מפיות מחו"ל - דו"ח מצב

daphid

New member
מפיות מחו"ל - דו"ח מצב

רצ"ב רשימת הזמנות נכון לעכשיו. שימו
שיש מפיות שחסרות כמה מפיות בודדות כדי לסגור חבילה. להזכירכן לא ניתן להזמין חצאי חבילותולכן חבילה שלא תיסגר לא תוזמן.
 

night mistress

New member
שאלה לגביי 210104 -ללא ביקוש

אני הזמנתי כמה ממנה..האם הייתי היחידה ובגלל זה זה התבטל?
 

dvorau

New member
מפית 35321 אני חושבת שראיתי

ב-4 שקלים לחבילה לפני שבוע, אני יכולה לבדוק, הכי מאוחר יום ראשון ולהודיע לכם אם אתן רוצות וכמובן לקנות אותה. אם אני אספיק מחר אני אחפש אותה מחר ואם לא ביום ראשון בצהריים ואני אודיע לכם. סוף שבוע נעים
 
דפי תחזרי אלי בבקשה

רוצה לדעת את התעדכנת וקיבלת את המסר- הרבה דברים לא היו בהודעה.
 

DREAM111

New member
דפי וכולן שלום

עברתי על הרשימה של המפיות ויש עדכונים שאולי כדאי לבדוק. מפיות שאינן נמצאות כבר באתר: 13911 20525 210430 4650L L17350 L227500 LN0137 דפי אודה לך אם תסבירי מה הכוונה ב"חבילה" ב"חבילה על כמויות מינימום". מה הקטע של מפית מספר 3577 שזו מפית של ים ויש את אותו הדבר במספר 13577ששם יש הזמנה וחסרות 4 מפיות
אודה על התגובה.
 

daphid

New member
ל-DREAM111 ולכולן,

מהרשימה שציינת 4650L עדיין קיימת. 3577 - מפית של פינוקיו 13577 - מפית של ים חבילה - נכון לעכשיו יש מספיק הזמנות לסגור חבילה חבילה על כמויות מינימום / מקסימום - יש בנות שנתנו טווחים של מפיות ולכן נבדק מתי נסגרת חבילה עפ"י המספר המינימלי של ההזמנות או המקסימלי. אם החבילה נסגרה על מספרי המינימום / מקסימום המשמעות היא שניתן להוסיף מספר קטן של הזמנות ועדיין החבילה תישאר סגורה ותוזמן (יש מקום למשחק עם טווחי הכמויות). אני מקווה שהכל ברור עכשיו, המשך יום נעים
 
דפי יש לי שתי שאלות

מה הכוונה לחבילה או חבילה על כמויות מינימום או על מקסימום
עכשיו למשל 20458 אני הזמנתי חבילה אז מה הכוונה - חבילה על כמויות מינימום ? גם ל13593 הזמנתי 10 ורשמת שם חבילה - מה הכוונה ? ויש עוד שאלה - נקבל את הרשימה של ההזמנה לפני ההזמנה הסופית שנעשה עליה בדיקה שאין טעויות ?
 
שלום, האם יש ברשימה מפית של כדור

הארץ? ואם כם, האם אפשר לקנות חבילה גם? ומה המחיר?
 
צריכה קישור לאתר כדי להשלים חבילות!

היי, יש לי שתי שאלות: * מהו האתר שממנו אתן מזמינות? שמישהי תתן לי קישור ואז אני אלשים חבילות...
* המחירים שכתובים באתר זה למפית אחת או לחבילה? המון תודה מראש, פזית.
 
למעלה