מעתיקה שאלה שלא נעניתי עליה

מעתיקה שאלה שלא נעניתי עליה

עד כה השתמשתי בסדרות מיוחדות לעור שמן. השנה עברתי למעורב לאחר שראיתי שכבר אין ברק שומני בפנים שלי אלא רק קומודונים ונטייה לאקנה (קלה מאוד). היום המסיכה לעור מעורב שרפה לי וגם המי פנים לאחריה. הרגשתי מעין עקצוצים כאילו באיזור הלחיים והסנטר. זהו? זה כבר לא מתאים לי יותר? פעם הבאה לעבור לעור רגיל או שזו רק תחילת החורף והשפעותיה?
 
תני לזה עוד צ'אנס

גם לעור יש ימים כאלה וימים כאלה. לי יש עור שמן, ובנוסף אני מחזיקה מוצרים לעור רגיל / מעורב, לימים שאני צריכה משהו עם יותר לחות. אגב: עדיף לשמור מוצרים פתוחים במקרר? מאחר שיש כאלה שאני משתמשת בהם לעיתים רחוקות יחסית, איך הכי טוב לשמור אותם לאורך זמן?
 

estee lauder

New member
השאיפה לסיים את הקרם מהר ולא

להשאירו פתוח. אני ממש לא יכול לומר לך במדוייק מספרית כמה ימים שעות וכ'. ומאוד קשה זמנים. מאוד תלוי מה מכיל הקרם, מורכבותו, טכנולוגיית הייצור- קרם ויטמין C מרגע הפתיחה תוך שבוע מת. קרמים עם חומרים יציבים יותר מחזיקים יותר זמן. והיה אם אנו לא משתמשים בספטולה ומכניסים מיקרואורגניזמים אנו מזהמים את הקרם. המון פקטורים אחראיים לתקופת שימור הקרם. בגדול- אחי 5-6 חודשים אני הייתי זורק. אלון
 
תודה

אז עכשיו אני מבינה שאני פועלת נכון כשאני מעדיפה את האריזות הכי קטנות. אני לא אוהבת לקנות באריזות גדולות. איכשהו אני תמיד מרגישה מרומה כאילו דחפו לי כמות מיותרת.
 

girl111

New member
יש לי כמה שנשמרו טוב מאד

שנתיים בנתיים. וגם הפתוחים נשמרו מצויין.
 
האמת שגם לי יש

והם נראים ומריחים בסדר. גם לא נראה כאילו הפעולה שלהם השתנתה או ירדה באיכותה אבל אין לי עור בעייתי כבר כמה שנים טובות אז קשה לדעת.
 

girl111

New member
ויטמין C מת תוך שבוע?

איך זה יכול להיות? אנחנו קונים מוצר ומוחצר צחזיק לכל הפחות חודשיים אז תוך שבוע ההפשעה תגמר? אין מצב
 
תודה

אולי שווה להשיג דוגמיות של מוצרים לעור רגיל בינתיים אני פותרת את הבעיה במריחת שתי שכבות מהלחות לאחר השימוש בסבון ובמי פנים
 

ToryMaster

New member
המממ

לדעתי יכול מאוד להיו תשהעור שלך משתנה ומשנה סוג, אבל אני לא ממש יודעת. בעיקרון, כשאני מנקה עם מי הפנים שורף לי בעיקר כשעור שלי יבש מהרגיל. באיזה חומרים את משתמשת?
 
אגב המלצה

אני יודעת שאתם לא אוהדים פה של תוצרת הארץ במיוחד וזה לא שאני אדוקה בעניין (את קרליין למשל אני לא אוהבת, שום מוצר שלהם) אבל קרם גוף של חלבין הוא משהו שכדאי לנסות. זה הקרם היחיד שמשאיר את העור קטיפתי כמו שהובטח, חוץ מכמובן קרמים יקרים ושומניים במיוחד.
 
למעלה