מפגש סוכות... תגידו מה קורה עם המפגש?
J juggernaut New member 14/10/05 #2 יש 2 אחד בראשון כנראה ואחד בראשון הבא שניהם יהיו בקובוץ למרות שהשני יהיה גם בעזריאלי או ליד
H herop New member 14/10/05 #3 אף פעם... אף פעם לא הייתי במפגש של הפורום....אני דיי חדש... אפשר לקבל קצת מידע בקשר למפגשים..?
J juggernaut New member 16/10/05 #7 בד"כ הם מתרחשים בהרצליה בקיבוץ בשם גליל ים אנחנו נפגשים שם לכל הלילה סרטים צחוקים פיצה שווה עוגייה אתה מוזמן.
בד"כ הם מתרחשים בהרצליה בקיבוץ בשם גליל ים אנחנו נפגשים שם לכל הלילה סרטים צחוקים פיצה שווה עוגייה אתה מוזמן.
S sysiphus New member 14/10/05 #6 למה אתם לא עושים אותו באייקון? השנה יש אפילו הקרנה שהכניסה אליה חופשית של סרטי חובבים של מלחמת הכוכבים.
למה אתם לא עושים אותו באייקון? השנה יש אפילו הקרנה שהכניסה אליה חופשית של סרטי חובבים של מלחמת הכוכבים.