מפגש פורום בפסח?
A AndreaCorr © New member 24/3/04 #6 כמובן שאם נחליט לעשות מפגש אתם תחליטו מתי הוא יהיה. ככה שאתה מוזמן להגיד מתי נוח לך (כנ"ל אסף). למרות שלא נראה לי שנעשה מפגש של ארבעה אנשים.
כמובן שאם נחליט לעשות מפגש אתם תחליטו מתי הוא יהיה. ככה שאתה מוזמן להגיד מתי נוח לך (כנ"ל אסף). למרות שלא נראה לי שנעשה מפגש של ארבעה אנשים.
M m L m New member 25/3/04 #7 אתם מודעים לעובדה שחול המועד הוא סה"כ יומיים? 7.4. ו8.4. אהה, ויש גם את שישי....
T Torn New member 25/3/04 #9 תעשו ברביעי לאפריל בעזריאלי../images/Emo13.gif ואני יהיה שם , נעלה זכרונות