מצאתי אתר חמוד של מישהי שמפסלת בסוכר.
ע ענתבר New member 24/4/04 #6 עוגות נורא יפות אבל נראה לי שאין לה פיסול. הבובות והאלמנטים ששם הם בובות פלסטיות של הילדים. ככה זה לפחות נראה לי.
עוגות נורא יפות אבל נראה לי שאין לה פיסול. הבובות והאלמנטים ששם הם בובות פלסטיות של הילדים. ככה זה לפחות נראה לי.