מצאו למי להטפל

איילת1974

New member
מצאו למי להטפל

אתמול בערב הלכתי לי לתומי לפגישה חשובה ברח´ ביאליק ברמ"ג. ליד מרכז אורדע היתה קבוצת חרדים שמכרה אותיות קידוש לתורה, וברכה תרומת תשלום צנוע, גם אותי שאלו אם ארצה "לתרום" למען אותיות קידוש. מכיוון שגם ככה הייתי באיחור קל (דבר שאני תמיד נמהעת ממנו) רק סקבתי בנימוס והמשכתי בדרכי. היום בבוקר ניצלתי את יומי הפנוי לסידורי בנק קניות וכד´. במרכז עירי עמדו נשים חרדיות וחילקו נרות הבדלה עם ברכה, לכל מי שחפץ בכך ולכל מי שלא. ששאלו אותי אם אני רוצה,הבטתי בהם במבט שאני יודעת להביט ואמרתי לא! ששאלו אותי, למה לא לא הגבתי וניסיתי להמשיך בדרכי מבלי להתווכח, שכן למי שיש כוח לריב ולהתווכח באמצע חודש אוגוסט במקום לא ממוזג. האישה בשיא חוצפתה רדפה אחרי (היא עדיין לא ידעה אם מי יש לה עסק) ושאלה אותי אם אני יהודיה, אמרתי שכן. כששאלה אותי במה, אמרתי שנולדתי לאמא יהודיה, וניסיתי להמשיך בדרכי. אם אתם חושבים שהיא עזבה אותי, אתם טועים, מכיוון שאז היא שאלה אותי מה ההבדל ביני דהיינו: אחת שנולדה לאם יהודיה לבין מישהו אחר שלא?. ניסיתי להסביר לה בשקט, תוך שאני ממשיכה שלא אכפת לי אם בן אדם הוא יהודי או לא, אכפת לי רק איך הוא בלב בפנים, וזה הדבר היחידי שחשוב לי והלכתי. הפעם היא לא הלכה אחרי אך היא צעקה שאני חושבת שהגרמנים הם תרבותיים, אך הם חיות (את השאר לא שמעתי כי נכנסתי לאיזו חנות). כפי שאתם רואים יש עדיין שורות בהודעה, ואכן הסיפור עדיין לא נגמר. הלכתי לקצה השני של המרכז להכנס לקניון לקניות אחרות, ובכניסה לשם תנחשו מי חכתה לי עם נרות? היא שאלה אותי אם היא יכולה להסביר לי כמה דברים ועניתי לה שאינני מעוניינת להקשיב לה, ואז כמובן היא אמרה שזאת הבעיה שלנו כאנחנו לא מוכנים להקשיב ו-בלה בלה בלה. חברים, עד כמה שניסיתי להיות רגועה במהלך כל היום ולא לריב, באיזשהו שלב כמו לכל אחד, גם לי נמאס. ניגשתי אליה ואמרתי לה בתקיפות "אני לא רוצה להקשיב לך וכמו כן איני רוצה לפרנס אותך ואת המשפחה שלך וגם לא להגן עלייך- את פשוט חצופה". אם יש גבר שהצטערתי עליו, הוא שלא היה ברשותי חומר ןסטיקרים של חופש ודעת אמת. זהו להפעם- שיהיה לכולכם סוף שבוע נעים. ורק בגלל שאני מאוד אוהבת נרות הבאתי לכם קצת
 

zazaza

New member
אני אישית

נתקל בעיר מגורי רבות בתופעה המכוערת הזו. אולם ! מצאתי פיתרון מעולה, מיד אני מרים את המכשיר הסלולרי שלי ומחייג, מלי עם לא - למוקד העירוני. כמו שידוע, אצל החרדים החוק הוא מיותר ולא חשוב - אבל לנו ובייחוד לפקחים העירוניים החוק כן חשוב. אחד הנושאים האהובים על הפקחים העירוניים נקרא - רשיון עסק/רוכלות... לא כל מי שרוצה יכול להקים דוכן ולהתחיל לשדל אנשים לעשות דברים בעבור תשלום... לעיתים כשיש לי זמן אני אף נשאר לצפות בתצוגת האלימות של החרדים כנגד הפקחים - ותמיד יש כזו (ועל כן הפקחים תמיד תמיד מגיעים בתגבורת משטרה). ככה זה, אצל החברה "המוסרית" הזו....
עבריינים אחד אחד.
 

vegi force 1980

New member
אני תמיד לוקח להם את הנרות

אלו אחלה נרות לקטורת תמיד בשכונה הם מחלקים ולא רק שאני לוקח אלא אני שולח חברים שיקחו גם מה אכפת לי שיתנו לי נרות לקטורת בחינם?...... גם נורא כייף להעיר עם זה את החדר כשנמצאים עם האשה במיטה......
 

zazaza

New member
זה רעיון חזק !

את זה אני אנסה, ובעזרת השם (SONY) אני גם אשים את זה לדרעון עולם ברשת, למען יראו ו...
 
יפה יפה איילת...

כנראה שאת בחורה קשוחה.. כמו שצריך!! תמשיכי ככה!! ולהבא.. שתדעי.. שיש דברים שחייבים להיות בתיק של כל אישה... את יודעת... מראה.. תרסיס פילפל (להגנה עצמית.. אני מניח שאת יודעת מה זה).. כל מיני כלי איפור... OB או מה שאת משתמשת.. וכמובן... קונטרסים של דעת אמת וחופש!! ושוב.. כל הכבוד על הנחישות והעקשנות... יש לך מעריץ חדש..
 

איילת1974

New member
אתה צודק ב-100%

בפעם הבאה, לכל מקום אשר אלך, אקח עמי בתיק חומר, בתקווה שלא תקרא למחרת את השם שלי בעיתון בתוך ריבוע שחור, מכיוון שאם אנסה לחלק זאת לחרדים, יש סיכוי טוב שזה יקרה.
 
נו באמת איילת

בשביל זה הזכרתי את התרסיס פלפל... תאמיני לי ששום אלוהים לא יעזור לחרדי שתרסיס פילפל פגע בפניו... אם זה יכול להבריח רוטווילר אז תסמכי עליי שזה יכול להבריח כל חרדי... וזה ממש דבר אכזרי וכואב שאי אפשר לתאר (מניסיון) וזה עולה בסביבות ה80 שקל בכל חנות ריקושט או חנויות אחרות של מטיילים וכלים להגנה עצמית... לא צריך לזה רישיון... ככה שתחלקי את כל הקונטרסים שאת רוצה... ואם מישהו ינסה להפעיל עלייך אלימות פיזית שיאוכל תרסיס פלפל ותקראי לשוטר הקרוב.. זה הכל!!!
 
ממש לא...

כשהייתי במשמרת מחאה של שינוי וחילקנו פליירים נתקלתי בתופעה מאוד מעניינת. בקבוצות החרדים לא לוקחים עלון, מפחדים מהרב כנראה, אלה שהתווכחו איתנו דווקא לא היו חרדים. אבל בבודדים או עם חבר טוב הם דווקא כן. הם צמאים למידע חופשי, מחוץ לגטו שהם חיים בו. בכל מקרה, הגנה עצמית זה תמיד טוב. הסכין היפנית ששוכנת בכיסי דרך קבע נותנת לי הרבה ביטחון.
 
לוקחים את הנרות

ואומרים: "תודה רבה... בדיוק באתי לקניון בכוונה לקנות נרות לטקסים שלי של עבודת השטן"
 

zazaza

New member
../images/Emo8.gif ../images/Emo8.gif ../images/Emo8.gif ../images/Emo8.gif ../images/Emo8.gif

 

[אורן]

New member
פתרון מצויין

אחותי חשבה עליו... למה החרדים עושים את זה? הם "מרוויחים" מצוות וכך קונים לעצמם מקום בגן-עדן. בדיוק באותה צורה, אסור להם לגרום לנו לעשות דבר עבירה כי אז הם עושים את הדבר ההפוך- "קונים" לעצמם מקום בגהינום. כל מה שצריך לעשות זה לומר להם שעל כל נסיון החזרה בתשובה שאנחנו מקבלים- הולכים לאכול צ´יזבורגר. ועל מה שהם עשו- נלך לאכול צ´יזבורגר עוד היום (אפשר גם לעשות את זה אם מתחשק... אני לא אוהב)!
 

אנדרי ז

New member
אפילו יותר פשוט

אין כמו נרות לארוחת ערב רומנטית בשישי בערב. כמובן שהנרות יודלקו בזמן הארוחה, בשישי בערב... וכמובן שבלי שהן היו מציעות את הנרות רעיון הארוחה לא היה עולה כלל.
 
אני רמת גני...

ומכיר את התופעה. קרה אותו דבר לחברים שלי. רק אחרי שהביאו 10 אגורות איזה חב"דניק שקירצץ להם עף להם מהעיניים. כל הכבוד לך על העמידה האיתנה, אבל היית צריכה לקחת את הנרות, ולומר לה תודה, כי עכשיו תוכלי לעשות מאגיה שחורה ולגרום לכל הנודניקיות שמחלקות נרות להתאדות
 

איילת1974

New member
תודה רבה לכל הרעיונות המקוריים

מה להשיב להם בעת קבלתי הנרות. אך הדברים הם קצת יותר רציניים מזה. אני סבורה שזכותי לקבל כל חומר שהוא, וכמו כן זכותי לא לקיים כל מצווה דתית שהיא למעט כמה מצוות ב-10 הדברות: קרי: לא תרצח; לא תגנוב וכד´. רק מצוות מעין אלו מחובתי למלא, ולר רק בגלל שהם חוקי מדינה. לעניות דעתי חברי חופש, צריכים לקחת יוזמה ולהתייצב לימינם בכל יום ששי, ולחלק חומר, ובמיוחד את החוברת של דעת אמת "מעמד החילוני בהלכה".
 
למעלה