מפורסמים ברכבת

מצב
הנושא נעול.

קובי לו

New member
מפורסמים ברכבת

מפורסמים ברכבת
זוכרים שלפני כשנה פגשתי את השחקן הדי לא מוכר שלום שמואלוב ? בועז ל(וי) אפילו צחק ממני בקטע הזה. אז היום, לא פחות מהכוכב הענק (לשעבר ?) דני בסן, סולן להקת הענק "תיסלם". הוא היה ברכבת פרברית מאשקלון לבנימינה. אין לי מושג היכן עלה, אך הוא נסע לרמה"ש (ענה לשאלתי) והתכוון לרדת בת"א האונ' (חכתה לו הסעה, לדבריו, לרמה"ש). אני ירדתי בת"א מרכז ע"ש הצפון (סבידור)
ככה שאין לי מושג האם הוא באמת ירד באוניברסיטה. זה מתווסף למלא פעמים שבהן ראיתי את דורי בן זאב (המתגורר בזכרון) ואת שימרית אור ועוד.
 

mister K

New member
אני ראיתי לפני שנה את אריאל זילבר

מפורסמים ברכבת
זוכרים שלפני כשנה פגשתי את השחקן הדי לא מוכר שלום שמואלוב ? בועז ל(וי) אפילו צחק ממני בקטע הזה. אז היום, לא פחות מהכוכב הענק (לשעבר ?) דני בסן, סולן להקת הענק "תיסלם". הוא היה ברכבת פרברית מאשקלון לבנימינה. אין לי מושג היכן עלה, אך הוא נסע לרמה"ש (ענה לשאלתי) והתכוון לרדת בת"א האונ' (חכתה לו הסעה, לדבריו, לרמה"ש). אני ירדתי בת"א מרכז ע"ש הצפון (סבידור)
ככה שאין לי מושג האם הוא באמת ירד באוניברסיטה. זה מתווסף למלא פעמים שבהן ראיתי את דורי בן זאב (המתגורר בזכרון) ואת שימרית אור ועוד.
אני ראיתי לפני שנה את אריאל זילבר
ברכבת לאשקלון (לפני פינוי גוש קטיף).
 

קובי לו

New member
את אריאל זילבר

אני ראיתי לפני שנה את אריאל זילבר
ברכבת לאשקלון (לפני פינוי גוש קטיף).
את אריאל זילבר
ראיתי בתחנת השלום, ממתין לרכבת לנהריה, יום אחרי שראיתי הופעה שלו ב"לילות יפו". זה היה כמדומני בשנת 97' או 98'. נגשתי אליו והחמאתי לו על ההופעה. הוא התרגש מאוד והודה לי נמרצות.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif כפי שכתבתי: זמר גדול.

את אריאל זילבר
ראיתי בתחנת השלום, ממתין לרכבת לנהריה, יום אחרי שראיתי הופעה שלו ב"לילות יפו". זה היה כמדומני בשנת 97' או 98'. נגשתי אליו והחמאתי לו על ההופעה. הוא התרגש מאוד והודה לי נמרצות.
כפי שכתבתי: זמר גדול.
 

בועז ל

New member
קובי , סחתיין על השדרוג הגלאקטי!../images/Emo13.gif

מפורסמים ברכבת
זוכרים שלפני כשנה פגשתי את השחקן הדי לא מוכר שלום שמואלוב ? בועז ל(וי) אפילו צחק ממני בקטע הזה. אז היום, לא פחות מהכוכב הענק (לשעבר ?) דני בסן, סולן להקת הענק "תיסלם". הוא היה ברכבת פרברית מאשקלון לבנימינה. אין לי מושג היכן עלה, אך הוא נסע לרמה"ש (ענה לשאלתי) והתכוון לרדת בת"א האונ' (חכתה לו הסעה, לדבריו, לרמה"ש). אני ירדתי בת"א מרכז ע"ש הצפון (סבידור)
ככה שאין לי מושג האם הוא באמת ירד באוניברסיטה. זה מתווסף למלא פעמים שבהן ראיתי את דורי בן זאב (המתגורר בזכרון) ואת שימרית אור ועוד.
קובי , סחתיין על השדרוג הגלאקטי!

הפעם אני מבטיח לא לצחוק.
 

אורי404

New member
אחד הגדולים והמפוספסים.

מפורסמים ברכבת
זוכרים שלפני כשנה פגשתי את השחקן הדי לא מוכר שלום שמואלוב ? בועז ל(וי) אפילו צחק ממני בקטע הזה. אז היום, לא פחות מהכוכב הענק (לשעבר ?) דני בסן, סולן להקת הענק "תיסלם". הוא היה ברכבת פרברית מאשקלון לבנימינה. אין לי מושג היכן עלה, אך הוא נסע לרמה"ש (ענה לשאלתי) והתכוון לרדת בת"א האונ' (חכתה לו הסעה, לדבריו, לרמה"ש). אני ירדתי בת"א מרכז ע"ש הצפון (סבידור)
ככה שאין לי מושג האם הוא באמת ירד באוניברסיטה. זה מתווסף למלא פעמים שבהן ראיתי את דורי בן זאב (המתגורר בזכרון) ואת שימרית אור ועוד.
אחד הגדולים והמפוספסים.
דני בסן הוא לדעתי אחד הזמרים הטובים ביותר שהיו בארץ. יש לי את כל ארבעת הדיסקים שלו ואני אוהב אותם. האלבום האחרון שלו, שיצא לפני שנתיים, כולל בתוכו שירים יפים מאוד, שחבל שהם לא נקלטו. חבל גם שהזמר לי קיבל את הכבוד המגיע לו. לפני שנתיים היתה הופעה חגיגית שלו ברמת השרון והוא סיפר שהוא תושב של העיר מזה שנים רבות.באותה הופעה הוא סיפר על עיר הולדתו, קרית גת, ועל רכבות המשא שעברו בלילה ליד העיר. גם את אריאל זילבר, שרתם ציין למטה יותר, אני אוהב מאוד כזמר. יש לו שירים מעולים. מבין שני האלבומים המשובחים שלו יש את האוסף "ללכת עמך" ואת אלבום ההופעה שלו. חבל גם שזילבר לא מבצע יותר הופעות. הוא עד היום פרפומר מצויין.
 

alantan

New member
דני בסן הוא בן אדם מאוד לבבי ונחמד

מפורסמים ברכבת
זוכרים שלפני כשנה פגשתי את השחקן הדי לא מוכר שלום שמואלוב ? בועז ל(וי) אפילו צחק ממני בקטע הזה. אז היום, לא פחות מהכוכב הענק (לשעבר ?) דני בסן, סולן להקת הענק "תיסלם". הוא היה ברכבת פרברית מאשקלון לבנימינה. אין לי מושג היכן עלה, אך הוא נסע לרמה"ש (ענה לשאלתי) והתכוון לרדת בת"א האונ' (חכתה לו הסעה, לדבריו, לרמה"ש). אני ירדתי בת"א מרכז ע"ש הצפון (סבידור)
ככה שאין לי מושג האם הוא באמת ירד באוניברסיטה. זה מתווסף למלא פעמים שבהן ראיתי את דורי בן זאב (המתגורר בזכרון) ואת שימרית אור ועוד.
דני בסן הוא בן אדם מאוד לבבי ונחמד
(לא שטענת אחרת!) פגשתי אותו יחד עם ידידה כשלמדתי באורט סינגלובסקי בשנת 89'. היינו יוצאים בהפסקת הצהריים לקפיטרייה בבניין סמוך מחוץ למכללה, אני כבר לא זוכר מה היה שם אבל זה היה בניין ציבורי. הוא ישב בשולחן סמוך והתחיל לשאול אותנו מה אנחנו לומדים וכו', ושוחחנו במשך כרבע שעה. עוד ידוענית שאני מאוד מחבב בתור בן אדם רגיל (טוב, אני לא מכיר הרבה אבל בכל זאת!) היא אורנה בנאי, שאותה פגשנו מורן, אני וכלבתנו קוקי בפארק הירקון עם כלבתה סיגלית. לאחר שהכלבים שלנו נפגשו היא התיישבה על הדשא איתנו ודיברנו על כל הנושאים שבעולם. אולי בכל מקרה הסלב'ס בארץ אינם כל כך מורמים מעם, אבל שני אלה שזכיתי לפגוש היו דוגמא לצניעות.
 
ראיתי את אסנת פישמן

דני בסן הוא בן אדם מאוד לבבי ונחמד
(לא שטענת אחרת!) פגשתי אותו יחד עם ידידה כשלמדתי באורט סינגלובסקי בשנת 89'. היינו יוצאים בהפסקת הצהריים לקפיטרייה בבניין סמוך מחוץ למכללה, אני כבר לא זוכר מה היה שם אבל זה היה בניין ציבורי. הוא ישב בשולחן סמוך והתחיל לשאול אותנו מה אנחנו לומדים וכו', ושוחחנו במשך כרבע שעה. עוד ידוענית שאני מאוד מחבב בתור בן אדם רגיל (טוב, אני לא מכיר הרבה אבל בכל זאת!) היא אורנה בנאי, שאותה פגשנו מורן, אני וכלבתנו קוקי בפארק הירקון עם כלבתה סיגלית. לאחר שהכלבים שלנו נפגשו היא התיישבה על הדשא איתנו ודיברנו על כל הנושאים שבעולם. אולי בכל מקרה הסלב'ס בארץ אינם כל כך מורמים מעם, אבל שני אלה שזכיתי לפגוש היו דוגמא לצניעות.
ראיתי את אסנת פישמן
נסעתי ברכבת פרברית מכפר סבא לראשל''צ והיא ישבה שולחן לידי וירדה יחד איתי בתחנת ת''א מרכז(הייתי צריך להחליף רכבת) זה היה מצחיק כי היא קראה עיתון מעריב והשאירה אותו שם אז לקחתי את העיתון ואמרתי לה 'זה לא שלך' והיא אמרה לי 'עכשיו זה שלך' היא חייכה כזה אליי וירדנו ואני חיכיתי לרכבת לבית שמש והיא הלכה לה...
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif ללא ספק.

דני בסן הוא בן אדם מאוד לבבי ונחמד
(לא שטענת אחרת!) פגשתי אותו יחד עם ידידה כשלמדתי באורט סינגלובסקי בשנת 89'. היינו יוצאים בהפסקת הצהריים לקפיטרייה בבניין סמוך מחוץ למכללה, אני כבר לא זוכר מה היה שם אבל זה היה בניין ציבורי. הוא ישב בשולחן סמוך והתחיל לשאול אותנו מה אנחנו לומדים וכו', ושוחחנו במשך כרבע שעה. עוד ידוענית שאני מאוד מחבב בתור בן אדם רגיל (טוב, אני לא מכיר הרבה אבל בכל זאת!) היא אורנה בנאי, שאותה פגשנו מורן, אני וכלבתנו קוקי בפארק הירקון עם כלבתה סיגלית. לאחר שהכלבים שלנו נפגשו היא התיישבה על הדשא איתנו ודיברנו על כל הנושאים שבעולם. אולי בכל מקרה הסלב'ס בארץ אינם כל כך מורמים מעם, אבל שני אלה שזכיתי לפגוש היו דוגמא לצניעות.
ללא ספק.
אגב, בשנת 89' יצא אלבום הסולו השני שלו "הילד שבי" עם הלהיטים: שיר הנושא, "דרכינו" ו"רוח מן הים". גם שאר השירים הם שירים יפים מאוד והאלבום הזה מומלץ בחום. לדעתי, זהו האלבום ההכי טוב שלו מתוך כל הארבעה שלו (שגם, הם כמובן, טובים מאוד). זמר, שאני מאוד מעריך מזה שנים רבות הוא גידי גוב.זמר אדיר והוא גם כן בנאדם נחמד מאוד, צנוע ועוזר לכולם.
 

846

Active member
../images/Emo207.gif מפורסמים באוטובוס:

מפורסמים ברכבת
זוכרים שלפני כשנה פגשתי את השחקן הדי לא מוכר שלום שמואלוב ? בועז ל(וי) אפילו צחק ממני בקטע הזה. אז היום, לא פחות מהכוכב הענק (לשעבר ?) דני בסן, סולן להקת הענק "תיסלם". הוא היה ברכבת פרברית מאשקלון לבנימינה. אין לי מושג היכן עלה, אך הוא נסע לרמה"ש (ענה לשאלתי) והתכוון לרדת בת"א האונ' (חכתה לו הסעה, לדבריו, לרמה"ש). אני ירדתי בת"א מרכז ע"ש הצפון (סבידור)
ככה שאין לי מושג האם הוא באמת ירד באוניברסיטה. זה מתווסף למלא פעמים שבהן ראיתי את דורי בן זאב (המתגורר בזכרון) ואת שימרית אור ועוד.
מפורסמים באוטובוס:
פעם בשדה דוב נסעו איתי: סילבן שלום ומשפחתו (כולל ג'ודי כמובן) בתקופה שהוא היה שר האוצר. מיכל ינאי והדצים עם הילדים.
 
ה"מפורסם" שאני נסעתי איתו יפיל את

מפורסמים באוטובוס:
פעם בשדה דוב נסעו איתי: סילבן שלום ומשפחתו (כולל ג'ודי כמובן) בתקופה שהוא היה שר האוצר. מיכל ינאי והדצים עם הילדים.
ה"מפורסם" שאני נסעתי איתו יפיל את
כולם מהכיסא!!! נסעתי עם הפרשן הפוליטי חנן קריסטל, כן כן, לא טעיתם - חנן קריסטל! בקו 25 של דן (באיזור רח' אבן גבירול). כל האוטובוס (המפרקי) התמלא לפתע אבק כוכבים! היה לי נורא קשה להתאושש אח"כ
 

אוהד11

New member
לפני מספר שנים נכנס לי למונית אולסי

ה"מפורסם" שאני נסעתי איתו יפיל את
כולם מהכיסא!!! נסעתי עם הפרשן הפוליטי חנן קריסטל, כן כן, לא טעיתם - חנן קריסטל! בקו 25 של דן (באיזור רח' אבן גבירול). כל האוטובוס (המפרקי) התמלא לפתע אבק כוכבים! היה לי נורא קשה להתאושש אח"כ
לפני מספר שנים נכנס לי למונית אולסי
פרי הידוע בגובה קומתו ובשמו העברי אלישע בן אברהם. לצערו הוא לא יכול היה לשבת ישר במושב האחורי ונאלץ לשבת בחצי שכיבה חצי ישיבה.
 

846

Active member
../images/Emo2.gif לא הייתי מזהה אותו

ה"מפורסם" שאני נסעתי איתו יפיל את
כולם מהכיסא!!! נסעתי עם הפרשן הפוליטי חנן קריסטל, כן כן, לא טעיתם - חנן קריסטל! בקו 25 של דן (באיזור רח' אבן גבירול). כל האוטובוס (המפרקי) התמלא לפתע אבק כוכבים! היה לי נורא קשה להתאושש אח"כ
לא הייתי מזהה אותו
גם אם היה מציג ת.ז.......
 

אורי404

New member
כעת אני שומע את פורטיס הגדול ונזכר

מפורסמים ברכבת
זוכרים שלפני כשנה פגשתי את השחקן הדי לא מוכר שלום שמואלוב ? בועז ל(וי) אפילו צחק ממני בקטע הזה. אז היום, לא פחות מהכוכב הענק (לשעבר ?) דני בסן, סולן להקת הענק "תיסלם". הוא היה ברכבת פרברית מאשקלון לבנימינה. אין לי מושג היכן עלה, אך הוא נסע לרמה"ש (ענה לשאלתי) והתכוון לרדת בת"א האונ' (חכתה לו הסעה, לדבריו, לרמה"ש). אני ירדתי בת"א מרכז ע"ש הצפון (סבידור)
ככה שאין לי מושג האם הוא באמת ירד באוניברסיטה. זה מתווסף למלא פעמים שבהן ראיתי את דורי בן זאב (המתגורר בזכרון) ואת שימרית אור ועוד.
כעת אני שומע את פורטיס הגדול ונזכר
שהוא סיפר בעבר שאין לו רישיון. הוא מתגורר במושבי עמק חפר ומשתמש ברכבת. הוא סיפר שלפעמים הוא ונוסע וילדים לידו שרים את השירים שלו. בסך הכל ישנם לא מעטים שמשתמשים ברכבת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה