מפחד למות בודד

מפחד למות בודד

איך גא מוצא אהבה?? אני לא אוהב מעדונים איך אמצא מי שיאהב אותי?? אני צריך אהבה! אני מפחד שאשר בודד כל החיים בלי מישהו שיחבק אותי מה לעשות?? מה ינסה לעזור לי לחשוב חיובי
 

ItsikH

Member
יש לך הרבה זמן למצוא אותה אבל תתחיל עכשיו - רק תן לאנשים הזדמנות: לא מועדונים וגם לא פאבים, לך לכל מקום שאפשר למצוא בו בני גילך ופשוט צור קשר עם אנשים. אתה תופתע אבל הומואים לא רק מתרכזים ב"אתרי המרעה" המקובלים, אנחנו נמצאים בכל מקום ויותר סביר שתמצא מישהו שיתאים לך במקומות שמתאימים לך. בלי לחץ - לחץ רק מרחיק אנשים.
 

gevertov1

New member
הצעת תיקון...

לא חייב להיות בן גילך, שאל את עצמך מה/מי מושך אותך. אולי זה צעיר ממך, או מבוגר ממך. אל תיפסול שום דבר, במיוחד לא בגלל לחץ חברתי כגון "מה יגידו".
 

ItsikH

Member
../images/Emo45.gifמסכים ולגבי "מה יגידו" - ראשית, למי שמחפש אהבה, זה לא הזמן והמקום להתחשב בזה. שנית, מצער ואולי אף מגוחך שאנחנו כהומואים יוצרים מגבלות חברתיות כאלו.
 

gevertov1

New member
אם לא תחשוף את עצמך ל"שוּק" לא תמצא

אתה לא חייב להגיע למועדון, אתה יכול לחפש באטרף או אתר דומה, אתה יכול לצאת למקומות מיפגש שקטים, כמו גן העצמאות, או חוגים שונים (מטיילים גאים, דובים גאים, וכו'. ראה גם ב"זמן הוורוד" - ישנן רשימות חוגים). אתה יכול לפרסם מודעה בעיתון, בפורום באינטרנט, רצוי עם כמה תמונות שלך. אתה יכול להתידד עם כמה בחורים גאים, לאו דקווא למטרת זוגיות, ולהיפגש איתם ועם חבריהם באופן סדיר. בין חבריהם יכול להיות האיש המתאים לך. אל תתן לחבורה "להפחיד" אותך עד כדי כך שתתבייש לצאת עם מכר שלהם. אל תגיד "לא נעים לי". דע מה אתה רוצה ומחפש.אבל מצד שני, תן למישהו המיועד למצוא אותך. אל תדחה מלכתחילה שום אפשרות. פגוש את המועמדים, עמוד על הצורה, האישיות והמשיכה ביניכם - אל תמהר לפסול. תצטרך למצוא רק אדם אחד שיאהב אותך, ירצה אותך, ואז אתה מסודר...(עד כמה שאפשר, ראה הודעות שלי מקודם)
 
יש המשך לבעיה

זה לא כל כך קל כפי שנשמע יש כמה סיבוכים אני ערבי ואני בארון יש לי כרטיס באטרף כמה זמן אבל לא יוצא מזה כלום אני פשוט מאוד מתוסכל ובדיכאון והרבה פעמים אני חושב ומנסה להתאבד לא יודע מה לעשות זה יותר מדי בשבילי
 

ItsikH

Member
זה רק אומר שתצטרך להשקיע יותר ולחכות קרוב לודאי שיקח לך יותר זמן. קשה (גם - לא בלתי אפשרי) למצוא אהבה בארון, אולי תאלץ לחכות עד שתוכל לעמוד ברשות עצמך ולצאת מהארון, ואולי תמצא מישהו שיתאים למצבך. ברור שעצתי הקודמת לא תועיל לך כרגע, כי קשה ליצור קשרים כשאתה בארון. סיפור קטן לעידוד: זוג חברים שלי הכירו כשאחד מהם היה עמוק בארון (ונשוי). הם בילו יחד בחשאי תקופה ארוכה, עד שהוא יצא מהארון סוף סוף ומאז הם חיים באושר ועושר (באמת...) כבר למעלה מ-20 שנה יחד.
 

טל קר

New member
אהלן, אני מכירה הרבה הומוסקסואלים ערבים בארון

ויש קבוצות חברתיות (של ערבים הומוסקסואלים שלאור הנסיבות רובם בארון) בתל אביב, בחיפה ובירושלים, ופעם בכמה חודשים יש גם מסיבות עם המון משתתפים (רובם ערבים, חלקם יהודים תומכים, חלקם זוגות מעורבים של ערבים-יהודים). כל אלו מהווים נסיבות מצוינות להכיר. אני מצרפת לך קישור לאתר האינטרנט בערבית של הארגון, אתה יכול לפנות במייל או בטלפון (אולי יקח באופן חד פעמי זמן עד שיחזרו אליך - לפחות שניים שאני מכירה מהמארגנים נסעו לפני מספר ימים ויחזרו רק בסוף החודש). אני לא יכולה להתעלם מכך שכתבת שאתה חושב על להתאבד, חוסר תקווה זה באמת סימפטום בולט של דכאון, לפעמים הוא תגובתי כלומר מופיע כתגובה לסיטואציה ואם אפשר לשנות אז עם השינוי בסיטואציה הוא חולף, ולפעמים צריך סיוע מעבר. תוכל לדבר על כך עם חנין כשתחזור בסוף החודש. החזק מעמד, ואני גם שולחת לך מסר.
 

gevertov1

New member
עוד אפשרות שאני מהסס להציע, אבל...

אני מכיר כמה ערבים גאים שנסעו לקנדה. אחד מהם, מהגליל, התקבל בקנדה כמהגר כשהוא הוכיח שהוא נרדף על ידי משפחתו בגלל היותו גיי. לפעמים צריך להתרחק ולהתחיל חיים חדשים כשאין תקווה במצב הנוכחי. טל קר נתנה לך כאן קישור מצויין כדי שתוכל להתנחם בהיותך חלק מקהילה שלימה ולא בודד כפי שחשבת. לדעתי אתה צריך לתת לאופציה שהיא מציעה עדיפות על האופציה שאני מציע, שהיא מהווה מהלך קיצוני , כלומר, גלות.
 

yosef 30

New member
לילה טוב קעקוע שלי

ראשית ברוך הבא לפורום אתה יותר ממקובל כאן ורצוי. ואשמח אם תשאר איתנו. אני אמוד מתחבר לתחושה שלך שאתה מרגיש לבד ויודע כמה זה לא קל כלל וכלל. אך כשאני קורא את כל התגובות החמות של חברי הפורום אני לא יכול שלא לשמוח מכל התמיכה שקיבלת כאן ומקווה שזה נותן לך הרגשה של שייכות ובטחון, שהנה הגעת למקום הנכון. בו תוכל לשתף ולהשתתף ואולי אף גם להכיר. הישאר עמנו במשפחה החמה הזו, ואני מאמין שתוכל לפגוש בחור שאולי נמצא גם בארון ורוצה להכיר בחור כמוך. אל תתיאש כלכך מהר, יש כאן אחלה אנשים שיישמחו לדבר ולחזק אותך. פורום גאווה וזוגיות גאה, יילך וייגדל ואתה תהיה חלק ממשפחה גדולה שרוקמת עור וגידים כאן. לאט ובטוח. אי שמח שהצטרפת ועוד יותר שמח לראות את התגובות החיוביות שקיבלת. אל תדאג הגעת למקום הנכון. אתה חזק. החזקת מעמד עד עכשיו אני בטוח שיש לך עוד מאגר גדול של כוחות להמשיך הלאה. תן לנו לחבק אותך ולחזק אותך אתה לא לבד!!! שיהיה לך לילה טוב באשר אתה ועוד נשתמע באהבה גדולה יוסף.
 

ItsikH

Member
קרוב לודאי שיציאה מהארון תחייב התרחקות כלשהי מהמשפחה, ולכן עדיף לעשות זאת מעמדה של עצמאות כלכלית ורגשית. מצד שני, אפשר לשקול השארות בארון לאורך זמן עם מחיר מסוים של חיים כפולים, לי קשה עם זה אבל לכל בחירה יש מחיר. הגלות שאתה מציע לא מוחלטת כיוון שכאמור יש קהילה שלמה כזו, עדיין זה בהחלט מהלך קיצוני מאוד ודי כואב. כל בחירה שלא תהיה - יש תקווה ואל יאוש../images/Emo140.gif
 
קודם כל לנשום ולהרגע.

לחץ גורם להחלטות פזיזות ולשיקולים לא נכונים. תקרא את מה שכתבו לך חברי הפורום. זה יעזור אולי במקצת.
 
תודה לכם

אני באמת מרגיש לפעם הראשונה בחיים שלי שאני מקובל פה תודה לכם על החום ואני מקווה שבאמת יצא לי משהו טוב מהפורום הזה
 

yosef 30

New member
אין בעד קעקוע

מהפורום הזה ייצא לך טוב אם רק תבחר לבוא שוב ולשתף אותנו בכל מה שאתה מרגיש אם תשתף אותנו אם התקשרת למקום בו טל קר הפנתה אותך. אני יכול לומר לך ששיתוף והתייעצות רק יכולים לעזור במיוחד בחברה של אנשים כ"כ טובים ועם ניסיון לא קטן. אתה רק צריך לבחור להשתמש בזה. שיהיה לך שבוע מקסים יוסף.
 
למעלה