מפגש פורום! ../images/Emo13.gif
המון זמן אנחנו רוצים לעשות מפגש ותמיד זה "נעלם" כזה... אז עכשיו ענו על השאלות הבאות:
אתם בכלל רוצים מפגש?
/
איפה אתם מעדיפים? (מרכז דרום, צפון...)
מיקום יותר מדויק (בתוף ה-מרכז דרום צפון...)
באיזה תאריכים אפשר מבחינתכם?
באיזה תאריכים אי אפשר? (חו"ל, בגרויות...)
המון זמן אנחנו רוצים לעשות מפגש ותמיד זה "נעלם" כזה... אז עכשיו ענו על השאלות הבאות: