מצאנו כלב ערב טוב צריכה דחוף טלפון של הסורקים לאתר שבב. באתר מצאתי רק פקס. הכלב נמצא בגינה ליד בי"ס יד מרדכי בבת ים. אנא דחוף טלפון. תודה