מצב בחיים שאולי כבר העלו בפורום לפני

שוצאן

New member
מצב בחיים שאולי כבר העלו בפורום לפני../images/Emo23.gif

אבל אני כניראה לא הייתי פה באותה תקופה.. המתבגר\ת יוצא\ת מהארון... מה תיהיה התגובה? תקבלו?לא תקבלו? איך תתמודדו? תתיאצו עם מישהו? תשלחו את המתבגר\ת לייאוץ? והכי חשוב: האם הייתם מדברים על הנושא בגאווה? (לא על ה"גאווה" בגאווה)
 

אימם

New member
מבחינה רגשית יהיה לי מאוד קשה עם זה

הרבה יותר קל לי לתת עצות לאחרים... אבל אני אצטרך להתמודד. אני מעריכה שיהיה תהליך שיתחיל בשיחה מלב אל לב עם המתבגר/ת וימשיך בייעוץ משפחתי או אחר ואני משערת שבסוף התהליך אני אלמד לקבל כדי לא לאמלל אותו/ה אבל אני לא יודעת אם אדבר על הנושא בגאווה
 

ספיישיל

New member
למרות רגישותי וקבלה מוחלטת של הקהילה.

זה לא אומר שהמצב סגור ונעול בעניין... גיל ההתבגרות הוא גיל של בדיקה מינית גם.איך זה מרגיש לי? פה ? ואחרת? לא סוגר הטיה מינית לפה ולשם. אני זוכרת את עצמי שניסיתי מין בצעירותי עם חברות מתוך רצון לבדוק. ביליתי לא פעם במועדוני גייס ואף אחד לא יכול להסיט רותי. אני סטרייט במיליון אחוז....הכי חשוב לאפשר לה להיות מאושרת גם אם תחליט להלך על הידיים ברחוב..(סתם טימאה שלי)....
 

חני ב

New member
לא יודעת

אקבל - ודאי שכן. הוא/היא הילד/ה שלי. להתמודד? ודאי. למה-מישהו מת? למה לשלוח לייעוץ? ואני לא חושבת שאדבר על הנושא בגאווה.
 

nogaash

New member
הכל רגיל

שום דבר לא ישתנה פתאום, היא תישאר אותה ילדה מהממת ומדהימה שלי, אני לא חושבת שיש בזה משהו מיוחד או לא טוב, אני גם לא אלך לפרסם את זה או אדבר על זה בגאווה אבל בטח שבטח לא אתבייש בזה.
 

ButtercupA

New member
את שואלת כמתבגרת שרוצה לדעת מהן

תגובות הורים פוטנציאליות? הנושא עלה כאן בתקופה של מקרה הרצח בבר נוער, והיה קשור גם לכך שהיו הורים שהעדיפו להתעלם מהילד שהיה בבית חולים לאחר הפציעה.
 

שוצאן

New member
כן לשאלה הראשונה..../images/Emo23.gif

אני לא מאמינה שהיו הורים התעלמו מהילדים שלהם אחרי מקרה כזה, איך אפשר?!><
 

ButtercupA

New member
אכן קשה להאמין

מה שסבך את הסיפור הוא שזה היה מצב של ילדים ש"הוצאו מהארון" שהיה להם עוד יותר קשה גם ככה.
 

נומלה

New member
הייתי ממליצה לו

בשלב הזה להיות דיסקרטי עד שהוא יהיה בטוח לחלוטין. חברה של ביתי יצאה ברוב רעש וצלצולים מהארות בכיתה ט בלי הרבה נסיון מיני ובכיתה יא החליטה שבעצם אולי היא לא אבל אז היה קשה לשכנע את הסביבה שהיא בכלל רצינית. (כיום אגב סטריטית לחלוטין). מצד שני אני בהחלט בעד לנסות ולברר ולעצב את זהותו המינית ולדעתי יש לי כהורה ענין בכך שיהיה מאושר עם בחירותיו באשר הן.
 
לא מעניין אותי.

אני אוהב את הילדים שלי ותמך בהם, ונטייתם המינית לא מזיזה לי, לא רלוונטית, לא חשובה.
 
למעלה