מפגש פורום בפסח?

RVD18

New member
כןןן

אבל רק אם אני בא
 

AndreaCorr ©

New member
כמובן שאם נחליט לעשות מפגש

אתם תחליטו מתי הוא יהיה. ככה שאתה מוזמן להגיד מתי נוח לך (כנ"ל אסף). למרות שלא נראה לי שנעשה מפגש של ארבעה אנשים.
 

m L m

New member
אתם מודעים לעובדה שחול המועד

הוא סה"כ יומיים? 7.4. ו8.4. אהה, ויש גם את שישי....
 

Torn

New member
תעשו ברביעי לאפריל בעזריאלי../images/Emo13.gif

ואני יהיה שם
, נעלה זכרונות
 
למעלה