה על אורח חיים בריא כולל חשיבה חיובית. העניין הוא שנורא קשה לי לשלב חדר כושר עם עבודה - אני עובד כל כך הרבה שעות. אני גם מתבייש להתקלח במלתחות בגלל השיער גוף - נמאס לי מסכיני גילוח ושעוות ובגלל מחלה אסור לי לעבור הסרת שיער בלייזר.

בנוסף, אני צריך להגיע לרופא משפחה להתייעצות בקשר לתוספי תזונה שהם נוגדי חמצון. חשוב לי מאוד להתייעץ עם איש מקצוע כי בעבר לקחתי על דעת עצמי ויטמין C וזה גרם לי לנשירה בשיער. מאוחר יותר גילתי שעודף ויטמין C בגוף עלול לגרום גם להתקרחות. אם אני לא טועה התייעצתי לפני עם הרופא משפחה אבל זה נראה שהוא לא מבין כלום מהחיים שלו.

אני מרגיש כל כך רע. היחס לאדם בוגר הוא יחס כל כך ענייני ומגעיל ואני מבפנים בחור רגיש שכל כך זקוק לחום ואהבה גם מהסביבה. שיגידו שאני חמוד ומתוק. המראה החיצוני כל כך משפיע. כשהייתי שמן מאוד בעברי היחס היה כל כך מגעיל. גדלתי על ערכים ודת, אבל ככל שגדלתי גם ראיתי כמה החברה כל כך שיטחית. את אף אחד לא יעניין מי אני מבפנים אם החזות היא שונה ואת זה גילתי כשהייתי שמן מאוד.

אני לא מדבר על חברות בין אנשים קרובים אלא בעיקר על אנשים זרים. אני עובד עם לקוחות ובכלל באופן כללי בחיים חשוב לי להראות ייצוגי וצעיר מאוד מכפי גילי. אני לא מעוניין להזדקן. לא רק אנשים מפורסמים כמו מדונה יכולים להצעיר את עצמם אלא גם אני. אבל משום מה מתקשה לעשות את השינוי הזה. אני מרגיש בלחץ נפשי, בעיקר התסכול שגם כשנראתי טוב וצעיר מכפי גילתי בהמון שנים בעבר פחדתי להגשים דברים שרציתי וזה גרם אז להזניח.

חשוב לי לחזור לדאוג לאורח חיים בריא ולגוף שלי. אני מרגיש כל כך רע . אני מרגיש שקשה לי לבד. אני לא מעוניין לשלם כסף לאיש מקצוע אז לא להציע. אני גם לא מעוניין, שוב, לשמוע תגובות של "אין מה לעשות כולנו מתבגרים" כי זה נוגד את האמונות שלי. אני רק צריך לחזור למלחמה עם הגוף, לחזור להלחם... או במילים יותר יפות: לדאוג ולטפח את הגוף. אני חייב לחזור להראות צעיר יותר (וזה אפשרי, הוכחתי לעצמי בעבר שזה אפשרי).

אני כל כך חייב את זה. אני עלול לסיים את החיים אם אנשים יתחילו להתייחס אליי ביחס ענייני ומגעיל. אני כל כך רגיש כל כך רגיש וכל כך רוצה חום ואהבה לבחור צעיר ולא רוצה להזדקן.

):
 

TFNM

New member
dude

ילד,איש,בחור...
&nbsp
קראתי את מה שרשמת פה יותר מפעם אחת וליבי נכמר,אני מאמין שאתה צריך עזרה.
אתה מתאר פה הרבה רגשות שליליים בנוגע לתהליכים טבעיים,אתה זועק מכאבים.
למרות מה שרשמת אני באמת ובתמים חושב שאיש מקצוע יעזור לך,בטח שיותר מהאנשים הטובים בפורום "עשרים פלוס" בתפוז אנשים.העצה שלי אליך ידידי היא לבדוק כמה טיפול יעלה לך דרך קופ"ח,כי מה שבטוח מהזעקה שלך פה היא שאתה נזקק לעזרה,ומה שעוד יותר בטוח זה שהישועה לא תגיע מפורום באינטרנט,רק מרצון להשתנות ועבודה עצמית.
&nbsp
&nbsp
 

IpadandGalaxy

New member
תודה רבה

ותודה על הרגישות בתגובתך

טיפול בקופ"ח אחרי הנחה הוא 160 ש"ח.
אני גם צריך כסף להשכרת דירה בקרוב בעזרת השם, גם הסרת שיער בלייזר, גם לקנות קוסמטיקה יקרה כדי שימשיכו לקרוא לי בחור ולא איש, בגדים, סיגריות, מסטיקים להעיף את הריח של הסיגריות, לשלם לחדר כושר... החיים יקרים! זה ממש יקר הכל. בגלל הכסף אני לא הולך לטיפול.

מה גם שיום אחד דברתי עם רופא מטומטם - ספרתי לו קשיים עליי והוא רצה להתלונן עליי. אני כבר לא סומך כל כך על אנשי מקצוע. דברתי עם קרובה אליי וספרתי לה מה שאמרתי לרופא הזה והיא אמרה לי שהוא רופא מטומטם.
 
אתה מזכיר לי את הפעם ההיא שכמה ילדים פנו אלי בגינה
הם היו בני 6-7 או משהו כזה והם פנו אלי בתואר "אדוני" כי הם היו צריכים שאעזור להם להוריד את הכדור שנתקע על העץ ..
הייתי בסה"כ בן 20 אז .. כוש של האימא שלהם עם האדוני הזה !!
 

טרוליטו

New member
לא מבין למה אנשים תמיד מפנים לטיפול

במקום להגיד לבן אדם אמת פשוטה שעולה מהדברים שלו. הרגל? פחדנות? אולי כי הם בעצמם לא יודעים לענות לאנשים והפיתרון הקבוע אצלם הוא ללכת לטיפול?
בכל מקרה, ל"איש" היקר, החרדות שלך מתהליכים טבעיים כמו הזדקנות הם מופרזים ובהחלט לא נורמליים. אני לא ממליץ לך ללכת לטיפול, אלא פשוט להיכנס לפרופורציות. אתה יכול לעשות את זה בעצמך ללא עזרת מטפל. אתה בסך הכל בן 27, אתה לא מזדקן עדיין. זה שיש אנשים שקראו לך פעם "איש" לא אומר שאתה מזדקן, גם לי קוראים לפעמים איש וקראו לי כך גם בגיל 20. אין לזה קשר. הבעיה שלך היא שאתה שואב יותר מדי ערך מהמראה החיצוני הנערי שלך (לפי התיאור שלך) במקום לשאוב ערך עצמי מדברים קצת יותר מוצקים ואמיתיים. אני גם מוצא את זה מוזר שאתה נהנה מזה שאנשים קוראים לך מתוקי וחמודי או משהו כזה, כי נשמע שאתה צריך קצת להתבגר. אנשים בדרך כלל לא לוקחים ברצינות אנשים שהם קוראים להם בכינויים כאלה, ויעזור לך בחיים שאנשים יקחו אותך ברצינות.
 
נכון .. אדוני זה בסה"כ צורת פניה שמראה על כיבוד האדם שמולך
וטיפת דרך ארץ עדיין לא הרגה אף אחד למזלנו
 

IpadandGalaxy

New member
העניין הוא שזאת דרך פניה שמופנת בדר"כ לבוגרים

ופה מתחיל ההעלבה.
כשהלכתי עם ידידה שלי לקניון המוכר בחנות פלאפל אמר לה גברתי והיא העירה לו שלא יקרה לה גברתי. זה מעליב!​
 
בחיי שאני לא מבין אותכם ..
מילא היית מתבכיין על זה שכל הזמן ילדים קוראים לך אדוני אבל בנאדם בוגר פונה אליך בנימוס וקורא לך אדוני זה אך ורק מראה שחשוב לו לתת לך כבוד ובעיני זה עדיף על "גבר\אחשלו מה לשים לך בפלאפל ?" שמראה על עממיות יתר ...
 

IpadandGalaxy

New member
אח שלי אומרים לצעירים

אח שלי בדרך כלל צעיר לא יגיד למבוגר.
בגיל 20 נפגעתי כשאמרו לי אח שלי (כי לפני גיל 20 לא הייתי אח של אף אחד.. הייתי נערי ונשי.. עד שהשתניתי פיזית..) - היום אני דווקא מקבל את זה בסבבה שצעירים אומרים לי אח שלי. גבר אני פחות אוהב.
 
אישית לי מציק יותר שאומרים לי "צדיק שלי"
אני צדיק אני ?!? לעזאזל אני מקבל משכורת ישירות מלוציפר עצמו

 

IpadandGalaxy

New member
שמע קטע מצחיק

בקניון המאבטח אמר לי אדוני אז ספרתי את זה לאחת שעובדת איתי אז היא אמרה לי מה תרצה שהוא יקרא לך "בחורי"? זה לא נשמע מצחיק אבל באותו רגע זה היה פשוט מצחיק
 

טרוליטו

New member
טוב גוטה לא אתווכח


לא רוצה להסתבך מעבר למה שאולי כבר סיבכתי את עצמי...
 

MyTaoWay

New member
ואני אשאל אחרת

מה רע בלהפוך לגבר?
מה רע בלהתבגר?
&nbsp
&nbsp
 
למעלה