מפגש פורום

taltal girl

New member
אממ... ../images/Emo25.gif

אולי יש אפשרות שנעשה שני מפגשים? בשני מקומות שונים. בזמנים שונים. ואז כולם יוכלו להגיע. מה דעתכם
 

Drorrrrrr

New member
על?

אורי
פעם שלישית שאני אומר לך: שלחתי לך מ-ס-ר בעעעעעעעעעעעעעעעעע
 

vogue15

New member
מה הלחץץץ?

בדקתי והשבתי... אני חושב שתעשה סקר או 2 שרשורים שבו כל אחד יכתוב איפה הוא מעדיף... למשל: 1. שרשור שמעדיפים שהמפגש יהיה בעזריאלי כתבו "אני" או סמנו בכוכבית או משהו.. לא משנה.. הבנת את העיקרון?!
 

Drorrrrrr

New member
אבל עשינו פעמים "איפה הכי נוח

לכם" ויצא פעמיים קניון הזהב......
 

adi u

New member
אני עדי...../images/Emo4.gif

ואני מוכנה להפגש בקניון איילון אחרי הכל... *כולם ביחד "אנחנו אוהבים אותך עדי"*..או שלא
די בסדר... לא מפריע לי איפה תעשו את זה כל עוד כ-ו-ל-ם באים
ברור
 

crazy4tc

New member
*כולנו מתים עלייך עדי*

אז כולם באים לקניון איילון ב-27.7?? שרשרו
או
אם
אז ציינו סיבה (בגלל המיקום, בגלל התאריך, בגלל ההורים...
)
 

vogue15

New member
../images/Emo128.gif לצערי..

אין לי מושגגגגג איפה הקניון הזה (בראשלצ) ואין לי מכרים שם.. בתל אביב יש לי.. :(
 

adi u

New member
חמוד..קניון איילון..זה בת"א ואני../images/Emo127.gif

ולאה
אני מתה עלייך
 

TCgirl

New member
../images/Emo128.gif ../images/Emo19.gif

אין לי מושג איך להגיע לשם...
 

Drorrrrrr

New member
לכל מי שלא יודע: קניו איילון ממוקם

ברמת גן... לאה: אמרתי לך
בעעע חיפשתי אותך באסק ולא היית
 
למעלה