מעשה שלא יעשה...
אנשים יקרים, מזה כמה שבועות שאני פוקדת את ה"טיש" ומראה מכוער נגלה לעיני פעם אחר פעם... משום מה אנשים כנראה משוכנעים שניתן להזמין דברים על חשבון הבית או אולי על חשבון הברון... (הידוע גם בשם לייזר) צר לי לאכזבכם, אבל כל דבר שמוזמן צריך גם להיות משולם (זה מן הגיון מוזר שכזה...) גם אם זו צלחת צ´יפס מרכזית - מישהו צריך לשלם עליה! וכיוון שאין "קופת פורום" נאלץ לייזר להשלים סכומי עתק מכספו האישי ע"מ להשביע אנשים מסוימים... (וזה ממש לא נראה חלק מהגדרות התפקיד..) חבל לי מאד שאני צריכה בכלל להעלות סוגיה שכזו, אך באין פתרון אחר אני נאלצת לטבול ידי בקקה. אני רוצה להאמין שהדברים נעשו בתום לב (למרות שמאד קשה לי...) ואולי כדאי שמעתה נעבור לחשבונות אישיים, או שאנשים יתחילו לקחת אחריות על מעשיהם... על מה שנכנס להם לפה... ועל מה שיוצא מהארנק...
אנשים יקרים, מזה כמה שבועות שאני פוקדת את ה"טיש" ומראה מכוער נגלה לעיני פעם אחר פעם... משום מה אנשים כנראה משוכנעים שניתן להזמין דברים על חשבון הבית או אולי על חשבון הברון... (הידוע גם בשם לייזר) צר לי לאכזבכם, אבל כל דבר שמוזמן צריך גם להיות משולם (זה מן הגיון מוזר שכזה...) גם אם זו צלחת צ´יפס מרכזית - מישהו צריך לשלם עליה! וכיוון שאין "קופת פורום" נאלץ לייזר להשלים סכומי עתק מכספו האישי ע"מ להשביע אנשים מסוימים... (וזה ממש לא נראה חלק מהגדרות התפקיד..) חבל לי מאד שאני צריכה בכלל להעלות סוגיה שכזו, אך באין פתרון אחר אני נאלצת לטבול ידי בקקה. אני רוצה להאמין שהדברים נעשו בתום לב (למרות שמאד קשה לי...) ואולי כדאי שמעתה נעבור לחשבונות אישיים, או שאנשים יתחילו לקחת אחריות על מעשיהם... על מה שנכנס להם לפה... ועל מה שיוצא מהארנק...