מפגש פורום!

NimaZ

New member
מפגש פורום! ../images/Emo13.gif

המון זמן אנחנו רוצים לעשות מפגש ותמיד זה "נעלם" כזה... אז עכשיו ענו על השאלות הבאות:
אתם בכלל רוצים מפגש?
/
איפה אתם מעדיפים? (מרכז דרום, צפון...)
מיקום יותר מדויק (בתוף ה-מרכז דרום צפון...)
באיזה תאריכים אפשר מבחינתכם?
באיזה תאריכים אי אפשר? (חו"ל, בגרויות...)
 

NimaZ

New member
אני...../images/Emo13.gif

אתם בכלל רוצים מפגש?
איפה אתם מעדיפים? (מרכז דרום, צפון...): מרכז...
מיקום יותר מדויק (בתוף ה-מרכז דרום צפון...): עזריאלי הכי טוב... יש רכבת ישר לשם...
באיזה תאריכים אפשר מבחינתכם?: כל התאריכים חוץ מ:
באיזה תאריכים אי אפשר? (חו"ל, בגרויות...): 18-22.7, 18-23.8 )(אחד יש לי מחנה והשני חו"ל [אולימפיאדה ביוון...
])
 

אסִי

New member
>>>>

אתם בכלל רוצים מפגש
רק חבל שאנחנו כל הזמן אומרים שרוצים מפגש, ובסוף לא יוצא מכל העניין הזה כלום.
איפה אתם מעדיפים
מרכז או צפון.
מיקום יותר מדויק: עזריאלי יהיה נחמד ונוח לכולם.
באיזה תאריכים אפשר מבחינתכם
באיזה תאריכים אי אפשר
 

אסִי

New member
נמנמ... למקרה שתשאלו,

אני יודע שלא רשמתי תאריכים, כי אני עדיין לא יודע מה יהיה בקיץ ומתי אני אוכל להגיע למפגש ומתי לא.
 

mominman

New member
אני ... ../images/Emo13.gif

אתם בכלל רוצים מפגש?
/
=
איפה אתם מעדיפים? (מרכז דרום, צפון...) מרכז
מיקום יותר מדויק (בתוף ה-מרכז דרום צפון...) עזריאלי , הכי נוח
באיזה תאריכים אפשר מבחינתכם? הכל
באיזה תאריכים אי אפשר? (חו"ל, בגרויות...) אין
 

H i L o L a

New member
i...

חחח ראיתם איזה מקורית אני? במקום לרשום "אני" רשמתי I..
טוב אז... אתם בכלל רוצים מפגש?
איפה אתם מעדיפים? (מרכז דרום, צפון...) מרכז מיקום יותר מדויק (בתוף ה-מרכז דרום צפון...)כמו שנאמר,זה באמת הכי נוח בעזריאלי,אבל אולי אם תרצו אפשר פארק הירקון באיזה תאריכים אפשר מבחינתכם? אני צריכה לברר את זה באיזה תאריכים אי אפשר? (חו"ל, בגרויות...)כנ"ל
 

DAND00SHY

New member
אני!

אתם בכלל רוצים מפגש? /
איפה אתם מעדיפים? (מרכז דרום, צפון...)מרכז הכי נוח...! מיקום יותר מדויק (בתוף ה-מרכז דרום צפון...)אנ יגם חושבת שעזריאלי הכי נוח... באיזה תאריכים אפשר מבחינתכם?אמ...הכל חוץ מהבאים: באיזה תאריכים אי אפשר? (חו"ל, בגרויות...)18-22(מחנה...) 25-אין לי מושג עד מתי...(טיול בת מצווה!)
 

DAND00SHY

New member
אה...אופסי...

שניהם ליולי...אבל אני אחזור מהטיול בת מצווה באוגוסט! ולא לארגן שום דבר בלעדי!!!
אני רוצה להיות נוכחת! (חחח...מאיפה הקרצתי את זה??? אני נשמעת כמו מורה! לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא! תצילו אותי!!! מישהו??? אני לא רוצה להיות מורה!!!
)
 

אסִי

New member
אם באמת יהיה מפגש פורום,

אני אנסה לארגן לכולם איזו הפתעה נחמדה שתהיה למזכרת...
אבל קודם בואו באמת נעשה משהו עם המפגש פורום הזה.
 

NimaZ

New member
../images/Emo12.gif...

חיחי....... אני כבר אמרתי שאני אמצא תאריך שיתאים לכמה שיותר לפי כל התשובות וגם מקום......... אז עוד בערך יומיים אני יתחיל לבדוק
(לשכלל... חיחי)
 

Kido2222

New member
אממממ...

בקשר למפגש.... למה לא... סבבה... המקום המועדף? במרכז... ככה לכולם הכי נוח... תאריכים? אחרי הבגרויות... ואני עדיין לא יודע תאריכי עבודה שלי... אבל אני אנסה לארגן משהו... אהההה ויש לי אוטו... (בן 18... :) ) ככה שאני יכול לקחת כמה אנשים מהאיזור שלי אם יש בעיות...
 

prophecy girl

New member
אוקיי...../images/Emo21.gif

רוצים מפגש?
מקום מועדף- מרכז מיקום יותר מדויק- אחד הקניונים. [עזריאלי או משהו] תאריכים: חודש אוגוסט תאריכים לא אפשריים: כל חודש יולי [הופעה, חזרות, ניו יורק, עוד הופעה, יומולדת ומחק"ץ]
 

sisty

New member
ני עונה נה נה בננה../images/Emo3.gif

אתם בכלל רוצים מפגש?ברור
איפה אתם מעדיפים? דרום או מרכז.
מיקום יותר מדויק? לא מנה..ת"א
באיזה תאריכים אפשר מבחינתכם? אהה...מה-15.7...והלאה
באיזה תאריכים אי אפשר? (חו"ל, בגרויות...)?הכל עד ה-15.7 אלא אם תמצאו יום באמצע, אבל רוב תחילת החודש אני בנסיעות! גרר!
 

m a z i ohayon

New member
ראשון ליולי מתאים לכולם../images/Emo35.gif

כל אחד אומר לא פה לא שם אז בואו נבחר תאריך, לא מתאים נבחא אחר, אבל אם נמשיך לדבר בכלליות זה לא יקרה. אז אני גרה בדרום אבל עזריאלי באמת הכי נוח לכולם.אז אולי בראשון ליולי? יש לכולם חופש כבר מהכל וזה....הראשון ליולי יוצא יום חמישי. רוצים?
 

SofyTofy

New member
אני רוצה מפגש../images/Emo103.gif

עדיף בצפון, באיזה תאריך שתבחרו.
 

m a z i ohayon

New member
בעצם לא ב1/7 אלא 4/7 כי רוני נוסעת

נזכרתי שלרוני יש קורס קצינים עד ל-1 או ה-2 אם אני לא טועה. והיא לא פה עכשיו, אז מה דעתכם על התאריך 4/7 יום ראשון בקניון עזריאלי
 

gilmorefreak

New member
../images/Emo26.gif

אתם בכלל רוצים מפגש?
איפה אתם מעדיפים? מרכז..
מיקום יותר מדויק: עזריאלי...
אחרי ה-28.6
לפני ה-28.6 אבל אני עדיין לא יודעת אם יש לי עבודה או לא..אז זה יצורף לתאריכים שאי אפשר..
 
למעלה