LonaBlanca
New member
מצאתי פגם על מוצר שמכרתי ועדיין לא שולם ע"י
הלקוח.. הודעתי לו על כך בשני מיילים וגם שלחתי לו תמונות שמראות את הבעיה. הצעתי לו לבטל עיסקה או לא לשלם על אחד האפשרויות (משלוח או על המוצר- לבחירתו) הלקוח לא ענה לי ורואים שהוא ממשיך ברכישות שלו כרגיל וגם משלם לאחרים אז זה אומר שהוא מודע אני מעריכה למצב. חשבתי לבטל את המכירה..ואני מבינה שאם אני יעשה את זה הוא לא יכול לתת לי פידבק שלילי כי הוא עדיין לא שילם ?? תודה
הלקוח.. הודעתי לו על כך בשני מיילים וגם שלחתי לו תמונות שמראות את הבעיה. הצעתי לו לבטל עיסקה או לא לשלם על אחד האפשרויות (משלוח או על המוצר- לבחירתו) הלקוח לא ענה לי ורואים שהוא ממשיך ברכישות שלו כרגיל וגם משלם לאחרים אז זה אומר שהוא מודע אני מעריכה למצב. חשבתי לבטל את המכירה..ואני מבינה שאם אני יעשה את זה הוא לא יכול לתת לי פידבק שלילי כי הוא עדיין לא שילם ?? תודה