מצב רוח נאחס

מיטללל

New member
מצב רוח נאחס

מי שמכיר אותי יודע - אני אפעם לא בולעת כדורים. למה ? כי אני אפעם לא ממש חולה (דלקת גרון וכאלה) והחלטתי לפני כמה שנים שכאבי ראש עוברים לבד - בעזרת מים, מנוחה וכאלה. לפני שבועיים, אחרי כמה שנים, בלעתי כדור. (הרגתי שהראש שלי מתפוצץ) ועכשיו בלעתי עוד שני כדורים. כל הזמן הראש שלי כואב, אני כל כך לא במייטבי :(. חוץ מזה לפני כמה זמן חברה שלי התחילה להשתמש בביטוי "לא מדברת איתך" ככה בצחוק, שעצבנו אותי אחרי כמה זמן העתקתי את הביטוי:) אבל שוב, בצחוק כזה בזמן האחרון אני מוצאת עצמי משתמשת בביטוי הזה שוב ושוב, אבל נעלבת על אמת. לא יודעת למה. קל מאוד להוציא ממני את הדמעה או שניים. (לא בכי, רק דמעות) נראה לי נמאסתי על כל כך אחרי אנשים שלא יודעים מה עובר עליי. לא יודעת, אני מרגישה לבד, ולא כיף לי. ועצוב לי. ואני יודעת מה תגידו, יש תקופות כאלה, אבל... קשה.
 

נועם m

New member
מיטללל!!!!

אני בקושי מכירה אותך ועדיין קשה לי להאמין שאת מרגישה לבד- את כזו חמודה!!! אבל אני מניחה שלכולנו יש תקופות כאלה... זה יבטא הצורה הכי טובה מה שיש לי להגיד לך:
אם זה שווה משהו... אמנם רק במחשב...אבל שתדעי שאת לא לבד...לא פה...
 

Zoharrr

New member
מזדהה

קקי לי. ועכשיו לקחו את אמ למיון היא פתאום קמה עם כאבים בחזה וקשיי נשימה. אני היסטרית.
 

Cobe Anan

New member
היי...

לא הולך למכור לך `זה קורה`, `זה עובר` וכאלה.. לא כי זה לא נכון, פשוט כי זה לא באמת עוזר.. אז במקום זה, פשוט תדעי שאנחנו פה בשבילך, ואכפת לנו. *חיבוק* תחזיקי מעמד גיברת מינהלת!
 

TheWhiteTigris

New member
שתהיי בריאה...

סיפור עם מוסר השכל: במקום מסויים שעבדתי, היה מישהו שבהתחלה סתם היינו קצת יורדים אחד על השני. לאט לאט זה התפתח לכיוון של קללות: בן זונה, דפוק וכו' (בצחוק). אבל במקביל לאט לאט נעלבנו זה מזה. וזה המשיך להתפתח לדברים יותר מגעילים שכבר היה ברור שזה מתחיל להפסיק להיות צחוק וזה הופך לעלבון. מקללים ומשמיצים. היה גם אחד אחר שגם הצטרף (בשלב שכבר התחלנו להעלב זה מזה). והיה מצטרף לעלבונות וכו' (וכמובן שגם הוא הגיע לשלב העלבון). זמן קצר אח"כ זה כבר הפך למכות ביני לבינו. מסקנה - אם את נעלבת - תפסיקי ותבקשי מהחברה להפסיק. כי צחוק צחוק - אבל מסתבר שזה מוביל במהירות לדברים אחרים.
 

מיטללל

New member
חחח

זה לא הם זו אני ואגב אצלנו לא מקללים. וגם לא יורדים אחד על השני
 

Master Stav

New member
זה מזג האוויר

ואל תטעו אני לא ציני אני מדבר ברצינות צקור לחום משמש לקודרני זה משפיע ....
 
למעלה