מצאתי אתר חמוד

ענתבר

New member
עוגות נורא יפות

אבל נראה לי שאין לה פיסול. הבובות והאלמנטים ששם הם בובות פלסטיות של הילדים. ככה זה לפחות נראה לי.
 
למעלה