מצאתי פגם על מוצר שמכרתי ועדיין לא שולם ע"י

LonaBlanca

New member
מצאתי פגם על מוצר שמכרתי ועדיין לא שולם ע"י

הלקוח.. הודעתי לו על כך בשני מיילים וגם שלחתי לו תמונות שמראות את הבעיה. הצעתי לו לבטל עיסקה או לא לשלם על אחד האפשרויות (משלוח או על המוצר- לבחירתו) הלקוח לא ענה לי ורואים שהוא ממשיך ברכישות שלו כרגיל וגם משלם לאחרים אז זה אומר שהוא מודע אני מעריכה למצב. חשבתי לבטל את המכירה..ואני מבינה שאם אני יעשה את זה הוא לא יכול לתת לי פידבק שלילי כי הוא עדיין לא שילם ?? תודה
 

ozitex

New member
ביטול מכירה

מצריך את הסכמת הקונה. את שולחת אליו הסכם ביטול בהסכמה הדדית אבל הוא אמור להסכים לזה. אם לא היה תשלום, אופציית הפידבק אינה קיימת.
 
למעלה