יש לי מסמך דרישות כזה איפה שהוא.
עד לפני שבועיים עבדתי בחברה המפתחת מערכות הספק שונות ואחד מהפרוייקטים היה עם קבלן משנה של VAG, הפרוייקט היה של מערכת המתחברת למצבר הרכב ואחד מהמסמכים (שלא היה ממש רלוונטיים לפרויקט כי הוא עבד רק עם רכב מונע) זכורה לי הדרישה הזו.
בגדול זו טבלה ענקית המאפיינת רכב/תת-דגם/תת-תת-דגם ומגדירה מהו הזרם המותר מהמצבר ברכב "כבוי" וסט נוסף של מאפיינים כמו טעינת המצבר וטמפרטורה.
 
בגדול, הזרם המותר נע בין 20 ל 30 מיליאמפר.
עד לפני שבועיים עבדתי בחברה המפתחת מערכות הספק שונות ואחד מהפרוייקטים היה עם קבלן משנה של VAG, הפרוייקט היה של מערכת המתחברת למצבר הרכב ואחד מהמסמכים (שלא היה ממש רלוונטיים לפרויקט כי הוא עבד רק עם רכב מונע) זכורה לי הדרישה הזו.
בגדול זו טבלה ענקית המאפיינת רכב/תת-דגם/תת-תת-דגם ומגדירה מהו הזרם המותר מהמצבר ברכב "כבוי" וסט נוסף של מאפיינים כמו טעינת המצבר וטמפרטורה.
 
בגדול, הזרם המותר נע בין 20 ל 30 מיליאמפר.