מעשה בסוכה

מעשה בסוכה

מעשה בסוכה שרצו הילדים לבנות בחצר הבית המשותף פנה האבא לאחד שכנים שבונה תוספת , לקח קרשים ומסמרים ובמוצאי כיפור נשמעו דפיקות בפטיש, הוקם השלד של הסוכה בנו האבא והשכן , כפי שכתוב לקיום המצווה של בניית הסוכה אני הצעתי להם שאריות בד של וילנות ,שמקושטים בתחרה , שרכשתי לפני שנים , חלמתי על תפירת וילונות עבורי שישמשו לכיסוי הדפנות וגם יקשטו אותה האב והבת הצמידו את הבדים בעזרת נעצים , יצא מהמם שכן הביא קצת סכך , גם גזמו את הדקל של השכנה האבא עמד על הסולם והבן הגיש לו את הענפים של הדקל כך הסוכה כוסתה בסכך כהלכה , בסכך כשר ירוק ויפה את הסוכה קשטה הבת עם האבא תלתה שרשראות וכל מיני קשוטים שהיא הכינה לסוכה שבנו האבא הרכיב תאורת חשמל בסוכה היפה כך עומדת לה סוכה כהלכה, שדפנותה לבנים ומקושטים שולחן ערוך באמצעה ועליו מפה לבנה כמו הדפנות ועוד מעט יבואו האורחים לארוחת החג בסוכה היפה לראשונה יושבים הם בסוכה בחצר הבית בערב החג ואני מתבוננת מעל ונהנית איזו אחוות שכנים שתמיד נהיה כולנו כאחד חיים באושר וברווחה האיחוד של השכנים הוא נהדר ומשמח הילדים מתלהבים מהסוכה היפה שבנו בחצר והקולות שלהם ממלאים את לבי באושר מצטערת שאין לי מצלמה לצלם הסוכה של הבנין חג שמח לכולם ,שתזכו בהמון שמחה בלב בחג שתזכו לשבת בסוכה בריאים ושמחים כל השנים מוקפים במשפחה חמה ואוהבת העוטפת אתכם באהבה
 
חג שמח!

משפחה היא לא בהכרח קשר ביולוגי בין אנשים, זה משהו שלמדתי בשנים האחרונות. עוד מעט אצא לסעודת החג במשפחה שאימצתי לי בשנים האלה, המרכז ליוגה. זה מה שאני עושה כבר כמסורת, במשך כ-5 שנים. וגם אני אספתי זיכרונות נעימים בחג האסיף הזה. זוכרת איך לפני כ-3 או 4 שנים ישבנו בסוכה בסעודת חג ביום החג עצמו, שרנו את שירי החג והשירים הביאו איתם עוד אנשים ששמעו אותנו שרים והחליטו להצטרף. שיהיה חג מלא בשפע ושירים מכל הלב.
 
נשמע מקסים../images/Emo47.gif- הלוואי עלינו ../images/Emo13.gif

אני נאלצת להסתפק בסוכה שיש בגן, שעוד לא היינו בה אבל נתקן את זה מחר עם הילדודס
חג שמח לכולם
.
 
ניסים ונפלאות

ביום חמישי היו רוחות בחצר והופ הסוכה נטתה על צידה מזלנו שיש שם גדר חיה שתמכה במבנה הלא יציב הסוכה נמצאת בחצר נוטה על הצד השמאלי שלה מזלנו שלא היה אף אחד בסוכה בעת שקרסה
 
למעלה