מפגש סוכות...

juggernaut

New member
יש 2

אחד בראשון כנראה ואחד בראשון הבא שניהם יהיו בקובוץ למרות שהשני יהיה גם בעזריאלי או ליד
 

herop

New member
אף פעם...

אף פעם לא הייתי במפגש של הפורום....אני דיי חדש... אפשר לקבל קצת מידע בקשר למפגשים..?
 

juggernaut

New member
בד"כ הם מתרחשים

בהרצליה בקיבוץ בשם גליל ים אנחנו נפגשים שם לכל הלילה סרטים צחוקים פיצה שווה עוגייה אתה מוזמן.
 

sysiphus

New member
למה אתם לא עושים אותו באייקון?

השנה יש אפילו הקרנה שהכניסה אליה חופשית של סרטי חובבים של מלחמת הכוכבים.
 
למעלה