מפגש עם רכבת

מצב
הנושא נעול.

star1000

New member
מפגש עם רכבת

מפגש עם רכבת
שלום רב מי שהולך לחנות בחניון מסודר וגדול .רואה שאין שום בעיה אנשים חונים בהתאם לסימנים על הקרקע. אם תזדמנו לחניון פיראטי תראו מיד שיש בלגן כל אחד חונה איפה שהוא רוצה. ותמיד יש מישהו שסגרו אותו . מפגש מסילת רכבת מזכיר לי חיון פיראטי ברוב המיקרים.לפי דעתי צריך בנוסף לקים לעשות שני קוים לבנים בצורה ברורה. ללפני ואחרי הפסים.ולהוסיף תמרור שיהיה רשום עליו שאסור בשום אופן לעמוד בין שני הקיןם.זה יפתר את בעית המתאבדים שנוסעים כמו משוגעים.אבל אדם מן השורה שאין לו נסיון בנהיגה יהיה לו יותר קל .דבר נוסף יש בעיה אם אוטובוסים.ומשאיות ארוכות. שאוטובוס מגיע למחסום הוא עומד כמו כל רכב.אלה מה בגלל אורכו הגדול. אוטובוס מתחיל בנסיעה לעבר רק שהנהג נוכח לדעת שלפניו יש מספיק מקום . ולא תהיה סכנה להתקע על המסילה . במיקרה שהמחסום יורד.כלומר לפני אוטובוס יש תמיד רוח גדול יותר.מה שקורה שרכבים שנוסעים לצידי האוטובוס מנצלים רוח זה וסוטים ממסלולם ונכנסים למסלול של האוטובוס .ומקשים על האוטובוס את המעבר לפי דעתי צריך לסמן בתחום המפגש. מסלולים כמו בכביש רגיל. ולהוסיף תמרור שיהיה רשום שאסור לעבר במיפגש עצמו ממסלול למסלול.אלה כל נהג שמגיע למיפגש מסילת רכבת. באותו מסלול שהוא מתקרב למיפגש והוא יעבר את המיפגש באותו מסלול בתודה
 

oren*

New member
שום דבר לא יעצור את בעיית המתאבדים

מפגש עם רכבת
שלום רב מי שהולך לחנות בחניון מסודר וגדול .רואה שאין שום בעיה אנשים חונים בהתאם לסימנים על הקרקע. אם תזדמנו לחניון פיראטי תראו מיד שיש בלגן כל אחד חונה איפה שהוא רוצה. ותמיד יש מישהו שסגרו אותו . מפגש מסילת רכבת מזכיר לי חיון פיראטי ברוב המיקרים.לפי דעתי צריך בנוסף לקים לעשות שני קוים לבנים בצורה ברורה. ללפני ואחרי הפסים.ולהוסיף תמרור שיהיה רשום עליו שאסור בשום אופן לעמוד בין שני הקיןם.זה יפתר את בעית המתאבדים שנוסעים כמו משוגעים.אבל אדם מן השורה שאין לו נסיון בנהיגה יהיה לו יותר קל .דבר נוסף יש בעיה אם אוטובוסים.ומשאיות ארוכות. שאוטובוס מגיע למחסום הוא עומד כמו כל רכב.אלה מה בגלל אורכו הגדול. אוטובוס מתחיל בנסיעה לעבר רק שהנהג נוכח לדעת שלפניו יש מספיק מקום . ולא תהיה סכנה להתקע על המסילה . במיקרה שהמחסום יורד.כלומר לפני אוטובוס יש תמיד רוח גדול יותר.מה שקורה שרכבים שנוסעים לצידי האוטובוס מנצלים רוח זה וסוטים ממסלולם ונכנסים למסלול של האוטובוס .ומקשים על האוטובוס את המעבר לפי דעתי צריך לסמן בתחום המפגש. מסלולים כמו בכביש רגיל. ולהוסיף תמרור שיהיה רשום שאסור לעבר במיפגש עצמו ממסלול למסלול.אלה כל נהג שמגיע למיפגש מסילת רכבת. באותו מסלול שהוא מתקרב למיפגש והוא יעבר את המיפגש באותו מסלול בתודה
שום דבר לא יעצור את בעיית המתאבדים
מי שרוצה יתאבד, גם עם מחסומים וגם עם פסים בצבעים בולטים. האחרונה שהתנגשה ברכבת עשתה זאת כיוון שהייתה עסוקה בשיחה בטלפון ולא התרכזה בפסי הרכבת עליהם עברה וברכבת שצפרה לה. אני בכלל חושב שצריך להקים גשרים או מנהרות במפגש בין מסילה וכביש, לפחות באזורים בהם אין שדה ראיה מספיק רחב והרכבת מגיעה בסיבוב.
 

Sפיידי

New member
אני לא חושב

שום דבר לא יעצור את בעיית המתאבדים
מי שרוצה יתאבד, גם עם מחסומים וגם עם פסים בצבעים בולטים. האחרונה שהתנגשה ברכבת עשתה זאת כיוון שהייתה עסוקה בשיחה בטלפון ולא התרכזה בפסי הרכבת עליהם עברה וברכבת שצפרה לה. אני בכלל חושב שצריך להקים גשרים או מנהרות במפגש בין מסילה וכביש, לפחות באזורים בהם אין שדה ראיה מספיק רחב והרכבת מגיעה בסיבוב.
אני לא חושב
ככה... איך יכול להיות שבהמון ארצות בעולם יש מפגשי רכבת כמו פה, ושמה אנשים עוצרים ומחכים ופה אנשים לא שמים לב לכביש, מדברים בטלפון וכו´ וכו´ אי אפשר את הכלללללל לעקוף, יש לך רישיון, תשים לב! -זו דעתי בכל מקרה-
 

איליה.

New member
רעיון

אני לא חושב
ככה... איך יכול להיות שבהמון ארצות בעולם יש מפגשי רכבת כמו פה, ושמה אנשים עוצרים ומחכים ופה אנשים לא שמים לב לכביש, מדברים בטלפון וכו´ וכו´ אי אפשר את הכלללללל לעקוף, יש לך רישיון, תשים לב! -זו דעתי בכל מקרה-
רעיון
הנה רעיון שמיושם במפגשי רכבת ברוסיה: זמן-מה לפני ירידת המחסום, עולים משני צידי הכביש מחסומים קוצניים לכל רוחב הכביש שמאפשרים לכלי הרכב לצאת מהמפגש אך לא להיכנס אליו. לדעתי זאת שיטה יעילה וצריכים ליישם אותה בארץ, אם אין כסף לבנות גשרים. אגב, בלונדון רבתי אין כמעט מפגשים, וכל פעם שכביש צריך לחצות מסילת רכבת, בונים גשר או מנהרה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה