מה שידוע לי שראש העיר תל אביבמפרקיות
ישלי חדשות בשבילכם מפרקיות 243 ו303 יצאו מהשרות 243 כתוצאה מתאונה ו 303 אני חוזר בי כנראה תשאר כי היום דן זה חברה לתחבורה ציבורית ולא קואופרטיב ומה שמנחה אותנו היום זה השקול הכלכלי
מפרקיותמה שידוע לי שראש העיר תל אביב
לא חובב כל כך מפרקיים של דן בגלל שעושה ראש נורא וככל כנראה שהוציא אותו מרחוב אלנבי
243מפרקיות
ישלי חדשות בשבילכם מפרקיות 243 ו303 יצאו מהשרות 243 כתוצאה מתאונה ו 303 אני חוזר בי כנראה תשאר כי היום דן זה חברה לתחבורה ציבורית ולא קואופרטיב ומה שמנחה אותנו היום זה השקול הכלכלי
כמה דברים:243
נסע בקו 1 ופעם ראיתי בו נהגת. לא מזמן ראיתי אותו בהסעה של ביה"ס דתי בסמוך למסוף כרמלית. איפה הוא שירת בתקופה הקצרה, לאחר שהוציאו את המפרקיות מקו 1? לא הבנתי אם 303 יצא מהשרות. (קו 25)
הבורות בעיריית ת"אכמה דברים:
1. 303 שירת בקו 55 כמדומני, ולא ב-25. 2. ראש העיר ת"א - רון חולדאי ביקרר בבית ספרי ביום חמישי וכששאלתי אותו על הרכבת הקלה - מדוע היא תהיה תחתית בכל ת"א וביפו (בשד' י-ם כביש פקוק ממילא) היא תעלה - הוא החל להתחמק מהנושא, לענות בעזרת כל מיני נושאים לא קשורים וגילה בורות מבישה. בושה שאנשים שאינם מבינים דבר באורבניזציה מנהלים עיר שדורשת שיפוץ אורבני מקיף כת"א.
לא לגמרי בורות,אלא ראייה לטווח ארוךהבורות בעיריית ת"א
מתבטאת גם בהוצאת המפרקיים מהעיר והטלת האיסור על הכנסה לשירות של מפרקיים חדשים בדן. דבר שנעשה בלי כל מחשבה על הקווים העמוסים שבטיפשות רבה מחליפים בהם את המפרקיים לאוטובוסים רגילים. נכון שהמפרקיים הישנים של דן מרעישים ומזהמים. אבל למה להיות ראש קטן ולהחליט שלא יסעו יותר מפרקיים בתל אביב?! אני לא מבין מה הבעייה להכניס לשירות מפרקיים חדשים שלא מרעישים במיוחד ולא מעשנים. דבר שקיים לא רק באירופה אלא גם באגד (מרצדס 0405 המוצלחים). ואגב, שמתי לב שבזמן האחרון הוצאו מהקווים 55 ו-68 הרבה מאוטובוסי הנידרפלור החדשים והוכנסו אליהם אוטובוסים ישנים יותר. אולי איזשהו צעד לקראת ההפרטה בקיץ? גם בעניין ההפרטה, חבל שחשיבה קלוקלת של אנשים במשרד התחבורה תהרוס עם השנים את התחבורה הציבורית בארץ. חבל לי מאוד שמפריטים מדן את קווי בקעת אונו. הפרטה של קווים עירוניים אף גרועה יותר לדעתי מהפרטה של קווים בינעירוניים משום שהדבר לא יאפשר מעבר בין קווים באמצעות כרטיסי מעבר בעתיד. לצערי זה המצב כיום בארץ, שרוצים לשפר ובעצם רק הופכים את מצב התחבורה הציבורית ליותר גרוע. והדוגמה הטובה ביותר היא המפרצית האיומה בחיפה. וכאחד שנוסע הרבה בקווי חיפה והקריות אני אומר שה"שיפור" הזה הוא פשוט אסון שנגרם כתוצאה מהבורות של עיריית חיפה בנושא התחבורה. דבר שקיים גם בעיריית תל אביב.
243243
נסע בקו 1 ופעם ראיתי בו נהגת. לא מזמן ראיתי אותו בהסעה של ביה"ס דתי בסמוך למסוף כרמלית. איפה הוא שירת בתקופה הקצרה, לאחר שהוציאו את המפרקיות מקו 1? לא הבנתי אם 303 יצא מהשרות. (קו 25)
243243
243 אחרי שעבד בקו 1 הפך לאוטובוס רזרבי של הקו ולאחר שעשה תאונה הוא הוצא מהשרות 303 כרגע עומד במוסך צ ד ברחוב הירקון בבני ברק בגלל חלק מסוים שחסר ואין באפשרות כרגע להשיג אותו
243243
לפני זמן לא רב אני זוכר שראיתי אותו נוסע בקו 68 ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.